Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS

Re: Italië

Bericht door LucaS » wo sep 30, 2009 2:57 pm

Want hij is na drie halve wedstrijden bij Milan ook al mislukt?
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 30, 2009 3:10 pm

Een succes is hij ook niet te noemen...
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 30, 2009 3:22 pm

Misschien moeten we ook iets langer dan een paar wedstrijden wachten voor we iemand een succes of een mislukkeling noemen
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo sep 30, 2009 3:33 pm

LucaS schreef:Misschien moeten we ook iets langer dan een paar wedstrijden wachten voor we iemand een succes of een mislukkeling noemen
Ze willen Pipo ook weer een 2-jarig contract aanbieden. Waarom zouden ze die 40-jarige een nieuw contract willen aanbieden? Dat zouden ze niet doen als ze in Huntelaar een gedroomde spits zien.

Pipo is het nu al aan het winnen van Huntelaar.
Whitey on the moon.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo sep 30, 2009 7:33 pm

Vanavond weer op de bank.

Lionel

Bericht door Lionel » do okt 01, 2009 1:36 pm

Hij is niet eens ingevallen...heel pijnlijk dit.
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » do okt 01, 2009 1:44 pm

Nee. Laat 'm maar lekker op de bank blijven en Pipo aan laten prutsen. Nieuwe trainer erin, iets anders gaan spelen, alle ballen op KJH en knallen maar. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Toppie

Bericht door Toppie » do okt 01, 2009 1:46 pm

'Van Basten benaderd door Milan' Van onze Telesportredactie
MILAAN - Leonardo is op dit moment nog de trainer van AC Milan, maar vice-voorzitter Adriano Galliani zou niemand minder dan Marco van Basten al benaderd hebben om de Braziliaan op te volgen. Dat meldt Corriere dello Sport. Milan verloor woensdag in het kader van de Champions League met 0-1 van FC Zürich en leed in de Serie A al twee nederlaag, waardoor slechts de elfde plaats bezet wordt.

De keuze voor Van Basten zou niet erg verrassend zijn. De Nederlander maakte eind jaren tachtig en begin jaren negentig furore bij de Milanezen. De Utrechter veroverde twee keer de Europa Cup 1 en drie keer het landskampioenschap bij de Italiaanse grootmacht.

De laatste klus als trainer van Van Basten liep uit op een grote teleurstelling. Aan het eind van het afgelopen seizoen gooide de voormalig superspits zelf de handdoek bij Ajax
We hebben nog een goeie speler voor je SNO en een geweldige 10 Sulejmani. Voor 20 miljoen mag je ze overnemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 01, 2009 1:50 pm

Van Basten is nooit een fan van Huntelaar geweest. Die wil vast een andere spits.

(Mocht hij trainer van Milan worden. Ik ben benieuwd.)

Update: Galliani spreekt zijn vertrouwen uit in de technische staf en de spelersgroep.

http://www.calciomercato.com//index.php?c=&a=145010
Het stinkt aan alle kanten!

Rachid

Bericht door Rachid » do okt 01, 2009 4:04 pm

Onbegrijpelijk als Milan voor Van Basten kiest. Die club heeft een trainer nodig die een goede en duidelijk visie heeft. Een trainer die dat ook helder kan overbrengen naar die dolende spelersgroep en ze inspireert. Je schiet er toch niets mee op om Leonardo in te ruilen voor Van Basten.
Laatst gewijzigd door Rachid op do okt 01, 2009 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

999

Bericht door 999 » do okt 01, 2009 4:13 pm

'Van Basten benaderd door Milan'

MILAAN - Leonardo is op dit moment nog de trainer van AC Milan, maar vice-voorzitter Adriano Galliani zou niemand minder dan Marco van Basten al benaderd hebben om de Braziliaan op te volgen. Dat meldt Corriere dello Sport. Milan verloor woensdag in het kader van de Champions League met 0-1 van FC Zürich en leed in de Serie A al twee nederlagen, waardoor slechts de elfde plaats bezet wordt.

De keuze voor Van Basten zou niet erg verrassend zijn. De Nederlander maakte eind jaren tachtig en begin jaren negentig furore bij de Milanezen. De Utrechter veroverde twee keer de Europa Cup 1 en drie keer het landskampioenschap bij de Italiaanse grootmacht.

De laatste klus als trainer van Van Basten liep uit op een grote teleurstelling. Aan het eind van het afgelopen seizoen gooide de voormalig superspits zelf de handdoek bij Ajax.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr okt 02, 2009 10:36 am

999 schreef:
'Van Basten benaderd door Milan'

MILAAN - Leonardo is op dit moment nog de trainer van AC Milan, maar vice-voorzitter Adriano Galliani zou niemand minder dan Marco van Basten al benaderd hebben om de Braziliaan op te volgen. Dat meldt Corriere dello Sport. Milan verloor woensdag in het kader van de Champions League met 0-1 van FC Zürich en leed in de Serie A al twee nederlagen, waardoor slechts de elfde plaats bezet wordt.

De laatste klus als trainer van Van Basten liep uit op een grote teleurstelling. Aan het eind van het afgelopen seizoen gooide de voormalig superspits zelf de handdoek bij Ajax.
Zou een vreemde keus zijn, aangezien Leonardo ook al een onervaren trainer was.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr okt 02, 2009 11:13 am

De zaakwaarnemer van Van Basten heeft inmiddels ontkend dat Van Basten benaderd is. En Van Basten hoefde ook niet zo nodig, zei hij.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo okt 04, 2009 2:30 pm

Atalanta - Milan is net aan de gang en de 1-0 ligt er al weer in.

999

Bericht door 999 » zo okt 04, 2009 2:37 pm

Peter schreef:Atalanta - Milan is net aan de gang en de 1-0 ligt er al weer in.
Doei Leonardo ..
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » zo okt 04, 2009 2:47 pm

Wie weet wordt deze wedstrijd nog gekanteld. Rood voor een speler van Atalanta, namelijk.

Oh ja en Huntelaar staat samen met Pato in de spits. Seedorf er achter.

999

Bericht door 999 » zo okt 04, 2009 2:53 pm

Maar die Leonardo lijkt me een tweede MVB ...
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 04, 2009 3:16 pm

Huntelaar kan geen potten breken in Italië. Ik ben bang dat hij echt de verkeerde keuze heeft gemaakt.

peter

Bericht door peter » zo okt 04, 2009 3:21 pm

Nog altijd 1-0. Huntelaar is uit zijn lijden verlost na 58 minuten. Inzaghi moet het nu gaan doen.

999

Bericht door 999 » zo okt 04, 2009 3:41 pm

Zlatan Son of God schreef:Huntelaar kan geen potten breken in Italië. Ik ben bang dat hij echt de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Zeker bij een Milaan in verval.Tja, ik dacht dat ik het al eens een keertje eerder heb gezegt, maar lijkt me typisch een speler voor Engeland ( of Duitsland ).KJH denkt ietsje te veel aan het MOETEN bij een GROTE club, volgens mij ... jammer, zou best passen bij AJAX ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 04, 2009 4:05 pm

999 schreef:
Zlatan Son of God schreef:Huntelaar kan geen potten breken in Italië. Ik ben bang dat hij echt de verkeerde keuze heeft gemaakt.
Zeker bij een Milaan in verval.Tja, ik dacht dat ik het al eens een keertje eerder heb gezegt, maar lijkt me typisch een speler voor Engeland ( of Duitsland ).KJH denkt ietsje te veel aan het MOETEN bij een GROTE club, volgens mij ... jammer, zou best passen bij AJAX ..
In Engeland zou hij alleen maar slagen bij een topclub, waar hij kan wachten rond de 16 op ballen. Bij de overige clubs moet hij te veel meters afleggen en dat gaat hij met zijn beperkte snelheid nooit halen.

999

Bericht door 999 » zo okt 04, 2009 4:16 pm

Zlatan Son of God schreef:
999 schreef:
In Engeland zou hij alleen maar slagen bij een topclub, waar hij kan wachten rond de 16 op ballen. Bij de overige clubs moet hij te veel meters afleggen en dat gaat hij met zijn beperkte snelheid nooit halen.
Tja, ligt eraan hoeveel clubs je als topclub ziet natuurlijk .. voor mij zijn er eigenlijk maar drie echte topclubs in Engeland.M.U, Chelsea en Liverpool ..
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 04, 2009 4:19 pm

Dan zijn we het eens. Voor mij is er ook geen andere.. Arsenal wordt vaak genoemd, maar daar gaat hij helemaal het niet redden.

999

Bericht door 999 » zo okt 04, 2009 4:22 pm

Zlatan Son of God schreef:Dan zijn we het eens. Voor mij is er ook geen andere.. Arsenal wordt vaak genoemd, maar daar gaat hij helemaal het niet redden.
Nou, ik heb geen glazen bol, maar Arsenal lijkt me wel een club voor KJH.Veel spelers die voorbereiding in hun bagage hebben zitten.Maar goed, denk niet dat we het nooit gaan weten .. KJH is het grote geld gewend en heb het idee dat ie dat niet wil loslaten.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo okt 04, 2009 4:28 pm

999 schreef:
Zlatan Son of God schreef:Dan zijn we het eens. Voor mij is er ook geen andere.. Arsenal wordt vaak genoemd, maar daar gaat hij helemaal het niet redden.
Nou, ik heb geen glazen bol, maar Arsenal lijkt me wel een club voor KJH.Veel spelers die voorbereiding in hun bagage hebben zitten.Maar goed, denk niet dat we het nooit gaan weten .. KJH is het grote geld gewend en heb het idee dat ie dat niet wil loslaten.
Bij Arsenal kan hij de meters niet belopen. Spel schommelt te veel op en neer en dat kan hij niet belopen.

Plaats reactie