Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
De boel wordt bij Milan omgegooid, aldus de GdS. Huntelaar en Ronaldinho krijgen de kans met Seedorf er achter. Nu moet het dus gebeuren.
Ik denk dat Pantelic, Kennedy, Rommedahl, Sno, Lindgren, Oleguer, Ogararu, Bruno Silva, Atouba en Luque een aanwinst zullen zijn voor Milan.. Wat zijn die slecht!
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik wou net zeggen.. AJAX wint hier van hoor, Bari is beter de eerste helft. San Siro is ook schrikbarend leeg trouwens.
Hoe gaat het met Klaas?
Milan heeft nog aardig wat kwaliteit. Heel wat meer dan Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
- martijn401
ik zie pipo al warm lopen................
-
- AT Toto winner 15/16
Tja wat zal ik zeggen.. komt in het spel niet echt voor.joey schreef:Hoe gaat het met Klaas?
-
- AT Toto winner 15/16
O hij gaat er nu net uit.. gewisseld voor Inzaghi.
O, ik zie dat hij gewisseld wordt. Niet zo best. Hij moet onderhand eens gaan presteren want in Italië zijn ze erg ongeduldig.
-
- AT Toto winner 15/16
Bari had al met 0-3 voor moeten staan.
Die spitsen lopen zich een slag in de rondte maar krijgen niet een fatsoenlijke bal aangespeeld.
Blij met de punten ...
Tja, dan moet dat ene kansje erin. Dat is het Italiaanse voetbal. Stel dat Pippo nu tegen de verhouding in de winnende maakt, dan is kjh de klos.
Weer een enorme kans voor Bari. Pfff.
Weer een enorme kans voor Bari. Pfff.
Wat een niveau...Die Pipo alweer met z'n gebaartjes, verschrikkelijk
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt erop dat KJH weer de verkeerde keuze gemaakt heeft qua club.. zoiets moet je niet te vaak doen.
Dat weet je niet. Leonardo blijft niet lang op deze manier. Een andere trainer kan andere keuzes maken.
Ajax sloopt Milan!joey schreef:Hoe gaat het met Klaas?
IK GELOOF!!!!!!
-
Foute keuzes.... Huntelaar is gewoon overal aan het floppen. Stutgart was te min voor houten klaas, maar zelfs daar had ie het niet gered.
Eindelijk wordt zichtbaar dat Huntelaar veel te traag voor de top is, in alle facetten.
Alleen als ie z'n dag heeft, vliegt er een bal in.
Eindelijk wordt zichtbaar dat Huntelaar veel te traag voor de top is, in alle facetten.
Alleen als ie z'n dag heeft, vliegt er een bal in.
Whitey on the moon.
Mwoah, ik wil het inderdaad wel eens zien dit jaar. Zie Ajax wel een goede kans maken.Rishi schreef:Ajax sloopt Milan!joey schreef:Hoe gaat het met Klaas?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- InnerHarbour
Dit komt toch niet als een verrassing........ KJ heeft een team nodig wat op de helft van de tegenstander speelt, dat in "the box" speelt, kortom, hij heeft niets in dat Italiaanse kutvoetbal te zoeken, zag je van mijlenver aankomen.LucaS schreef:Foute keus van KJH dan weer
YNWA
-
Bij Real lukte het ook niet echt he? En dat is juist een team dat altijd op de helft van de tegenstander speelt.InnerHarbour schreef:Dit komt toch niet als een verrassing........ KJ heeft een team nodig wat op de helft van de tegenstander speelt, dat in "the box" speelt, kortom, hij heeft niets in dat Italiaanse kutvoetbal te zoeken, zag je van mijlenver aankomen.LucaS schreef:Foute keus van KJH dan weer
Nee, Huntelaar is z'n plafond tegengekomen. Eigenlijk was ie die bij Ajax al tegengekomen. Hij schoot er 30 in, maar we wonnen niks. Ik vond zijn bijdrage bij Ajax altijd minimaal. Hij stond nooit echt boven het niveau.
Whitey on the moon.
En dan te bedenken dat Arsenal best een afmaker zou kunnen gebruiken.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Dat zou een veel betere club voor hem zijn idd.
-
Joh, geloof mij nou maar. De topclubs van de gerespecteerde toplanden gaan niet meer aankloppen voor Huntelaar hoor. Dat wordt nivo'tje Hull City/Everton als ie mazzel heeft.
Whitey on the moon.