Arme Postma. dacht ie dat ie eindelijk van dat imago af was, komen die 'kutjoden' weer langs

Moderator: mods
Nee joh. Ik heb ook met een half oog gekeken. Beetje dit, beetje dat. Kletsen met m'n meisje, vaatwasser inruimen, even mail checken, muziekje aan...martijn401 schreef:Na oefenwedstrijden van Oranje , staan bekerwedstrijden vanaf nu ook op de zwarte lijst. Ik zet er echt niks meer voor opzij.
Helemaal mee eens (het eerste gedeelte dan heKowalczyk schreef:Wat maakt iedereen een drama van zo'n potje, zeg. Natúúrlijk ging dit slecht worden. Dat had ik iedereen wel kunnen voorspellen. In Duitsland vliegt een hele trits topclubs eruit tegen ploegjes uit de Oberliga. PSV wint (thuis!) met 2-1 van De Graafschap. AZ heeft een verlenging nodig tegen een tweede elftal.
En waarom? Omdat er geen topclub in Europa nog ene moer om de nationale beker geeft. Zelfs de heilige F.A. Cup is ontheiligd (de afgelopen jaren hebben de topclubs hardop overwogen om er helemaal niet meer aan mee te doen). Dit soort potjes zijn een pain in the ass. Als je eenmaal in de halve finale zit, dan doe je even je best om 'm dan ook maar te winnen. Maar dit soort voetbalwedstrijdjes? Pffff... Wie boeit het?
Ik wil het trouwens toch nog even opnemen voor Stefan Postma. Het léék een blunder, bij die eerste goal. Maar op zo'n schot reageren is nog verrekte lastig met een dildo in je kont.
K.
Vaudtje...geen dank...Ajax Rules schreef:Dat de passages over taalgebruik zijn verplaatst, okee. Maar waarom is dat topic dan meteen gesloten?
Een beetje een Van Breukelenactie, tijdens de finale van het EK. Ik vond het wel zwaar, trouwens, die penalty.De Dominee schreef:Heeft iemand trouwens enig idee wat Stekelenburg in godsnaam aan het doen was toen hij die penalty veroorzaakte?
Totaal onnodig dat hij daar was. Bovendien zag ik al van mijlenver deze piel aankomen. Wat een domme actie.
Maakt niet uit, andere verdediging. Silva op 2, Anita op 5.beelzebub schreef:Damnz, de nul niet gehouden, das balen.