Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Ik heb veel bewondering voor die gast. Hoop dat ie het WK meemaakt en er als joker nog van waarde zal zijn. Daarna kan ie een punt zetten achter een fantastische carriere.
Hij lijkt me iemand die je daarna niet meer in de voetballerij zult zien eigenlijk.
Hij lijkt me iemand die je daarna niet meer in de voetballerij zult zien eigenlijk.
Zeg dat maar niet te snel. Wie had bijvoorbeeld gedacht dat Bergkamp trainer zou worden, bijvoorbeeld?
Het stinkt aan alle kanten!
VN is niet iemand die de voetbalwereld geweldig vindt, maar je weet nooit.
Ik verwacht het ook niet moet ik zeggen.

Ik verwacht het ook niet moet ik zeggen.
Zou inderdaad top zijnwimpey schreef:Ik heb veel bewondering voor die gast. Hoop dat ie het WK meemaakt en er als joker nog van waarde zal zijn. Daarna kan ie een punt zetten achter een fantastische carriere.

Ik zou hem niet meenemen. Lijkt me een stoorzender in de groep. Te veel met zichzelf bezig.
Vind ik ook. Dan draait het allemaal om het laatste kunstje van Ruud.
Behandel VN normaal en je hebt geen enkel probleem met hem, dat heeft hij iedere keer bewezen.
Al moet ik zeggen dat een fitte en scherpe VN nog altijd de beste Nederlandse spits is en daarom een basisspeler zou zijn in Oranje.
Al moet ik zeggen dat een fitte en scherpe VN nog altijd de beste Nederlandse spits is en daarom een basisspeler zou zijn in Oranje.
Mwah, toen Ferguson hem een keer niet opstelde begon hij te muiten.
Toen was er veel meer aan de hand.
Maar noem een topspeler die dolgraag op de bank gaat zitten...mocht VN echter weinig speeltijd krijgen bij Real, dan zal hij er begrip voor hebben dat hij tijdens het WK niet in de basis staat (mocht hij terug willen komen en geselecteerd worden).
Maar noem een topspeler die dolgraag op de bank gaat zitten...mocht VN echter weinig speeltijd krijgen bij Real, dan zal hij er begrip voor hebben dat hij tijdens het WK niet in de basis staat (mocht hij terug willen komen en geselecteerd worden).
Maar het begon toen Van Nistelrooy werd gepasseerd. Daarna is er pas 'meer' ontstaan.
Met die toezegging kan ik niet zoveel, tenzij jij Ruud zelf bent.
Ik ben afgelopen weekeinde bij Barcelona-Atletico Madrid geweest. Wat een geweldige aanval heeft Barca toch.
Het publiek is er wel erg verwend trouwens. Bijna 100.000 toeschouwers, maar na een 5-2 tegen Atletico is het niet echt luidruchtig en wordt er niet bepaald gefeest...
Het publiek is er wel erg verwend trouwens. Bijna 100.000 toeschouwers, maar na een 5-2 tegen Atletico is het niet echt luidruchtig en wordt er niet bepaald gefeest...
Volgens mij zouden alle supporters zo verwend raken na een tijdje.
Precies. Hoe slechter het gaat, hoe meer 'Leidenschaft'.
Succes maakt blasé, niet alleen bij spelers maar ook bij supporters.
Succes maakt blasé, niet alleen bij spelers maar ook bij supporters.
Een coach die Van Nistelrooy passeert spoort niet (in die tijd dan, tegenwoordig zijn er betere).Jöhnk schreef:Maar het begon toen Van Nistelrooy werd gepasseerd. Daarna is er pas 'meer' ontstaan.
Sinds het vertrek van Van Nistelrooy voetbalt ManU een stuk beter.
Maar komt dat door het vertrek van Van Nistelrooy, of vanwege het feit dat er nu op het middenveld meer kwaliteit staat? In mijn ogen door het laatste. Ik heb die Manchester jonkies nooit echt goede voetballers gevonden. Nu is het veel Europeser.
En Ferguson heeft Van Nistelrooy eigenhandig in deze killer veranderd, dus dan vraag ik me sowieso af of je iemand er op af mag rekenen. Maar dat is misschien meer een ethische vraag.
En Ferguson heeft Van Nistelrooy eigenhandig in deze killer veranderd, dus dan vraag ik me sowieso af of je iemand er op af mag rekenen. Maar dat is misschien meer een ethische vraag.
Het vertrek van Van Nistelrooy heeft ermee te maken, daar ben ik van overtuigd.
Over dat laatste heb je gelijk. Maar goed, slechte carrierekeuze van RVN ook. Hij had direct naar Spanje moeten gaan. In Engeland is hij qua techniek en snelheid dramatisch achteruit gegaan.
Over dat laatste heb je gelijk. Maar goed, slechte carrierekeuze van RVN ook. Hij had direct naar Spanje moeten gaan. In Engeland is hij qua techniek en snelheid dramatisch achteruit gegaan.
Iemand die bij ManU zo ongeveer alle records brak kun je niet echt verwijten een slechte keuze te hebben gemaakt...maar waar hij bij PSV en Real meer bij de aanvallen betrokken werd/wordt, was hij bij ManU vooral een afmaker. Een keuze van Ferguson en op zich betaalde het zich ook uit, alleen kwam het het spel van ManU niet altijd ten goede.
- Daily Blind
Zlatan blijft gewoon scoren!
Daar zal ie niet echt wakker van liggen, lijkt me... Zo redenerend had Kluivert gewoon bij Ajax moeten blijven.Jöhnk schreef: Maar goed, slechte carrierekeuze van RVN ook. Hij had direct naar Spanje moeten gaan. In Engeland is hij qua techniek en snelheid dramatisch achteruit gegaan.
Kan je snelheid verliezen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Die had in elk geval langer bij Ajax moeten blijven. Maar ja, die jongen wilde snel binnenlopen, hè. Was totaal geen serieuze prof.wimpey schreef:Daar zal ie niet echt wakker van liggen, lijkt me... Zo redenerend had Kluivert gewoon bij Ajax moeten blijven.Jöhnk schreef: Maar goed, slechte carrierekeuze van RVN ook. Hij had direct naar Spanje moeten gaan. In Engeland is hij qua techniek en snelheid dramatisch achteruit gegaan.
Oh, schop um bewust ondersteboven en na je excuses is het weer goed ..Excuses Drenthe voor overtreding
MADRID, dinsdag
Royston Drenthe heeft telefonisch zijn excuses aangeboden aan Marc Bertrán van Tenerife. De verdediger van Real Madrid bezorgde zijn tegenstander zaterdag met een forse tackle een gebroken scheenbeen. Bertrán is drie tot vier maanden uitgeschakeld.
Blij met de punten ...