Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Lionel

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Lionel » wo sep 23, 2009 11:46 am

:ajaxsmiley.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 23, 2009 11:48 am

Rishi schreef:Als Ajax gaat draaien ook..
Verschil is dat AZ net een seizoen lang als een geoliede machine heeft gedraaid.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 23, 2009 11:51 am

Mwa, AZ steunde heel erg op de hechte defensie. Die hebben heel wat kutwedstrijden afgewerkt, vorig seizoen.
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 23, 2009 11:51 am

Maar een sterkhouder is weggekocht door...Ajax. Verder werden wij 3e, maar blijkbaar zijn we voorbij gestreefd door PSV. Zij wel kandidaat, maar wij niet. Ik ben het daar niet mee eens.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 23, 2009 12:09 pm

PSV vind ik kandidaat op basis van de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld. Dat vind ik een betere graadmeter dan en voormalige eindstanden transfers.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » wo sep 23, 2009 12:20 pm

KNVB onderzoekt dubieuze transfers

De KNVB formeert een onderzoeksteam
dat zich richt op verdachte transfers
in het Nederlandse betaald voetbal.Het
team bestaat uit drie mensen uit de
politie- en justitiewereld en gaat
komende maand van start.

Bekeken wordt bijvoorbeeld of makelaars
en clubs zich bij transfers aan de
regels houden.Ook geldstromen rond
clubeigenaren worden onderzocht.

Met de inzet van het team reageert de
bond op geruchten over witwaspraktijken
in het internationale voetbal.De KNVB
denkt niet dat die zich in Nederland
voordoen,maar het team is opgezet om
het voetbal "schoon" te houden.
Nou eens kijken of de naam Jol gaat opduiken ..
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo sep 23, 2009 1:26 pm

In het stuk van de VI van deze week, komt de naam van Ajax niet voor.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Harm

Bericht door Harm » wo sep 23, 2009 2:25 pm

Gaat dat stuk over titelkandidaten? :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 23, 2009 2:27 pm

Wat zijn ze arrogant in Eindhoven. En dat dan ondertussen over Ajacieden beweren. :1evil.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo sep 23, 2009 2:29 pm

Alleen in Nuenen, hoor.

Harm

Bericht door Harm » wo sep 23, 2009 2:33 pm

LucaS schreef:Wat zijn ze arrogant in Eindhoven. En dat dan ondertussen over Ajacieden beweren. :1evil.gif:
Ik beweer toch nergens dat PSV kampioen wordt?

Daarbij wil ik overigens niet ontkennen dat ik arrogant bent. Maar het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer, zo charmant en zo aardig. Dat zie je in één ogenblik.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 23, 2009 2:37 pm

Maar we zien jou niet. Dus moeten we afgaan op jouw oordeel, en je kunt je afvragen of dat geheel en al objectief is!

Harm

Bericht door Harm » wo sep 23, 2009 3:49 pm

Maar het gaat er toch niet om of het objectief is? Het gaat er om of het waar is.

Dat er tegenstrijdige belangen zijn, houdt niet per definitie in dat de waarheid niet gesproken wordt.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » wo sep 23, 2009 4:04 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo sep 23, 2009 6:14 pm

In mijn ogen zijn er 3 titelkandidaten en 2 outsiders. PSV, FC Twente en Ajax strijden om het kampioenschap. De outsiders zijn Feyenoord en AZ. Ik doe deze voorspelling op basis van wat ik dit seizoen heb gezien van alle Eredivisieploegen. Vorig seizoen is een slecht ijkpunt omdat te veel wisselingen hebben plaatsgevonden. Van alle trainers is bijvoorbeeld alleen McClaren gebleven.

PSV is sterker dan vorig seizoen. Rutte maakt er iedere week een goede opstelling van en durft ondermaats presterende namen als Simons en Salcido ernaast te zetten. Ik had mijn twijfels over Rutten maar deze bleke, non personality blijkt uitstekend op zijn plaats in het Eindhovense. Tegen Ajax was PSV indrukwekkend. Veel spelers van PSV hebben al meerdere kampioenschappen gewonnen. Een ploeg met zeer veel ervaring.

FC Twente: zijn weer net even wat beter geworden dan vorig seizoen, goed ingekocht, meer ervaring en in de flow die AZ vorig seizoen had. Spelen het meest verzorgde voetbal van Nederland.

Ajax vind ik net als PSV en FC Twente vooruitgegaan ten opzichte van vorig jaar. De grote man, Suarez, is voor de club behouden en defensief oogt het veel stabieler. Met Demy de Zeeuw is een absolute versterking binnengehaald, beste aankoop van alle Eredivisieclubs.

Dan de outsiders.

Feyenoord is defensief zwak maar heeft veel creativiteit op het middenveld, een weer fitte De Guzman en in de persoon van Tomasson een uitstekend aanvalsleider. Normaal gesproken komt Feyenoord nog te kort, maar het blijft een grote club en als het daar eenmaal begint te lopen, dan houden ze het misschien lang vol.

AZ gaat normaal gesproken de strijd aan met Feyenoord om de vierde plek. In tegenstelling tot bovengenoemde ploegen is AZ er op achteruit gegaan. Niet alleen is de genius achter het succes van AZ vertrokken naar München, met Demy de Zeeuw verloren de Alkmaarders ook één van de sterkhouders. Waarschijnlijk was het zelfs Van Gaal niet gelukt om met een klein clubje als AZ twee keer op rij dezelfde stunt uit te halen, maar zonder Van Gaal is het natuurlijk helemaal een illusie. De druk van een zwaar Champions League programma komt er ook nog bij. Gaan snel afhaken.
Ajax!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » wo sep 23, 2009 6:16 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 23, 2009 8:35 pm

Ik vond PSV niet indrukwekkend tegen Ajax, ik vond Ajax zwak tegen PSV. PSV maakt tot op dit moment weinig indruk op mij, maar speelt weer zoals voorheen: zakelijk. Dat zou best eens genoeg zijn voor de titel, want in het land van Rutten is eenoog koning.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo sep 23, 2009 8:42 pm

Doedelzak scoorde toch 2 keer uit vrije trappen? Uniek volgens mij, gebeurt wel tegen ons. Anders hadden we gewoon gewonnen. :ajaxsmiley.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 23, 2009 9:05 pm

Nou, dat verdienden we niet, hoor. We speelden waardeloos. Met name Van der Wiel werd aan alle kanten voorbijgelopen.

Tja, als de tegenstander niet scoort, wint die niet. Maar het was uiteraard geen toeval dat PSV scoorde. De uitslag was conform het spelbeeld.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo sep 23, 2009 9:16 pm

De uitslag was inderdaad conform het spelbeeld, oftewel het was een spectaculaire, aantrekkelijke wedstrijd. Waarin PSV net aan het langste eind trok. Verdiend hoor, maar beide ploegen ontliepen elkaar niet veel; daarom 3-4 einduitslag.

Kip en het ei natuurlijk, of Ajax zo slecht was of PSV zo goed. Ik vond PSV goed en Ajax net iets minder. Wedstrijd met het hoogste niveau uit de Eredivisie tot zo ver, voor wat dat waard is natuurlijk.

Van der Wiel is gewoon een heel goede rechtback, Nederlands international en heel constant. Die speelt natuurlijk niet heel slecht in een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Dat hij aan alle kanten voorbij werd gelopen lag toch echt vooral aan die Dzsudzsak, dat is nu eenmaal een speler die het verschil kan maken. Als Dzsudzsak een goeie dag heeft kan hij het de beste rechtbacks ter wereld moeilijk maken.
Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » wo sep 23, 2009 9:17 pm

Met de defensie van nu had Ajax daar wellicht een of meer punten gepakt, joey.

Maar Ajax speelde daar zwak, ja. Vreemd dat Jol niet ingreep.

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » wo sep 23, 2009 9:17 pm

niks

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 23, 2009 9:21 pm

Mwah, ik vind Van der Wiel kwetsbaar tegen beweeglijke, snelle buitenspelers. Is me al eerder opgevallen. Van der Wiel straalt een bepaalde minachting voor het vak verdedigen uit. Hij kijkt liever naar Daniel Alves.

Wimpey, de verdediging van nu is nog nooit echt getest. We zullen zien. Ik ben benieuwd hoe onze twee centrumverdedigers zich houden tegen wendbare spelers van een zeker niveau.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo sep 23, 2009 9:23 pm

De laatste drie jaar is iedere tegenstander van Manchester United ook slecht... erg vreemd dat al die coaches van hun tegenstanders niet ingrijpen.

PSV is gewoon een lastig te bespelen ploeg. Ze zijn meesters in het ontregelen van het spel van de tegenstander en het bespelen van de scheidsrechter, en scoren bovendien makkelijk doelpunten. Fysiek sterke ploeg ook.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 23, 2009 9:26 pm

Kwalitatief vind ik PSV niets bijzonders. Ja, het is een goed georganiseerde ploeg, maar dat zou je van Ajax ook mogen verwachten.

Plaats reactie