Ik zag net op vi.nl dat Suarez verantwoordelijk is voor tien doelpunten en zes assists. Slechts drie spelers geven assists en maar een handjevol spelers scoort. En dat is al het gehele seizoen zo. Ik vind daarom niet dat Ajax zich ontwikkelt. Ze schijnen vaak de 0 te houden, maar welke ploegen hebben tegen Ajax gespeeld om een doelpunt te maken of te winnen? Een beetje ploeg kan er zonder problemen voor zorgen dat Suarez geen ballen krijgt en dan zit er gewoon geen variatie in het spel.Baseman schreef:Dankzij Suarez wel.
Maar heeft hij een offday dan valt Ajax inderdaad een stuk terug in niveau.
Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Laatst gewijzigd door Harm op ma sep 21, 2009 10:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mwah, Ajax heeft meer verschillende doelpuntenmakers (10) dan PSV (7) of Feyenoord (5).
- Daily Blind
PSV had er alle moeite mee. Dus PSV steekt er ook niet bovenuit.Harm schreef:Ik zag net op vi.nl dat Suarez verantwoordelijk is voor tien doelpunten en zes assists. Slechts drie spelers geven assists en maar een handjevol spelers scoort. En dat is al het gehele seizoen zo. Ik vind daarom niet dat Ajax zich ontwikkeld. Ze schijnen vaak de 0 te houden, maar welke ploegen hebben tegen Ajax gespeeld om een doelpunt te maken of te winnen? Een beetje ploeg kan er zonder problemen voor zorgen dat Suarez geen ballen krijgt en dan zit er gewoon geen variatie in het spel.Baseman schreef:Dankzij Suarez wel.
Die ene goal van Isaksson heeft weinig met de kwaliteiten van Ajax te maken en zijn tweede goal was niet eens een goal van hem, maar een eigen doelpunt van Ooijer.
Vorig seizoen hield ajax zelden de 0. Nu heeft het drie echte doelpunten tegen in 7 competitiewedstrijden. Want die mislukte voorzet van Doedel en die met overtreding van Bakal kun je natuurlijk niet als echte doelpunten beschouwen.Harm schreef:Ze schijnen vaak de 0 te houden, maar welke ploegen hebben tegen Ajax gespeeld om een doelpunt te maken of te winnen? Een beetje ploeg kan er zonder problemen voor zorgen dat Suarez geen ballen krijgt en dan zit er gewoon geen variatie in het spel.
I think I lost my fucking headache
- Daily Blind
Dat is wel erg makkelijk. Dus zo moeten we alle goals van PSV die wedstrijd ook analyseren? 3 fouten van de arbitrage en geklungel van Wielaert.Harm schreef:Die ene goal van Isaksson heeft weinig met de kwaliteiten van Ajax te maken en zijn tweede goal was niet eens een goal van hem, maar een eigen doelpunt van Ooijer.

Ten Cate revisited. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ben ik het vooralsnog mee eens. Tenminste als het over het aanvallende gedeelte gaat. In dat opzicht is Ajax Suarez en verder weinig.Harm schreef:Ik zag net op vi.nl dat Suarez verantwoordelijk is voor tien doelpunten en zes assists. Slechts drie spelers geven assists en maar een handjevol spelers scoort. En dat is al het gehele seizoen zo. Ik vind daarom niet dat Ajax zich ontwikkeld. Ze schijnen vaak de 0 te houden, maar welke ploegen hebben tegen Ajax gespeeld om een doelpunt te maken of te winnen? Een beetje ploeg kan er zonder problemen voor zorgen dat Suarez geen ballen krijgt en dan zit er gewoon geen variatie in het spel.Baseman schreef:Dankzij Suarez wel.
De verdediging lijkt iets beter te staan. Of schijn bedriegt, zal moeten blijken.
Het stinkt aan alle kanten!
Als je dan voor je gevoel wél gewonnen hebt, dan moet je dat gewoon doen.Zlatan Son of God schreef:Dat is wel erg makkelijk. Dus zo moeten we alle goals van PSV die wedstrijd ook analyseren? 3 fouten van de arbitrage en geklungel van Wielaert.Harm schreef:Die ene goal van Isaksson heeft weinig met de kwaliteiten van Ajax te maken en zijn tweede goal was niet eens een goal van hem, maar een eigen doelpunt van Ooijer.
- Daily Blind
Het gaat toch niet om winnen. het gaat erom dat als jij zo de kwaliteiten van Suarez wegvlakt dan wil ik er mee aangeven dat de aanval van psv dan ook helemaal niks voorsteld, aangezien de doelpunten in de zelfde wedstrijd ook niet op eigen kracht zijn gemaakt.Harm schreef:Als je dan voor je gevoel wél gewonnen hebt, dan moet je dat gewoon doen.Zlatan Son of God schreef:Dat is wel erg makkelijk. Dus zo moeten we alle goals van PSV die wedstrijd ook analyseren? 3 fouten van de arbitrage en geklungel van Wielaert.Harm schreef:Die ene goal van Isaksson heeft weinig met de kwaliteiten van Ajax te maken en zijn tweede goal was niet eens een goal van hem, maar een eigen doelpunt van Ooijer.
Makaay is het scoren nog niet verleerd... hij heeft er al weer 2 in liggen vanavond... :-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Vlaar schijnt een prachtige goal te hebben gemaakt van 60 meter..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heb 'm gezien, echt een schitterend doelpunt.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Iets van 60 meter over de keeper in het net.
Ja inderdaad, alsof ie net de winnende scoort in de CL finale. Maar goed, waarschijnlijk zal hij ook nooit dichter bij dat komen dan dit dus moeten we hem maar zijn momentje gunnen.
Feyenoord heeft het erg moeilijk tegen NAC. Nee, we hoeven er niet bang voor te zijn dat er voorlopig iets te doen is op de Coolsingel, denk ik.
Blijkbaar kon het Hondstrouwe Legioen door een verbouwing het spel niet volgen. Daar zou men blij mee moeten zijn, maar nee. Been wilde zelfs eerst niet spelen, bweh. Wat een misselijk ventje is dat toch. Brrr, hij past precies bij die vreselijke club.
Leonardo doet mee bij NAC. Wat ben ik blij dat we van hem verlost zijn. Kruising tussen een postbode en een stervende zwaan. Zwaar overschatte prutspeler.

Blijkbaar kon het Hondstrouwe Legioen door een verbouwing het spel niet volgen. Daar zou men blij mee moeten zijn, maar nee. Been wilde zelfs eerst niet spelen, bweh. Wat een misselijk ventje is dat toch. Brrr, hij past precies bij die vreselijke club.
Leonardo doet mee bij NAC. Wat ben ik blij dat we van hem verlost zijn. Kruising tussen een postbode en een stervende zwaan. Zwaar overschatte prutspeler.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
NAC is dus beter? Hopelijk weten ze te winnen in ieder geval!
- Ajaciedjuh
Onterechte voorsprong voor feyenooit.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sloerie scoort uit een countertje.
Nac heeft het betere van het spel maar Leonardo ziet Amoah niet staan. Meneer is alleen bezig met zijn actietjes.
Nac heeft het betere van het spel maar Leonardo ziet Amoah niet staan. Meneer is alleen bezig met zijn actietjes.
-
Ongelooflijk dat feyenoord. NAC is beter, maar toch staan die kakkies voor.
Whitey on the moon.
Het bekende verhaal. F. is slecht, maar NAC mist de kwaliteit om daar gebruik van te maken.
Tomasson is belangrijk voor F, hij is zowat de enige met hersens.
Tomasson is belangrijk voor F, hij is zowat de enige met hersens.