Idd. Juist in zulke wedstrijden kan een talent het e.e.a. leren. De Toekomst moet weer wijken voor de ultrakorte termijn. Zó wordt het nooit wat.D_skilled schreef: Jammer. Geen Castillion vanaf de aftrap.
Jong Ajax
Moderator: mods
Re: Jong Ajax
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
wimpey schreef:Die is 3 keer 23. Dus dan zou er nog maar één plekkie over zijn.Duke schreef:Geen Atouba?

Heel opmerkelijk, hoor. Zou betekenen dat de linksback positie niet heel slecht is belegd in Jong Ajax.
-
Het gaat deze wedstrijd vooral om prestige. (Jong) Ajax wil natuurlijk maar al te graag de hak zetten.wimpey schreef:Idd. Juist in zulke wedstrijden kan een talent het e.e.a. leren. De Toekomst moet weer wijken voor de ultrakorte termijn. Zó wordt het nooit wat.D_skilled schreef: Jammer. Geen Castillion vanaf de aftrap.
Desondanks denk ik dat (jong) Ajax er redelijk kansloos vanaf gaat. AZ is niet in goede doen, maar altijd nog wel 3 klassen beter dan de jonkies en left-overs van Ajax.
Whitey on the moon.
Vermeer is 23. Atouba kan er dus nog bij komen. Shakison, normaliter de vaste back is geblesseerd. Will heeft nu al een paar wedstrijden linksback gestaan, maar is dat niet en is bovendien niet links.Peter schreef: Heel opmerkelijk, hoor. Zou betekenen dat de linksback positie niet heel slecht is belegd in Jong Ajax.
- Ajaciedjuh
Geen Atouba dus.Ajax.nl schreef:Selectie Jong Ajax voor bekerduel
21 september 2009
Jong Ajax speelt dinsdagavond in de tweede ronde van de KNVB Beker tegen landskampioen AZ in Alkmaar. Trainers Pieter Huistra en Fred Grim hebben maandag hun wedstrijdselectie bekend gemaakt.
Jong Ajax mag in het bekertoernooi net als in de competitie gebruik maken van vier compensatie veldspelers en een keeper die ouder zijn dan 23 jaar. Dat zijn George Ogararu, Kenneth Vermeer, Oleguer, Marko Pantelic en Rasmus Lindgren. Spelers die dinsdag in actie komen, mogen donderdag niet worden opgenomen in de selectie van Ajax 1 dat in Apeldoorn speelt tegen AGOVV.
De wedstrijd tussen AZ en Jong Ajax wordt live uitgezonden op RTL 7.
De achttienkoppige selectie ziet er als volgt uit:
Kenneth Vermeer
Sergio Padt
George Ogararu
Deniz Aslan
Johan Kappelhof
Oleguer
Renaldo Jongebloet
Daley Blind
Nathaniel Will
Javier Martina
Vlatko Lazic
Rasmus Lindgren
Timothy van der Meulen
Roly Bonevacia
Danilo
Jeffrey Sarpong
Marko Pantelic
Marvin Zeegelaar
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jammer dat Eriksen en Castillion er niet bij zitten, die zullen er morgen wel voor moeten zorgen dat de A1 wint van Feyenoord, prestatie-gericht...
Je zult zien dat Atouba tegen AGOVV mag gaan falen.
- Daily Blind
Dat zou belachelijk zijn Urby moet gewoon weer spelen. Jol wilde toch continuiteit?wimpey schreef:Je zult zien dat Atouba tegen AGOVV mag gaan falen.
Helemaal mee eens. Gooi die gasten voor de leeuwen!Benji schreef:Jammer dat Eriksen en Castillion er niet bij zitten, die zullen er morgen wel voor moeten zorgen dat de A1 wint van Feyenoord, prestatie-gericht...
Face your fears and live your dreams, No Fear
En kan er bovendien weinig van.D_skilled schreef:Vermeer is 23. Atouba kan er dus nog bij komen. Shakison, normaliter de vaste back is geblesseerd. Will heeft nu al een paar wedstrijden linksback gestaan, maar is dat niet en is bovendien niet links.Peter schreef: Heel opmerkelijk, hoor. Zou betekenen dat de linksback positie niet heel slecht is belegd in Jong Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
Nu begrijp ik dat rtl7 2 films van wijlen p. swayze uitzendtmartijn401 schreef:bedankt, 20:30u op RTL 7 zie ik nu. Mooi!
- martijn401
Ik zie het nu ook.Hier http://www.rtl.nl/service/gids/ staat nog wel dat er voetbal uitgezonden wordt. Er zit iemand te slapen daar denk ik.
0-1 89e minuut Pantelic 

Opstelling Ajax: Vermeer, Ogararu, Oleguer, Blind, Will, Danilo, Roly, Lindgren, Sarpong, Pantelic, Zeegelaar.
Wissels: Padt, Aslan, Kappelhof, Jongebloet, Martina, Lazic, Vd Meulen.
Opstelling AZ: Romero, Swerts, Moisander, Moreno, Poco, Elm, Mendes, Schaars, Martens, Ari, Pelle.
Wissels: Heijblok, Klavan, Luijckx, Poulsen, Holman, Dembélé.
Wissels: Padt, Aslan, Kappelhof, Jongebloet, Martina, Lazic, Vd Meulen.
Opstelling AZ: Romero, Swerts, Moisander, Moreno, Poco, Elm, Mendes, Schaars, Martens, Ari, Pelle.
Wissels: Heijblok, Klavan, Luijckx, Poulsen, Holman, Dembélé.
- peter
Het zou een opstelling van V-10 voor Ajax 1 kunnen zijn.
AZ neemt het niet licht op, want ze spelen met een compleet eerste elftal.

AZ neemt het niet licht op, want ze spelen met een compleet eerste elftal.
Dat lijkt me ook wel zo verstandig. Na de recente nederlagen kunnen ze geen flater tegen Jong Ajax gebruiken natuurlijk.
Nil volentibus arduum
Voor de duidelijkheid, er is wel gewoon voetbal op op RTL7
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Ajaciedjuh
Leo Driessen 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Zo Driessen niet eens zelf moe worden van die zouteloze commentaren?
Whitey on the moon.
- peter
AZ is matig, zeg.
Sarpong bevalt me (zoals wel vaker) wel.
- Ajaciedjuh
Jammer dat hij zoveel geblesseerd is, want het is wel een talent. Alleen jammer dat hij bijna altijd in de over-drive speelt. Hij moet beter leren doseren.Peter schreef:AZ is matig, zeg.
Voorin zit voldoende snelheid met Sarpong en Zeegelaar. Hopelijk kunnen we dat uitspelen. Achterin is Blind/Oleguer natuurlijk niet super snel en wendbaar.
Driessen: 'De wedstrijd is aantrekkelijk omdat beide ploegen, daar waar mogelijk, zoeken naar mogelijkheden.'
Ik vind Sarpong ook een van de betere tot nu toe. Is beweeglijk en veel aanspeelbaar.
Speelt Zeegelaar vaker op rechts? Is hij van origine wel een linksbuiten?

Ik vind Sarpong ook een van de betere tot nu toe. Is beweeglijk en veel aanspeelbaar.
Speelt Zeegelaar vaker op rechts? Is hij van origine wel een linksbuiten?
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
-
Ogararu, Lindgren... damn.. dat doet me weer denken aan de rampjaren van 2/3 jaar geleden.
Whitey on the moon.