Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Misschien is hij, in potentie, niet beter dan wat ze nu hebben?
IK GELOOF!!!!!!
Misschien moet je hem gewoon na wat meer wedstrijden beoordelen ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Huistra tijdens Studio Ajax over Hi Yung: hij is gecharmeerd over onze Koreaan. Hij heeft potentie. Hij is dus nog niet 'afgetest', zoals in AD stond.
Hij is nog in zijn proefperiode bezig.
Hij is nog in zijn proefperiode bezig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
de zeehondendribbelaar en Ze eduardo zijn inmiddels in A'dam, toch?
hebben we al wat gehoord over deze 2 mysterieuse huurlingen?
ballen ze anoniem mee of blinken ze uit bij de beloftes?
hebben we al wat gehoord over deze 2 mysterieuse huurlingen?
ballen ze anoniem mee of blinken ze uit bij de beloftes?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- martijn401
Ze zijn vorige week vrijdag aangekomen, wat denk je?
we zijn hier toch altijd extreem snel met oordelen???martijn401 schreef:Ze zijn vorige week vrijdag aangekomen, wat denk je?

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- martijn401

moet wel zeggen: ben erg nieuwsgierig naar die Kerlon.
Was een enorm talent. Ja die zeehondendribbel, die mag ie thuis laten of een x showen bij een 3-0 maar het is wel een echte no.10.
En dat is wat ajax op dit moment mist. Als er zo'n dribbelaar van het middenveld opstoomt heb je ff wat meer gevaar dan met het statische middenveld van nu.
Laten we hopen dat ie nog de frisheid en de vrolijkheid heeft van een Ronaldinho en Ronaldo in hun begin jaren.
of hij ook dat talent bezit moet zich nog maar tonen... Maar nieuwsgierig ben ik wel.
Was een enorm talent. Ja die zeehondendribbel, die mag ie thuis laten of een x showen bij een 3-0 maar het is wel een echte no.10.
En dat is wat ajax op dit moment mist. Als er zo'n dribbelaar van het middenveld opstoomt heb je ff wat meer gevaar dan met het statische middenveld van nu.
Laten we hopen dat ie nog de frisheid en de vrolijkheid heeft van een Ronaldinho en Ronaldo in hun begin jaren.
of hij ook dat talent bezit moet zich nog maar tonen... Maar nieuwsgierig ben ik wel.

-
- AT Toto winner 15/16
Over een paar weken thuis tegen Fnoord!Mano schreef:moet wel zeggen: ben erg nieuwsgierig naar die Kerlon.
- Ajaciedjuh
brigade zuid schreef:Over een paar weken thuis tegen Fnoord!Mano schreef:moet wel zeggen: ben erg nieuwsgierig naar die Kerlon.

En dan Suarez alla Witschge de bal omhoog houden om het af te maken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kerlon moet gewoon bij de wedstrijdselectie tegen Feyenoord. Haal Kennedy er maar uit. Kerlon bij een 3-0 stand inbrengen met als opdracht die bal 4 keer op zijn kop te laten stuiteren.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
rondje kuip met de bal op zijn hoofd en dan is het al een geslaagde huur-actie geweest 

Toch een schitterend momentAjaciedjuh schreef:brigade zuid schreef:Over een paar weken thuis tegen Fnoord!Mano schreef:moet wel zeggen: ben erg nieuwsgierig naar die Kerlon.
Was een enorm talent. Ja die zeehondendribbel, die mag ie thuis laten of een x showen bij een 3-0 maar het is wel een echte no.10.![]()
En dan Suarez alla Witschge de bal omhoog houden om het af te maken.

http://www.youtube.com/watch?v=D2nKcvr9U8Q
- martijn401
AD sportweekAjax verlengt stage Zuid-Koreaan Seok
AMSTERDAM - Ajax heeft de stage van Hyun Jun Seok verlengd. De 19-jarige Zuid-Koreaan mag de technische leiding van de Amsterdamse club nog 10 dagen van zijn kwaliteiten overtuigen.
Seok arriveerde vorige week op eigen initiatief in Amsterdam. De jeugdinternational bezocht een aantal trainingen van het eerste elftal van Ajax en vroeg steeds aan trainer Martin Jol of hij niet mocht meetrainen.
De coach verwees Seok door naar Jong Ajax toen hij hoorde dat de Zuid-Koreaan tot de beste jeugdspelers van zijn land behoorde. Tijdens een oefenwedstrijd van Jong Ajax vorige week maakte de centrumspits een goede indruk. (ANP)
Bron: AS'Seok krijgt contract bij Ajax'
Het Algemeen Dagblad meldt maandag in het verslag van de wedstrijd tegen ADO dat Ajax op het punt staat om de Zuid-Koreaan Hyun Jun Seok te contracteren. Volgens de krant tekent de negentienjarige jeugdinternational waarschijnlijk aan het einde van de week. De huidige club van Seok moet nog wel akkoord gaan met een overgang naar Amsterdam.
Bonnefooi
Zoals bekend kwam Seok enkele weken geleden op de bonnefooi naar Amsterdam. Hij had enige keren aan Martin gevraagd om mee te trainen. Nadat Jol doorhad dat het ging om een Koreaanse jeugdinternational, kreeg Seok bij Jong Ajax de kans zich te bewijzen.
Pieter Huistra zei dat deze speler 'een redelijke techniek' had. Vraag me af wat we met hem moeten.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Geef hem eerst even de tijd joh! Het is in ieder geval wel het type spits wat Ajax ontbeert: fysiek sterk (al zag je dat in het filmpje op Ajax.tv nietjoey schreef:Pieter Huistra zei dat deze speler 'een redelijke techniek' had. Vraag me af wat we met hem moeten.

Ik hoop dat Ajax hem een 1 jarig contract geeft met een optie voor 3 jaar. Dan kun je hem dit jaar goed beoordelen.
met zn 1.88 is ie niet de geijkte Jonge Ajacied. De filmpjes op youtube laten ook wel zien dat ie kan koppen.
Trouwens, wimpey Eat your heart out: de eerste goal van Atouba in het shirt van Ajax
Trouwens, wimpey Eat your heart out: de eerste goal van Atouba in het shirt van Ajax
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op ma sep 28, 2009 12:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geef hem eerst even de tijd joh! Het is in ieder geval wel het type spits wat Ajax ontbeert: fysiek sterk (al zag je dat in het filmpje op Ajax.tv nietAjaciedjuh schreef:joey schreef:Pieter Huistra zei dat deze speler 'een redelijke techniek' had. Vraag me af wat we met hem moeten.

Nee, een redelijke techniek...
Spelers met niet meer dan een redelijke techniek horen niet bij Ajax.
Ik krijg het gevoel dat Huistra een vervanger voor Bodul wil hebben en dat deze jongen toevallig binnenliep. Raar verhaal.
Het stinkt aan alle kanten!
Huistra denkt alleen aan een kampioenschap. Feit is wel, een concurrent voor Castillion en dan heeft Ajax nog Bodul op uitleenbasis. Toen ik hem in die ene wedstrijd zag tegen de A1 vond ik hem kwalitatief in alles 'redelijk', maar in niks heel goed. Heeft wel oog voor de ruimtes.
Misschien hebben ze het idee dat er nog genoeg potentie inzit ...
Blij met de punten ...
Aziaten met te weinig potentie kan je altijd nog gemalen tijgerbotten geven. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
...misschien bedoelt Voetske het anders...
Krijgt deze jongen nu een paar ton per jaar aangezien het een speler van buiten de EU is?
Het schijnt dat Castillion begint te klagen vwt het spitsen-aankoop-"beleid" van Ajax. Hij is nu net eerste jaars Jong Ajax. Als het wat beter loopt zal hij halverwege het seizoen wel een paar keer invallen. Maar goed dat dachten we van Bodul ook, maar het zal wel zijn dat het nooit goed heeft gelopen.
Over Bodul hoor ik geen goede berichten hier. Hij zou niet goed genoeg zijn. Hoe doet hij het bij Sparta? Heb weinig gelegenheid hier om nederlands voetbal te kijken.
Pantelic en Cvitanich zullen eind seizoen wel vertrekken.
Over Bodul hoor ik geen goede berichten hier. Hij zou niet goed genoeg zijn. Hoe doet hij het bij Sparta? Heb weinig gelegenheid hier om nederlands voetbal te kijken.
Pantelic en Cvitanich zullen eind seizoen wel vertrekken.