Wunderwaffe Atouba hebben we ook nog.Peter schreef:De spoeling is ook dun. Oleguer, Wielaert, Alderweireld en Vertonghen is alles wat we hebben.

Wie zou eigenlijk na Atouba de oudste speler ooit in een Ajax-shirt zijn?
Moderator: mods
Wunderwaffe Atouba hebben we ook nog.Peter schreef:De spoeling is ook dun. Oleguer, Wielaert, Alderweireld en Vertonghen is alles wat we hebben.
Dat is Kuffour natuurlijk.wimpey schreef:Wie zou eigenlijk na Atouba de oudste speler ooit in een Ajax-shirt zijn?
Hoe oud zou die Atouba zijn dan? Volgens mij weet niemand dat. Achterin de 30 ofzo?wimpey schreef:Wunderwaffe Atouba hebben we ook nog.Peter schreef:De spoeling is ook dun. Oleguer, Wielaert, Alderweireld en Vertonghen is alles wat we hebben.![]()
Wie zou eigenlijk na Atouba de oudste speler ooit in een Ajax-shirt zijn?
Hij is dus officieel van 1982. Officieus is wat anders. Maar in de veertig lijkt me wat overdreven. Hij kwam naar Europa op z'n 18e, dat kun je natuurlijk niet geloofwaardig maken als hij eigenlijk al in de dertig was geweest. Dat zou veel te opvallend zijn geweest. Maar een jaar of 5 a 6 kun je wel faken.brigade zuid schreef:Officieus.. maar officieel bedoel ik.
Volgens mij gelooft juist niemand hen. Je creëert weer eens je eigen waarheid om de moralist uit te kunnen hangen. Jammer, zeg.Neefkens schreef:Het wordt echt steeds gekker, een paar halve zolen roepen dat hij 40 en een veteraan is en iedereen gelooft het.
.. en die roepen dan meestal ook nog eens " maar hij krijgt van ons wel een eerlijke kans hoor !! " .. lol ..Neefkens schreef:Het wordt echt steeds gekker, een paar halve zolen roepen dat hij 40 en een veteraan is en iedereen gelooft het.
Ik ken er in ieder geval eentje:Scherrer schreef:Volgens mij gelooft juist niemand hen. Je creëert weer eens je eigen waarheid om de moralist uit te kunnen hangen. Jammer, zeg.Neefkens schreef:Het wordt echt steeds gekker, een paar halve zolen roepen dat hij 40 en een veteraan is en iedereen gelooft het.
brigade zuid schreef:Geloven dat ie 27 is.. dat is pas gek.. ik bedoel je bent toch niet blind?
Ik neem aan dat uit een medische keuring naar voren komt of zijn leeftijd klopt.brigade zuid schreef:Geloven dat ie 27 is.. dat is pas gek.. ik bedoel je bent toch niet blind?
Die is nu dan ook 65.... krasse opa hoor!gaizka schreef:brigade zuid schreef: Ik geloof niet in die leeftijd fabels, die gingen ook altijd rond over Kanu (die nog steeds in de PL speelt)
Is dat niet een kwestie van een bot doorzagen en ringen tellen?Baseman schreef:Via een medische keuring kun je niet bepalen hoe oud iemand is...
Welk bot van Atouba heb je op het oog?Arthur schreef:Is dat niet een kwestie van een bot doorzagen en ringen tellen?Baseman schreef:Via een medische keuring kun je niet bepalen hoe oud iemand is...
Welke heb je perse nodig om de bal achter je standbeen langs te halen?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Welk bot van Atouba heb je op het oog?Arthur schreef:Is dat niet een kwestie van een bot doorzagen en ringen tellen?Baseman schreef:Via een medische keuring kun je niet bepalen hoe oud iemand is...