Dario Cvitanich
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Re: Dario Cvitanich
Wat je ook van Cvitanich vindt, hij had van Jol toch écht wat meer kansen moeten krijgen. Ik vind Cvita geen topper, maar ik denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn. Speel je met hem, Sulejmani en Suarez in een driemansvoerhoede, dan ben ik er van overtuigd dat hij er 15 tot 20 in schiet. Dat zijn er toch echt een stuk meer dan Rommedahl, Emanuelson en Zeegelaar bij elkaar. En zij hebben wel veel kansen gekregen.
Jol zag het van tevoren niet zitten in Cvitanich. Dat bleek destijds al uit de berichtgeving.
- Daily Blind
Is niet echt een vergelijking! Aangezien met de laatste 3 genoemde spelers Suarez centraal staat en bij je eerste 3 namen Cvitanich het eindstation is.Scherrer schreef:Wat je ook van Cvitanich vindt, hij had van Jol toch écht wat meer kansen moeten krijgen. Ik vind Cvita geen topper, maar ik denk dat hij zeer bruikbaar kan zijn. Speel je met hem, Sulejmani en Suarez in een driemansvoerhoede, dan ben ik er van overtuigd dat hij er 15 tot 20 in schiet. Dat zijn er toch echt een stuk meer dan Rommedahl, Emanuelson en Zeegelaar bij elkaar. En zij hebben wel veel kansen gekregen.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik vind Suarez zo'n geweldenaar dat hij volgens mij ook prima in een vrije rol vanaf rechts kan spelen. En dan nog steeds veel scoort.
- Daily Blind
Dat klopt helemaal.. Daar is hij denk ik veel beter en dreigender.. Denk alleen al aan het tal van aantal gele kaarten wat de linksbacks krijgen..Scherrer schreef:Ik vind Suarez zo'n geweldenaar dat hij volgens mij ook prima in een vrije rol vanaf rechts kan spelen. En dan nog steeds veel scoort.
Blijkbaar gaat Dario voor een jaar naar Argentinie:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post253596
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post253596
Blijkbaar?
Ja, Bugsy is een betrouwbare poster en Shaar (kale leider van 410) heeft geregeld contact met Dario.

dit betekent hopelijk dat er ook iets voor in de plaats komt.
- Cluijffert
Ajax stijl zou zijn om verdediger (Oleguer) en aanvaller te verkopen en daar een even zo middelmatige aanvaller voor terug te halen (geen verdediger natuurlijk, die verkopen we alleen maar).
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Bron: http://www.diarioshow.com/notas/2009/08 ... uervo.htmlCVITANICH YA ES CUERVO
Marcelo Tinelli personalmente arregló todo ayer a última hora, por teléfono, y San Lorenzo presentó los papeles en la AFA. Ahora sí el Cholo Simeone está chocho. Se concreta uno de los grandes pases del mercado.
Ayer a última hora Marcelo Tinelli se encargó personalmente, teléfono mediante, de abrochar el último deseo del Cholo Simeone, llamado Darío Cvitanich.
El delantero que no venía teniendo continuidad en el Ajax arregló, desde Eslovaquia, y San Lorenzo presentó, inmediatamente, todos los papeles en la AFA. Sólo resta el fax con el transfer que llegará por estas horas desde Holanda.
Ahora Cholo quedó chocho y espera cuanto antes al reemplazante de Gonzalo Bergessio, que llegará a préstamo por un año.
Door de vertaler met bijzondere gevolgen

Ik maak hiervan dat hij idd voor een jaar verhuurd is.VOETBAL | KWAM MET DE BEURS
28-08-2009 | 11:48 HS.
Cvitanich YA ES Cuervo
Marcelo Tinelli persoonlijk beheerd allemaal te laat gisteren via de telefoon, en San Lorenzo ingediend papieren in de AFA. Nu de Cholo Simeone is strompelend. Beton is een van de grote passeert de markt.
Gisteren laat Marcelo Tinelli werd persoonlijk opdracht per telefoon, aan de laatste wens van Cholo Simeone vast, Dario Cvitanich genoemd.
De spits kwam niet met de continuïteit in de Ajax beheerd, uit Slowakije, en San Lorenzo ingediend onmiddellijk alle papieren in de AFA. Het blijft de fax met de overdracht te komen tegen die tijd uit Nederland.
Cholo was nu de verwachte vervroegde kut en de vervanging van Gonzalo Bergessio, die een jaar lening hits.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat klopt toch wel? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat waren de bijzondere gevolgen van de vertaler.
Klopt mijn conclusie wel dat ie verhuurd wordt wel?

Klopt mijn conclusie wel dat ie verhuurd wordt wel?
Die is weg voorlopig weg , verhuurd, wie wordt z'n vervanger die moet dan ook worden gehaald lijkt mij.'Cvitanich gaf in Bratislava fiat aan transfer'
Geschreven op vrijdag, 28 augustus om 20:05
Martin Jol wil Dario Cvitanich helemaal niet laten gaan maar in Argentinië beweert men sinds enkele uren dat de overgang van de aanvaller van Ajax naar San Lorenzo de Almagro op een haar na rond is. De club van coach Diego Simeone huurt de aanvaller naar verluidt dit seizoen van de Amsterdammers, met optie tot koop. Volgens Argentijnse media heeft Cvitanich donderdag in Bratislava, waar Ajax de return van de Play-Offs van de Europa League afwerkte, zijn fiat gegeven aan een tijdelijke terugkeer naar Argentinië. Het ligt in de planning dat de aanvaller zaterdag of zondag naar Zuid-Amerika zal afreizen om zich bij zijn nieuwe club te melden.
Bestuurslid Marcelo Tinelli beweert dat de onderhandelingen met Ajax zich in een vergevorderd stadium bevinden. "Er moeten nog enkele details worden besproken", vertelde Tinelli aan de televisiezender TyC. "Zo is het nog onduidelijk of er in euro's of dollars zal worden betaald. Hij zal zaterdag of zondag een vliegtuig pakken."
Cvitanich moet bij de manschappen van Simeone de opvolger worden van Gonzalo Bergessio, die afgelopen week een meerjarig contract bij Saint-Étienne tekende. De 25-jarige Cvitanich is bezig aan zijn tweede seizoen in Nederland. Mede door fysiek malheur kwam hij vorig seizoen maar tot achttien wedstrijden (negen doelpunten).
Ik ben bang dat ze met Babel aankomen een type Elia
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
als Babel komt dan waarom niet.. Weet wat er bij ajax wordt verwacht.
Weer op zoek naar een Interim coach..
De kopsterke, balvaste Babel, Mattie?
Veel te duur bovendien.

Veel te duur bovendien.
Nu.nl'Cvitanich vertrekt bij Ajax''
Uitgegeven: 29 augustus 2009 11:56
Laatst gewijzigd: 29 augustus 2009 11:55
AMSTERDAM - Dario Cvitanich staat op het punt om Ajax na één seizoen alweer te verlaten. De Argentijn is dicht bij een terugkeer naar zijn thuisland, waar hij bij San Lorenzo aan de slag kan. Dit meldt Voetbal International zaterdag.
© ANPDe onderhandeling zijn nog niet afgerond, maar San Lorenzo-directeur Marcelo Tinelli gaat er vanuit dat de deal snel een feit is.
"Cvitanich wordt de nieuwe spits van San Lorenzo", wist Tinelli te melden tegen Estudio Fútbol, de Argentijnse variant van Studio Voetbal.
Huur
Het weekblad schrijft dat San Lorenzo Cvitanich voor een jaar huurt van Ajax. Na dat seizoen kan de Argentijnse club de 25-jarige spits definitief overnemen van de Amsterdammers.
De deal kan echter nog stuk lopen op het feit dat de Argentijnse transfermarkt donderdag is gesloten. De Argentijnse bond moet een uitzondering maken voor Cvitanich, die vorig jaar overkwam van Banfield.
Nou kom op met die nieuwe spits
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
DIt bericht veranderd daar niks aan. Dat een speler weg gaat bij Ajax betekent nooit dat er een vervanger komt. En geld genereren we ook niet hiermee want ze gaan hem dan waarschijnlijk eerst een jaartje huren. En zoveel zal dat niet kosten denk ik. Argentijnse clubs hebben op het moment absoluut geen geld ter beschikking.
Op naar de vierde ster!
Cvitanich staat open voor verhuur
Ajax-aanvaller Dario Cvitanich staat niet afwijzend tegenover een tijdelijk vertrek bij Ajax. De Argentijn is momenteel geen eerste keus onder trainer Martin Jol, maar wil wel speelminuten gaan maken.
Een verhuur behoort derhalve tot de mogelijkheden. "Enkele Argentijnse clubs hebben bij mijn zaakwaarnemer geïnformeerd om mij op huurbasis over te nemen van Ajax. Ik stond zelf open voor een tijdelijke terugkeer naar mijn thuisland. Ajax besliste echter anders en wilde me niet laten gaan," vertelde Cvitanich aan Sportweek.
"De transferdeadline is afgelopen vrijdag al verstreken in Argentinië, dat zit er nu niet meer in," aldus de aanvaller, voor wie mogelijk nog een oplossing kan komen. Binnen Ajax gaan er geluiden dat er voor Cvitanich een uitzondering wordt gemaakt, daar het om een verhuur gaat. Een constructie die de aanvaller wel ziet zitten.
"Ik sta zeker open voor verhuur. Ik wil ook best naar een club binnen Europa. Ik wil elke week negentig minuten spelen en bij Ajax wordt dat lastig," betoogt Cvitanich. "Dat is teleurstellend, ik had mezelf een jaar de tijd gegeven om me aan te passen aan de club, dit seizoen wilde ik er staan."
De schuld zoekt de Argentijn bij zichzelf. "Ik ben niet tevreden met wat ik laat zien, ik kan veel meer. Het vertrouwen ontbreekt, ik voel dat ik wat onzekerder dan normaal ben aan de bal. Dat is niet de schuld van Martin Jol. Hij is recht door zee, de speler in vorm speelt en dat ben ik momenteel niet. Als ik bij een andere club op huurbasis elke week kan spelen, komt dat vertrouwen wel weer."
Zelfkritisch. Jammer dat hij geen vertrouwen krijgt want ik had wel vertrouwen in hem. Zou prima bij Ajax kunnen spelen als je Suarez en Cvita in de spits zet...
IK GELOOF!!!!!!
Wel leuk om eens te lezen dat een speler ook kritisch op zichzelf kan zijn. Ik vind het toch wel jammer dat hij zo weinig speeltijd heeft gehad. Die jongen moet volgens mij toch best van waarde kunnen zijn. Ik zie hem nog steeds wel zo'n 20 doelpunten maken als hij het hele jaar mag spelen.
Maar goed, als hij niet aan spelen toekomt is een vertrek inderdaad beter. Hij is te duur om niet te gebruiken.
Maar goed, als hij niet aan spelen toekomt is een vertrek inderdaad beter. Hij is te duur om niet te gebruiken.
Nil volentibus arduum
Mee eens. Toch vind ik het jammer. Werkt hard, zeurt niet, is kritisch en kan ook gewoon goed voetballen. Heeft alleen vertrouwen nodig. Had prima kunnen spelen met een Kerlon/Sulejmani/Pantelic en Suarez....
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Kan toch nog steeds!? Volgens mij is hij nog niet weg.Rishi schreef:Mee eens. Toch vind ik het jammer. Werkt hard, zeurt niet, is kritisch en kan ook gewoon goed voetballen. Heeft alleen vertrouwen nodig. Had prima kunnen spelen met een Kerlon/Sulejmani/Pantelic en Suarez....
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
ANSan Lorenzo wacht nog op toestemming voor transfer Cvitanich
1 september 2009 RvN
De Argentijnse club San Lorenzo wacht vandaag nog in spanning op toestemming voor de transfer van Dario Cvitanich. De club was ook te laat met het rond krijgen van de overgang van Cvitanich in de verlengde termijn die het daarvoor gekregen had van de bond. Gisteren werd de transfer door de Argentijnse bond afgewezen. Via het uitvoerend commitee van de Argentijnse bond, die vandaag bijeenkomt, hoopt San Lorenzo alsnog het groene licht te krijgen.