Ik vind het eerder lachwekkend. Het is net een circusact.. waarin je weet dat alles misgaat..Enganche schreef:Vind Thiago Heleno ook weinig bijzonders.

Moderator: mods
Ik vind het eerder lachwekkend. Het is net een circusact.. waarin je weet dat alles misgaat..Enganche schreef:Vind Thiago Heleno ook weinig bijzonders.
Ik normaal gesproken ook niet, maar in dit geval was het niet echt heel moeilijk om een duidelijk beeld van iemand te krijgen..Enganche schreef:Oordelen op basis van wat youtube-filmpjes doe ik niet aan. Maar ik zou Thiago Heleno in ieder geval niet halen. Is volgens mij ook een jongen die overal wordt aangeboden. Geloof dat Cruzeiro al een tijdje probeert te cashen op hem.
Nee inderdaad, Huntelaar, Suarez hebben er bijvoorbeeld geen klote aan gehad...Vedette-10- schreef:Er vanuit gaande dat Ajax niks toevoegd in de ontwikkeling van spelers, lijkt het mij dan niet een speler die kans van slagen heeft.
De eerste aanbieding was niet voldoende en ze gaan ervan uit dat het vandaag niet meer rondkomt. Ze denken dat de transferwindow vandaag ook sluit, dus "het is over". Echter morgen is er nog een dag, dus wie weet. Een tweede betere aanbieding?Voorstel voor Ajax en niet graag Thiago Heleno is (31/08)
Bruno Furtado - Portal uai
De Cruise was dicht bij het raken van de lening van verdediger Thiago Heleno naar Ajax, Nederland, maar de overeenkomst met de speler voorkomen dat de overdracht.
Volgens Daniel Pereira, Thiago Heleno vertegenwoordiger van de Nederlandse maakte een slecht voorstel. "Ik kan niet spreken in naam van Cruise, maar de lonen zijn niet tevreden. Er was een mogelijkheid de lening tot de verkoop, maar niet meer het bedrijfsleven, 'zei hij.
Het raam van rekrutering in Nederland eindigt deze maandag 31 augustus, en op korte termijn de handel maken het moeilijk om te draaien. "Het is onwaarschijnlijk is," concludeerde de Verenigde Superesportes.
ajax.nieuwslog.nl'Ajax volgt verrichtingen Pato Araujo'
Ook buiten Europa is de geruchtenmachine weer in volle gang. Naast de Mexicaanse doelman Guillermo Ochoa zou Ajax ook nauwlettend de verrichtingen volgen van Pato Araujo, een 19-jarige verdediger van de Mexicaanse club Chivas de Guadalajara en aanvoerder van het Mexicaans elftal onder 20 jaar. Scouts van Ajax zouden het grote talent deze week volgen op het WK voor spelers onder 20 jaar in Canada.
In de krant Reforma geeft de voorzitter van Chivas aan dat hij op de hoogte is dat Ajax Araujo volgt, maar dat de Amsterdammers zich nog niet officieel bij de club hebben gemeld. Araujo verlengde een half jaar geleden nog zijn contract bij Chivas. Naar verluidt zou de Mexicaanse club ongeveer 5 miljoen dollar verlangen. De verdediger liet in een reactie weten zeer gecharmeerd te zijn van de interesse van Ajax.
Fit genoeg om met Jong Ajax te ballen in ieder geval..Toppie schreef:Daar is de bevestiging Atouba is niet Fit, 1,4 miljoen voor 50 a 70 min voetballen volgens Zwartkruis VI
Het wordt werkelijk steeds gekker hierEnganche schreef:Zal Jol dus wel weer wat aan overhouden?Steef schreef:Inderdaad Kerlon en Ze Eduardo...
Ze doelen vast op een hoop punten IH!InnerHarbour schreef:Het wordt werkelijk steeds gekker hierEnganche schreef:Zal Jol dus wel weer wat aan overhouden?Steef schreef:Inderdaad Kerlon en Ze Eduardo...
Ik weet heus wel hoe het werkt hoor in de grote mensen wereld.Steef schreef:Hoe groot moet de plaat voor je kop zijn?
Was ik maar zo naief geboren/opgevoed.
Jíj houdt ons hier naief en dom. Want als iemand je eens vraagt om iets duidelijker te zijn in plaats van halve, wazige zinnen te plaatsen die alleen door Thomas of andere insiders kunnen worden begrepen, dan haak je af.Steef schreef:Hoe groot moet de plaat voor je kop zijn?
Was ik maar zo naief geboren/opgevoed.