Klopt, want hij wisselt niet alleen om de haverklap met spelers, maar ook met spelsystemen.wimpey schreef:Wéér een andere opstelling dus. Jol is MvB in het kwadraat.
Heracles Almelo-Ajax 30-08-2009
Moderator: mods
Re: Heracles Almelo-Ajax 30-08-2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Om te huilen inderdaad.wimpey schreef:Enoh is echt een disaster.
Sowieso is Ajax weer op niveau. Wat een kwelling om naar te kijken dit.
Suarez heeft geluk.
Ik heb het weer helemaal gehad.
Wát een aanfluiting, iedereen!!!
Ik heb het weer helemaal gehad.
Wát een aanfluiting, iedereen!!!
15 mei 2011.
Natrappen = rood. Toch?
Voorhoede kan de bal niet vasthouden, die man van 16 miljoen zou ik heel vlug bij Haarlem stallen .. Aissati verrekt om mee te verdedigen en Enog heeft veel teveel tijd nodig ..
Blij met de punten ...
En de trainer deelt in de malaise. Weer iets anders, weer andere mensen, weer niet om aan te zien.999 schreef:Voorhoede kan de bal niet vasthouden, die man van 16 miljoen zou ik heel vlug bij Haarlem stallen .. Aissati verrekt om mee te verdedigen en Enog heeft veel teveel tijd nodig ..
Sulejmani is ook een disaster. Alles te kort, te zacht, te onzuiver.
Nou, de trainer heeft al julllie lievelingetjes in het veld staan .. dus .. gewoon 4-4-2 .. en dat de rest van het seizoen laten staan ..wimpey schreef:En de trainer deelt in de malaise. Weer iets anders, weer andere mensen, weer niet om aan te zien.999 schreef:Voorhoede kan de bal niet vasthouden, die man van 16 miljoen zou ik heel vlug bij Haarlem stallen .. Aissati verrekt om mee te verdedigen en Enog heeft veel teveel tijd nodig ..
Blij met de punten ...
'Jullie' lievelingetjes, 999? Jol moet zorgen voor een elftal. Doet ie niet. Er staat een slap zootje dat afgetroefd wordt door He-ra-cles. Beschamend.
Das geloof ik de tiende keer dat de man van 16 miljoen balverlies heeft ...
Blij met de punten ...
Gaat weer nergens over deze wedstrijd. wat een niveau. Dramatisch
Volgens mij, ondanks het belabberde spel heeft Heracles NUL kansen gehad ..wimpey schreef:'Jullie' lievelingetjes, 999? Jol moet zorgen voor een elftal. Doet ie niet. Er staat een slap zootje dat afgetroefd wordt door He-ra-cles. Beschamend.
Blij met de punten ...
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 12:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
By far de slechtste helft die ik van Ajax heb gezien. Tegen Sparta was het stukken beter kan ik je melden.
Het is mij ook niet geheel duidelijk wat voor opstelling Ajax nou speelt. Zo'n Aissati hangt wat aan de linkerkant, maar waar Sulejmani dan weer ronddwaalt is mij een raadsel. Suarez zit in de zak bij van der Linden. En Rommedahl is geplakt aan de rechterkant. Middenveld moet dan bestaan uit De Zeeuw en Enoh? Die verliezen elk duel.
Jol is ook ontevreden, maar ik ben benieuwd wat hij er aan gaat doen.
Het is mij ook niet geheel duidelijk wat voor opstelling Ajax nou speelt. Zo'n Aissati hangt wat aan de linkerkant, maar waar Sulejmani dan weer ronddwaalt is mij een raadsel. Suarez zit in de zak bij van der Linden. En Rommedahl is geplakt aan de rechterkant. Middenveld moet dan bestaan uit De Zeeuw en Enoh? Die verliezen elk duel.
Jol is ook ontevreden, maar ik ben benieuwd wat hij er aan gaat doen.
Alderweireld zowel opbouwend als defensief zwak. Oleguer is niet minder.
De enige voldoendes bij Ajax tot dusver Vertonghen en De Zeeuw.
ook met een goed veld had Ajax slecht gevoetbalt!Steef schreef:Afschaffen dat plastic veld.
- peter
What the fuck doet die Aissati nu weer dan?
Och och och. Een stel jochies zijn het. Een kinderelftal. Poot terugtrekken, alibiballen en circusoplossingen.
Dan kan het Ajax de hand schudden.999 schreef:Volgens mij, ondanks het belabberde spel heeft Heracles NUL kansen gehad ..wimpey schreef:'Jullie' lievelingetjes, 999? Jol moet zorgen voor een elftal. Doet ie niet. Er staat een slap zootje dat afgetroefd wordt door He-ra-cles. Beschamend.
Holle Bolle Jol zit erbij en kijkt ernaar.
wimpey schreef:Alderweireld zowel opbouwend als defensief zwak. Oleguer is niet minder.
Dat begrijp ik dan weer niet.Omdat Oleguer niet minder is moet Oleguer nu weer spelen ?.
AJAX heeft weer dezelfde problemen als vorige week, meeste bal bezit maar de voorhoede doet veel te weinig mee .. Suarez zijn aanvoerderschap werpt ook helemaal geen vruchten meer af .. die had er met rood af gemoeten ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 30, 2009 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Als zet je er nog 100 trainers neer, het maakt niet uit , deze club met dit materiaal is afgegleden naar de subcategorie zelfs in NL
-
- AT Toto winner 15/16
Boeiuh.. AJAX ook niet. Dit is zo boring. Gaan we gvd nog eens voetballen of wat..999 schreef:Volgens mij, ondanks het belabberde spel heeft Heracles NUL kansen gehad ..wimpey schreef:'Jullie' lievelingetjes, 999? Jol moet zorgen voor een elftal. Doet ie niet. Er staat een slap zootje dat afgetroefd wordt door He-ra-cles. Beschamend.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nou, waar was ik eigenlijk in godsnaam naar het kijken? Ik wil de laatste drie kwartier van m'n leven terug!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Poeh. Ik ben benieuwd naar de tweede helft, maar als Ajax op deze manier doorgaat zal het hier geen punten gaan pakken. Heracles is op elk front feller en sterker en ik zie bij Ajax weinig lijn. Het is zo slap allemaal. Erg irritant. Alsof ze niet weten waar het om draait.
- peter
Hadden we maar een spits, want dan waren al die fantastische voorzetten van Rommedahl er in ieder geval ingegaan.
Even serieus, maar dit heeft werkelijk waar niets met voetbal te maken. Gerommel in de marge is het Toevalsvoetbal van de bovenste plank, maar zelfs dat is nog teveel eer. Er valt namelijk heus geen toevalsbal, want daar zijn de passes te slecht voor en de inzet te matig.

Even serieus, maar dit heeft werkelijk waar niets met voetbal te maken. Gerommel in de marge is het Toevalsvoetbal van de bovenste plank, maar zelfs dat is nog teveel eer. Er valt namelijk heus geen toevalsbal, want daar zijn de passes te slecht voor en de inzet te matig.