Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
Leuk voor die lompe boer dat hij een eigen goal maakt. Hopelijk doet hj dat nog eens.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zegt natuurlijk niet alles als je kijkt naar de verdedigers die er in de afgelopen jaren bij Arsenal in stonden. Let's face it, Vermaelen is niets niet minder dan een Senderos bijvoorbeeld.LucaS schreef:Vooralsnog speelt hij in de basis, terwijl velen hier zich toch niet konden voorstellen dat hij voor de basis gehaald zou zijn.
Hij speelt overigens vrij goed ook nog. Arsenal heeft sowieso niets te duchten van dit Celtic. Armetierig elftal.
- peter
Mooie rode kaart voor Vukcevic. Verder moet Helder Postiga er natuurlijk ook gewoon af met rood vanwege het slaan.
Kunstje moet voor Viola te klaren zijn.
Kunstje moet voor Viola te klaren zijn.
Maar mocht Pana doorgaan, dan verheugt hij zich op de poulewedstrijden.999 schreef:Wimpey slaapt vanavond weer wat rustiger ..

Het stinkt aan alle kanten!
Misschien komen wij Pana wel tegen in de groepsfase (ervan uitgaande dat we die halen). 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat sneu zeg voor de Anderlecht supporters, ik heb medelijden met die mensen. Lyon speelde niet eens zo goed gisteravond.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Heb je ook medelijden met de supporters van Slovan Bratislava?
Neen. Ik heb kennissen/vrienden die Anderlecht supporter zijn en ik vind het een mooie club, bovendien zit de club in een vergelijkbare situatie als Ajax de laatste jaren.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Pana gaat niet door, joey. Geef nou toch eens gewoon toe dat die man een matige trainer is. Of ben je na Ajax en Pana nog niet overtuigd van 's mans beperkingen? Het omhooggevallen assistentje kan het op eigen kracht niet redden bij een grote club.joey schreef: Maar mocht Pana doorgaan, dan verheugt hij zich op de poulewedstrijden.
-
- AT Toto winner 15/16
Ruststand: Anderlecht - Lyon 0-3Rachid schreef:Wat sneu zeg voor de Anderlecht supporters, ik heb medelijden met die mensen. Lyon speelde niet eens zo goed gisteravond.
Lisandro Lopezzzz!
- peter
Vond ik altijd een verschrikkelijk goeie spits. Snapte de overstap van Porto naar Lyon alleen niet zo. Die jongen moet zo spoedig mogelijk naar een topclub in de grote competities.
Blijkbaar betaalt Lyon erg goed, want Lucho Gonzalez maakte ook al de overstap. Al is die nu langdurig uit de roulatie.
Maccabi Haifa, FC Zurich en Debrecen in de Champions League. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Vergeleken met AZ zijn het mooie clubs.
AZ heeft er evenmin iets te zoeken.
Salvador Dali
Salvador Dali
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Oeps. Maak van Lyon maar de franse top.
Gerard vd Lem is opgestapt bij Pana.
Hoe lang zou z´n baas het er na het totaal verrassend niet bereiken van de CL nog volhouden...
Hoe lang zou z´n baas het er na het totaal verrassend niet bereiken van de CL nog volhouden...

Opgestapt of ontslagen?
Toch vind ik dat Ten Cate het nog best lang heeft volgehouden bij Pana (ervan uitgaande dat ie binnenkort inderdaad ontslagen wordt).
Toch vind ik dat Ten Cate het nog best lang heeft volgehouden bij Pana (ervan uitgaande dat ie binnenkort inderdaad ontslagen wordt).
Salvador Dali
Salvador Dali
Opgestapt. Hij zou Ten Cate hebben moeten beinvloeden van het bestuur zodat die bepaalde spelers wel/niet op zou stellen.
Blijkbaar zit de clubleiding dus niet op één lijn met HTC. Met andere woorden: hij vliegt er binnenkort uit.
Blijkbaar zit de clubleiding dus niet op één lijn met HTC. Met andere woorden: hij vliegt er binnenkort uit.
Of hij stapt zelf op. Zoals ie bij Ajax deed.Jöhnk schreef: Met andere woorden: hij vliegt er binnenkort uit.
Keihard mislukt bij Ajax, Chelsea en Pana. Het wordt nu toch echt tijd voor dat pensioen waarover ie het al jaren heeft. Jammer dat dat pensioen niet na Barca in werking trad.