Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Ik zou een topper halen of anders gewoon de huidige groep het vertrouwen geven. Ik zie liever Toby en Jan fouten maken dan één of andere net niet speler met een topsalaris.
Ajax!
En fouten zullen ze maken, GP. Ik ben benieuwd hoelang jij daar tegen kunt.
Het stinkt aan alle kanten!
Toch ben ik het er wel mee eens. Natuurlijk zie ik ook graag defensieve versterking komen. Die hebben we gewoon keihard nodig. Maar het moet wel een echte versterking zijn. Het heeft geen zin om weer een paar miljoen aan transfersom en salaris stuk te smijten voor een speler waar we niet aanmerkelijk beter van worden.
Nil volentibus arduum
Daarom heet het VERSTERKING. Het is niet de bedoeling dat Ajax VERZWAKKING haalt.
Ik weet wel, het verleden heeft geleerd, etc. etc.
BTW, veel erger dan nu kan het niet achterin.
Ik weet wel, het verleden heeft geleerd, etc. etc.
BTW, veel erger dan nu kan het niet achterin.
- Giacomo Puccini
Ik heb liever dat eigen jeugd spelers fouten maken dan iemand die is gekocht, zoals Wielaert of de volgende van buitenaf die het net niet is. Zo iemand kost veel meer geld dan een jonge zelf opgeleide speler, terwijl als je dat geld op de bank houdt, dan kun je over een jaar misschien wel een écht goeie halen. En natuurlijk zie ik liever dat er meteen een goede verediger wordt aangetrokken, maar aangezien het zo lang duurt zal men straks wel weer bij de 5e keus uitkomen en daar zit ik niet op te wachten.
Ajax!
Die fouten moeten onze talenten in de jeugd maken. Daarom moet het niveau van de opleiding omhoog.
Ik begrijp je twijfels wel. Als je ziet dat Jol Atouba haalt, dan vraag je je af wie de volgende flop zal zijn.
Ik begrijp je twijfels wel. Als je ziet dat Jol Atouba haalt, dan vraag je je af wie de volgende flop zal zijn.
En dat vind ik dan weer zonde. Want ook jij weet dat élke trainer zijn missers heeft. Ook Cruijff had ze, ook van Gaal. Tot nu toe is het een (erg) goede aankoop om een twijfelachtige matige aankoop bij Jol.
Hoe weet je dan of de volgende wel of niet goed is? Zullen we dat maar eerst even afwachten?
Hoe weet je dan of de volgende wel of niet goed is? Zullen we dat maar eerst even afwachten?
Laatst gewijzigd door Daniel op do aug 20, 2009 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Ja JC haalde de totaal versleten Stapelton binnen, miskoop van het jaar. 

YNWA
Ik weet het niet, maar ik vrees het ergste.Daniel_vT schreef:En dat vind ik dan weer zonde. Want ook jij weet dat élke trainer zijn missers heeft. Ook Cruijff had ze, ook van Gaal. Tot nu toe is het een (erg) goede aankoop om een twijfelachtige matige aankoop bij Jol.
Jol haalde Sinouh naar HSV.

Dat vind ik dan nog niet eens zo kwalijk, die werd niet gehaald voor de basis. Atouba wel, dat is zorgelijker. Daartegenover staat de komst van basisspeler De Zeeuw.joey schreef:Ik weet het niet, maar ik vrees het ergste.Daniel_vT schreef:En dat vind ik dan weer zonde. Want ook jij weet dat élke trainer zijn missers heeft. Ook Cruijff had ze, ook van Gaal. Tot nu toe is het een (erg) goede aankoop om een twijfelachtige matige aankoop bij Jol.
Jol haalde Sinouh naar HSV.
Jol moet Douglas en Alves of goedkoper JVGOH halen
Als je Vennegoor bedoeld, die is toch al naar Duitsland?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Op vakantie denk ikBeloki schreef:Als je Vennegoor bedoeld, die is toch al naar Duitsland?

Over z'n betrouwbaarheid tast ik nog steeds in het duister, maar poster blackmoon_ams op AN weet het volgende te melden:
1. Eidur Gudjohnsen is de naam achter het rookgoordijn, Ajax heeft al lang en breed een akkoord met Barca over hem alleen nog niet met Eidur zelf. Zoals jullie allicht weten kan Eidur ook naar een aantal clubs in de PL (West Ham). Lukt dit niet dan komt VoH eventueel in beeld
2. Dario kan idd naar Argentine alleen wil River Plate hem huren em wil Ajax haar 6.5 miljoen terugzien. Geen idee wat San Lorenzo wil.
3. Er is door zowel Arsenal & Man Utd eerder deze week geinformeerd naar de haalbaarheid van Suarez. Alles wijst er vooorlasnog op dat hij gewoon blijft, prijskaartje zou 35+ miljoen zijn trouwens.
OFF-TOPIC
Er hebben zich twee clubs bij Ajax voor Urby gemeld waarvan ik Everton met zekerheid durf te melden. Ajax wil 8 miljoen alleen waar ik dus de gedachte had dat Urby express op de bank werd gehouden gisteren en uiteindelijk toch inviel lijkt het me dat Urby liever bij Ajax blijft (?) - Honda zou zijn vervanger moeten zijn geweest
Oleguer is volgende week weg maar dat is wel duidelijk. Henrique & Ceveli komen zeker niet naar Ajax. Prahic staat nog altijd op het lijstje.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mocht het waar zijn, dan zitten we nog steeds in de onhaalbare sferen. Zo'n Gudjohnsen komt niet naar Ajax, hoor. Die kan nog wel een mooi salaris opstrijken bij Portsmouth of West Ham.
Dat weet je nooit, voetballers in die leeftijdcategorie hebben nog weleens voorkeur voor mooie clubs, wat Ajax zou kunnen zijn voor hem. Je bent nooit helemaal kansloos. Maar ik heb hem al een tijdje niet meer zien voetballen, hoe goed is hij nog?Peter schreef:Mocht het waar zijn, dan zitten we nog steeds in de onhaalbare sferen. Zo'n Gudjohnsen komt niet naar Ajax, hoor. Die kan nog wel een mooi salaris opstrijken bij Portsmouth of West Ham.
Wanneer Urby serieus naar Everton of een andere Engelse club kan, zou dit wel goed nieuws zijn. Als je daar Honda voor terug koopt, wordt je er alleen maar sterker op. Maar goed, ik heb hier verder nergens geruchten over gelezen en geloof die mensen met al hun inside info nooit zo.
hoop het niet, weer een overbetaalde ouwe zak
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Gudjohnson weet al wat de NL competitie inhoud EX Pisvlek , die komt echt niet
Ik zit echt wel op Vennegoor te wachten hoor. ZOu echt een uitstekende aanoop zijn. Gudjohnsen voegt ook zeker wat toe aan dit selectie, maar we moeten nog maar zien of hij haalbaar is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom ben je zo gecharmeerd van Vennegoor, Mr. Ajax? Meer dan een bruikbare targetman zie ik niet in hem zitten.
- Daily Blind
spitsnet.nl schreef:Ajax aast op ex-PSV'er GudjohnsenAjax wil Eidur Gudjohnsen overnemen van Barcelona. De IJslander moet in Amsterdam Luis Suárez gaan ondersteunen. De transferonderhandelingen zijn al van start gegaan.
Gudjohnsen wil weg bij Barcelona, andersom wil Barcelona ook van Gudjohnsen af. De 30-jarige spits komt niet meer voor in de plannen van trainer Pep Guardiola. Vorig seizoen kwam hij hoogstens als invaller in actie.
Grote carrière
Naar verluid wil ook het Engelse West Ham United de speler overnemen. Eidur Gudjohnsen speelde tussen 1995 en 1997 voor PSV, maar brak daar nooit echt door. Pas nadat hij weer terugkeerde naar zijn geboorteland, bloeide zijn carrière echt op. Hij speelde voor Bolton Wanderers, Chelsea en is inmiddels al weer drie seizoenen actief voor Barça.
Vooralsnog lijkt me dit een onzinverhaal. Want Gudjohnsson kan een iets beter contract krijgen in bijvoorbeeld Engeland.
Is er eigenlijk een serieuze bron of komt dit verhaal van die 'insider' op AN?
Is er eigenlijk een serieuze bron of komt dit verhaal van die 'insider' op AN?
Er zijn nog andere redenen om naar Nederland te komen. De gebroeders Laudrup konden indertijd elders ook veel meer verdienen. Ik hoop dat onze bestuurders wat meer durf en ambitie hebben op dit gebied dan jij.
I think I lost my fucking headache
Als die jongen gewoon fit is zou ik het wel een interessante speler vinden. Afwachten maar. Ik denk dat er sowieso pas iets zal gebeuren nadat we afscheid hebben genomen van één of meerdere spelers.
Nil volentibus arduum
Volgens AT5 zijn de gesprekken al gaandeMarillion schreef:Als die jongen gewoon fit is zou ik het wel een interessante speler vinden. Afwachten maar. Ik denk dat er sowieso pas iets zal gebeuren nadat we afscheid hebben genomen van één of meerdere spelers.