Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Wat denk je dat Ajax nog krijgt voor een speler als Sno, Neef?
Ik denk dat de marktwaarde van spelers die niet bij de selectie zitten nihil is.
Ik denk dat de marktwaarde van spelers die niet bij de selectie zitten nihil is.
Het stinkt aan alle kanten!
Sno zal niets meer opbrengen.
Van Basten laat Ajax met een erfenis achter van je welste 

Elke trainer doet dat. De opvolger van Jol ziet volgend jaar niets in Atouba. 

I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Denk je dat Jol na één jaar eruit vliegt?
-
- AT Toto winner 15/16
Als het onder Jol niks wordt en hij vliegt er ook voortijdig uit dan geef ik het op denk ik.
Ik zou het niet weten. Ik verwacht het niet, maar ik verwachte dat ook niet bij Olsen, Co, Blind en van Basten
I think I lost my fucking headache
Niet de werkelijkheid? Gelukkig ben jij geen accountant. ;-)Neefkens schreef:Dan ga je ervan uit dat iedereen gratis wegloopt? Mwah, niet helemaal de werkelijkheid. Ik neem aan dat ze ergens in de midden gaan zitten.LucaS schreef:Salaris is geen onderdeel van de afschrijving
Neef: natuurlijk schrijf je af naar 0 over de looptijd van het contract. Als het contract is afgelopen gaat/kan een speler immers gratis weg.
Een investering wordt altijd tot 0 afgeschreven.
Dat was volgens mij geen sterke verdedigerDa Costa gevolgd door Ajax
Manuel Da Costa wordt in de gaten gehouden door Ajax. Dat meldt Corriere dello Sport. De verdediger van Fiorentina en oud-verdediger van PSV komt bij zijn huidige werkgever weinig aan spelen toe en ook een verhuurperiode aan Sampdoria leverde hem nauwelijks speelminuten op.
Coach Martin Jol is nog op zoek naar een versterking in de defensie van Ajax. De Scheveninger zou ook graag nog een aanvallende versterking willen kopen.
generaal vond hem heel wat, meen ik me te herinneren.
Mijn oordeel van destijds: veel uitstraling, weinig kunde. En in de tussentijd schijnt hij zich niet echt verbeterd te hebben.
Mijn oordeel van destijds: veel uitstraling, weinig kunde. En in de tussentijd schijnt hij zich niet echt verbeterd te hebben.
- peter
Even de site van Corriere dello Sport grondig bekeken en kan het nergens terug vinden.
Ik ken hem eerlijk gezegd niet goed genoeg om hem te beoordelen. Maar was hij niet vooral goed náást Alex?
Nil volentibus arduum
Het enige dat ik nog weet is dat hij tegen Ajax altijd voetbalde alsof de dozen nog om zijn schoenen zaten. Hij kan helemaal niks met een bal, maar dat bleek al eerder juist een aanbeveling te zijn voor het huidige Ajax.
Als ik het me goed herinner heeft Vd Zee hem destijds gescout. Dat zou de link kunnen zijn. Maar dat weten onze PSV'ers vast nog wel.
Bron: Ajaxmedia.nlAjax maakt werk van Henrique en Civelli
Ajax lijkt zich nog voor het verstrijken van de transferperiode te versterken met een gewenste verdediger. Een betrouwbare bron binnen Ajax weet aan Ajax Media.nl te melden dat de Amsterdamse club bezig om Renato Civelli en Henrique Adriano Buss binnen te halen. Het doel is om één van de twee spelers aan te trekken.
Martin Jol kondigde al eerder aan zich nog op enkele posities te willen versterken. Civelli, momenteel spelende voor Olympiqie Marseille en Henrique, spelend voor FC Barcelona, zouden de huidige doelwitten zijn van Ajax.
Henrique verruilde in 2008 het Braziliaanse Palmeiras voor FC Barcelona. De Braziliaan kwam de afgelopen seizoen echter op huurbasis uit voor Bayern Leverkusen, maar keerde deze zomer terug naar de Catalaanse club.
Civelli verhuisde in 2006 van Banfield naar Olympique Marseille. De 1 meter en 91 centimeter lange verdediger kan in Marseille niet altijd rekenen op speelminuten.
Ik ben toch echt bang dat dat niet gaat gebeuren hoor.
- peter
Civelli? Is dat wat?
Was dat niet diezelfde site die 2 weken geleden meldde dat Chivu zou komen?
Nou, deskundologen. Kom er maar in....
Over Henrique zijn al de nodige twijfels geuit. Hoe zit het met Civelli?
Over Henrique zijn al de nodige twijfels geuit. Hoe zit het met Civelli?
Nil volentibus arduum
Ja inderdaad nu je het zegt. Bovendien waren het toen ook "zeer betrouwbare bronnen binnen Ajax die dit aan Ajaxmedia meldde"..Benji schreef:Was dat niet diezelfde site die 2 weken geleden meldde dat Chivu zou komen?
Dit artikel hoeven we in principe niet eens te lezen zo'n bullshit volgens mij..
http://www.om-marseillais13.com/transfe ... 74-273.htmPeter schreef:Civelli? Is dat wat?
Blijkbaar een speler die het vooral moet hebben van zijn mentaliteit.
Hij is blijkbaar transfervrij en op zoek naar een club. Blijkbaar wordt hij overal aangeboden. Blackburn B. wilde hem hebben maar vond zijn salariseisen te gortig. Lijkt me dus sterk dat hij naar Ajax komt.
- peter
Steef in 2006:
Renato Civelli: Lange, kopsterke centrale verdediger. Positioneel erg sterk, komt rustig over en is voor geen spits bang, maar nogal houterig en – ondanks z’n lengte – verrassend weinig fysieke kracht. Voetballend niks speciaals. Speelt het liefst dichtbij/in de eigen zestien, maar komt ook bij dode spelmomenten gevaarlijk op. Zou ergens in de middenmoot van Italie wel kunnen slagen. Ook sluimerende interesse van Olymique Marseille.
Hmmm....
Hier worden wij niet enthousiast van......maar nogal houterig en ondanks z'n lengte verrassend weinig fysieke kracht....
....Voetballend niks speciaals. Speelt het liefst dichtbij/in de eigen zestien......
Nil volentibus arduum
Het is onbetrouwbaar nieuws en die geruchten of dit soort buitenlanse spelers naar Ajax willen komen, lijkt mij erg overdreven mits men hopeloos is , maar dan zijn het ook vaak hopeloze voetballers die geen versterking zijn , dus laat maar zitten.