Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Re: Voetbalpraatprogramma's op TV
Precies, tegenstanders van het kaliber waar Ajax de jaren erna ook geen enkele moeite bleek te hebben. Ze kwamen in die periode zelfs weer iets uit Praag tegen. Appeltje eitje, Ajax is immers een grote club!
I think I lost my fucking headache
Dat was niet het hele verhaal van Van Geel. Van Geel stelde (terecht) dat Blind als hoofdtrainer alleen maar ervaring bij Ajax had, en dat was niet bepaald een succes. Adriaanse heeft in de tussentijd wel iets meer gepresteerd als hoofdtrainer, onder andere bij Porto en Salzburg.Jim schreef: Bovendien gaat het daar niet om. Het gaat er om dat als Van Geel Blind als nieuwe Ajax-coach afwijst met als argument zijn eerdere (slechte) prestaties in betreffende functie, hij inconsequent is als hij vervolgens Adriaanse als wel geschikte kandidaat voordraagt. Want die presteerde zeker niet beter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
En Brondby in de voorronde.Aristides schreef:Ja over die poule wordt nog steeds gesproken, wat een kanjers : Thun, iets uit Praag en Ajax!En internationaal helemaal niks gepresteerd, waar Blind in ieder geval nog de achtste finale CL haalde.
Verbazingwekkend dat niemand van de aanwezigen hem daar, na zijn uitlatingen over Blind, op wijst.
De kampioen van Denemarken en de kampioen van Tsjechie dus. Goh, dat komt me ergens bekend van voor.

Je vergeet de nationale supercup. Dat is ook een prijs. Tenminste, wel toen je het laatst over Koemans avontuur in Portugal had.Jim schreef:Daar heeft Van Geel gelijk in. Hij heeft echter zelf ook behoorlijk last van een beperkt/selectief geheugen. De door hem naar voren geschoven Adriaanse bakte er als Ajax-coach zo mogelijk nog minder van. Geen platte prijs gewonnen, waar Blind in ieder geval nog een nationale beker binnen sleepte. En internationaal helemaal niks gepresteerd, waar Blind in ieder geval nog de achtste finale CL haalde.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Studio voetbal is inmiddels weer begonnen, weet iemand wanneer Voetbal insite weer begint?
maandag 3 augustus is jd weer op vi met zijn beste johan rubriek, een vraagteken omtrent zijn tv-come back
Alles goed Doc ?.Donkey Shot schreef:ook vanavond op rtl7 @21:30 meen ik.
Hoe vond je trouwens het deduut van de Zeeuw bij HSV ?.

Blij met de punten ...
Daar zijn Kraaij jr. en Van der Gijp ook weer. 

Salvador Dali
Salvador Dali
999 schreef:Hoe vond je trouwens het deduut van de Zeeuw bij HSV ?.

Adriaanse zegt een hoop ware dingen bij Studio Voetbal.
Hij kraakt Martin Jol af. Op zoek naar een baan?Jabu schreef:Adriaanse zegt een hoop ware dingen bij Studio Voetbal.

Het stinkt aan alle kanten!
Hij zei ware dingen over Jol en het voetbal dat Ajax zou moeten nastreven. Vandaag was een vertoning die deed denken aan Ten Cate is Zagreb. Tactisch heeft Rutten vandaag Jol afgetroefd.
Jol speelt natuurlijk met vuur. Hij heeft lak aan de traditie van Ajax, dus moet hij winnen. Anders is hij zo weg en mocht dat gebeuren, dan kun je er donder op zeggen dat Ajax op zoek gaat naar een trainer die het tegenovergestelde gaat doen van wat Jol nu doet en die teruggrijpt naar de aloude beginselen van Ajax. Kortom, op dat moment komt Adriaanse in beeld.
(Of we krijgen nog een intermezzo met Blind, maar dat zal niet lang duren, schat ik)
(Of we krijgen nog een intermezzo met Blind, maar dat zal niet lang duren, schat ik)
Tja, Adriaanse weet het weer mooi te vertellen ..
Blij met de punten ...
Ja, praten kan hij als de beste.
Hoe zou het met zijn pianoles staan?
Hoe zou het met zijn pianoles staan?

Nee, want als Adriaanse op dit moment deze baan had willen hebben, had hij hem gehad. En het is spijtiger voor ons dan voor hem dat dat niet is doorgegaan.joey schreef:Hij kraakt Martin Jol af. Op zoek naar een baan?Jabu schreef:Adriaanse zegt een hoop ware dingen bij Studio Voetbal.
I think I lost my fucking headache
Ik vind het nog steeds jammer dat Co niet de trainer van Ajax is.
Ik geef Co meer kans op succes dan Jol.
Ik geef Co meer kans op succes dan Jol.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Natuurlijk trainers die we niet hebben zijn altijd de beste trainers ..
Blij met de punten ...
Een paar maanden geleden wilde Adriaanse geen trainer van Ajax worden, maar dat kan inmiddels best veranderd zijn, Luuk.
Vond hem vrij ontspannen, je kunt wel merken dat hij vakantie heeft. Maar hij kon het niet laten om te beginnen over de outfit van Jol, daarmee liet hij zichzelf weer kennen.
Vond hem vrij ontspannen, je kunt wel merken dat hij vakantie heeft. Maar hij kon het niet laten om te beginnen over de outfit van Jol, daarmee liet hij zichzelf weer kennen.
Toch heeft hij gelijk met dat pauperige trainingspak van Jol. Heeft Adriaanse zijn opvolger bij Salzburg ook. Ziet er niet uit.
Hij tilt het programma in ieder geval naar een veel hoger niveau. Hij zegt bijvoorbeeld inhoudelijk wel eens iets interessants, in tegenstelling tot Waterreus en Mulder.
Ja.. precies... ik wist niet dat je in Artis ook beren kon vinden.. :)
En die elleboog van El Ak was niet express, want dat was Marok tegen Marok...
Zeer interessant allemaal.. :-)
Maar toch denk ik dat hij er beter kijk op heeft dan Jol.
En die elleboog van El Ak was niet express, want dat was Marok tegen Marok...
Zeer interessant allemaal.. :-)
Maar toch denk ik dat hij er beter kijk op heeft dan Jol.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.