Inderdaad Vink heeft weinig fout gedaan...Nee de verdediging van Ajax heeft Ajax de das omgedaan...wimpey schreef:Wat doet ie fout? Tactisch klopt het niet en er wordt niet gereageerd. De technische staf verliest deze pot voor ons, niet Vink.Zuidema schreef: Triest. Terechte overwinning voor Psv dus. Ondanks misschien de gebruikelijke foutjes van Vink.
PSV - Ajax 16-08-2009
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: PSV - Ajax 16-08-2009
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Monkey Tonk
Het is niet zo ingewikkeld.
We hebben geen kieper. We hebben geen achterhoede. We hebben geen middenveld. En we hebben geen voorhoede. Verder is alles top.
We hebben geen kieper. We hebben geen achterhoede. We hebben geen middenveld. En we hebben geen voorhoede. Verder is alles top.
Ik heb hier geen kampioen gezien in Ajax...
Wat een ellende... echt vreselijk.
Gefeliciteerd PSV... terecht overwinning.
Dat wat PSV aan Isaksson heeft, heeft Ajax aan de gehele verdediging. Wat een lachtertje.
Wat een ellende... echt vreselijk.
Gefeliciteerd PSV... terecht overwinning.
Dat wat PSV aan Isaksson heeft, heeft Ajax aan de gehele verdediging. Wat een lachtertje.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Tsja, helaas weinig op af te dingen. Als er een kans was om van PSV te winnen... Scoor je drie keer, wordt het achterin verkloot door Van der Wiel en Stekelenburg.
Ajax slecht , Vink fluit de wedstrijd dood en geeft gratis vrije trappen weg waaruit 2 goals vallen slechste scheids van NL
90 minuten geen poging ondernomen om te voetballen.
PSV wint dik verdiend.
PSV wint dik verdiend.
Geen idee, ik heb vanmiddag helaas geen beelden ter beschikking. Ik moet afgaan op AT en de radio. Maar ik lees hier en daar iets over onterechte vrije trappen en zo. Vandaar 'misschien' en 'foutjes'.wimpey schreef:Wat doet ie fout? Tactisch klopt het niet en er wordt niet gereageerd. De technische staf verliest deze pot voor ons, niet Vink.Zuidema schreef: Triest. Terechte overwinning voor Psv dus. Ondanks misschien de gebruikelijke foutjes van Vink.
Slechte tweede helft. Lucky goals. PSV was vele malen beter en daarnaast zag ik bij PSV zowaar iets van 'combinaties'. Ik zag Vertonghen en Alderweireld die bal alleen maar hard naar voren trappen. Triest. En zo staat Ajax weer op 0.
Jol Rot op 

De Zeeuw, v/d Wiel en Vertonghen dra-ma-tisch. Atouba en Stekelenburg redelijk. Suarez prima.
Grappig dat hier geklaagd wordt over Vink...ik heb nog geen beelden gezien, maar vrienden van mij noemen Suarez en Vink de 2 beste Ajacieden...
Vink zal dus weinig goed gedaan hebben lijkt het.
Simons had rood moeten krijgen en Suarez kreeg in het strafschop wel degelijk een knietje.Baseman schreef:Grappig dat hier geklaagd wordt over Vink...ik heb nog geen beelden gezien, maar vrienden van mij noemen Suarez en Vink de 2 beste Ajacieden...
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vink had Ooijer eraf moeten gooien en geeft echt 2 vrije trappen weg waar ECHT helemaal niets aan de hand is
ray kan je dees
hernoemen? Ik dacht zoiets als :ajaxverdediging:

Vink heeft natuurlijk geen beslissende fouten gemaakt. En of het een vrije trap is of niet, Stekelenburg moet die vrije trap bij 3-2 natuurlijk gewoon hebben
I think I lost my fucking headache
Ach om 16:15 ben je ook stil , met de duurste bank van NLSteef schreef:De middenvelder EnohvertonghendeZeeuw is nog geen 5 miljoen waard. Laat staan die 3 los van elkaar... Atouba is trouwens helemaal weggespeeld door Lazo, die liet hem in het werk zonder bal alle kanten opgaan.

- Fenerbahce

Dramatisch slecht spel van Ajax.
De verdediging (met name op rechts) werd aan alle kanten voorbij gelopen. Gregory en Wielaert die elkaar in de weg lopen waardoor de 2-2 valt.
Onnauwkeurigheid in de passing. Veel slechte lange ballen naar voren, bah ...
En Stekelenburg gaat ook geen punten voor ons pakken ..

Enig lichtpuntje: Suarez ...

Hopenlijk zetten ze volgende week wel iets fatsoenlijks op de mat ..

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Steef moet nog maar eens wat Manteiga's scouten. Die zijn nog geen 5.000 waard.Toppie schreef:Ach om 16:15 ben je ook stil , met de duurste bank van NLSteef schreef:De middenvelder EnohvertonghendeZeeuw is nog geen 5 miljoen waard. Laat staan die 3 los van elkaar... Atouba is trouwens helemaal weggespeeld door Lazo, die liet hem in het werk zonder bal alle kanten opgaan.
- Monkey Tonk
Die versiert hij in de kleine wedstrijden, zodat de ref ze over het hoofd kan zien als het belangrijk wordt.goodfella schreef:Simons had rood moeten krijgen en Suarez kreeg in het strafschop wel degelijk een knietje.Baseman schreef:Grappig dat hier geklaagd wordt over Vink...ik heb nog geen beelden gezien, maar vrienden van mij noemen Suarez en Vink de 2 beste Ajacieden...
-
- AT Toto winner 15/16
Jammer hoor.. eerste kwartier was goed daarna was Psv gewoon beter. Wel gewoon weer 5 tegendoelpunten he naar 3 wedstrijden.. we zitten weer op ons gemiddelde. 

Atouba heeft Lazo helemaal geen kans gegeven, pas toen Amrabat erin kwam ging hij fouten maken.Steef schreef:De middenvelder EnohvertonghendeZeeuw is nog geen 5 miljoen waard. Laat staan die 3 los van elkaar... Atouba is trouwens helemaal weggespeeld door Lazo, die liet hem in het werk zonder bal alle kanten opgaan.
Verder vond ik dat Jol Vertonghen veel te lang liet staan. Wielaert komt tekort en De Zeeuw zag ik vandaag ook niet. Het is ook duidelijk dat er verdedigend, vooral een cv, nog veel werk aan de winkel is.
Het is wel duidelijk dat Ajax voor PSV zoals gewoonlijk een goede motivator is. Want PSV is ook niks. Ik hoop dat de andere eredivisieploegen dat ook zien.
Dan over Vink: nam een paar discutabele beslissingen. De vrije trap van Dsudzak was er geen en Suarez had een penalty mogen hebben, maar heeft de schijn nou eenmaal tegen. Maar dit verlies heeft Ajax echt aan zichzelf te wijten.
Ajax had voorheen toch Dè Bank?Ach om 16:15 ben je ook stil , met de duurste bank van NL
Man of the Match bij Psv : Jan Vertonghen .. goede tweede Stekelenburg ..
Vink was ook weer zo partijdig als de neten ..
Afijn, degene die Jantje op het middenveld willen zien spelen zijn ook weer goed genezen lijkt me .. wat een minkukel die Vertonghen zelfs de bank is te goed voor hem .. ..
Vink was ook weer zo partijdig als de neten ..
Afijn, degene die Jantje op het middenveld willen zien spelen zijn ook weer goed genezen lijkt me .. wat een minkukel die Vertonghen zelfs de bank is te goed voor hem .. ..
Blij met de punten ...