??Giacomo Puccini schreef:Fantastisch duel! Zeer hoog niveau en Ajax speelt fantastisch.

Moderator: mods
??Giacomo Puccini schreef:Fantastisch duel! Zeer hoog niveau en Ajax speelt fantastisch.
Zelfs die kale (v. Halst) van eredivisielive geeft jou en mij gelijk... Laat Vertonghen maar doorschuiven op simons. De zeeuw op Afellay erop, erover en .......wimpey schreef:Ajax speelt dramatisch verder. Eerlijk is eerlijk. Suarez maakt het verschil. Maar hopen dat die Belg onze Uru niet al te zeer beschadigd heeft.
vd Wiel bedroevend zwak, die Hongaar kan doen en laten wat ie wil. Vertonghen krijgt geen greep op Affelay. Jol moet gewoon ingrijpen wat mij betreft.
Je vergeet dat je nu de beste spelers van PSV opnoemt. Dudzak en Affelay zijn in principe spelers die het niveau van de Eredivisie ontstegen zijn, dat laten ze vandaag opnieuw zien. We hebben geen spelers op de bank zitten die deze mannen beter kunnen uitschakelen, als dat überhaupt al mogelijk is. Wat je gewoon moet doen is de bal in de ploeg houden, en dat doe je niet door al die lange peren richting Issakson.wimpey schreef:vd Wiel bedroevend zwak, die Hongaar kan doen en laten wat ie wil. Vertonghen krijgt geen greep op Affelay. Jol moet gewoon ingrijpen wat mij betreft.
Scorebordjournalistiek.Giacomo Puccini schreef: Zeer hoog niveau en Ajax speelt fantastisch.
kan je nagaan hoe zwak dit psv iswimpey schreef:Scorebordjournalistiek.Giacomo Puccini schreef: Zeer hoog niveau en Ajax speelt fantastisch.![]()
Er komt amper een bal aan, een combinatie hebben we amper gezien. Het is vrouwen en kinderen eerst en hopen op Suarez.
Van der Wiel beter dan Silva , van der Wiel is geen NL speler en een slechte back.Maxwell schreef:Kutzooi!
Van der Wiel heeft totaal geen grip op Doedelzak...
Maar wel een doelpunt.Laudrup schreef:Dit was toch echt geen vrije trap....