PSV - Ajax 16-08-2009
Moderator: mods
Re: PSV - Ajax 16-08-2009
Hopen dat er nu een beetje rust in het spel van Ajax komt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
wimpey schreef:Lijkt nergens naar wat Ajax laat zien. Onbeholpen gestoemp.

Maar Suarez kan wel een beetje ballen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad wereldgoal..... Maar wat is Suarez lekker bezig 1-2...wimpey schreef:Wereldgoal. Muur was slecht.
Vasthouden tot de rust.
Alderweireld lijdt tevaak bal verlies.. Is slecht in de opbouw.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Niet best idd.wimpey schreef:Lijkt nergens naar wat Ajax laat zien. Onbeholpen gestoemp.
Maar wél 1-2

15 mei 2011.
- SylvievdVaart
Wat een vreselijke scheidsrechter.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Simons die krijg je terug...T belg.. T Psv... hoeft ajax ook de bal niet meer terug te geven... Jullie hebben de trend gezet... T lampjes
Weer op zoek naar een Interim coach..
Tyfus Vink die doedelzak had eraf gemoeten schijnheilig tering ventje net zoals als die nepamsterdammer Ooijer
Goh, dit mag dan wel van PS Vink.
Sportief ploegje, dat PSV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Die Urby die snap het nog steeds niet wat is die jongen toch dom
- SylvievdVaart
God, wat ben ik blij met Suarez!
Even op adem komen, mensen.

Even op adem komen, mensen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Monkey Tonk
Wat een irritante eikeltjes lopen er bij psv zeg. haha.
Vink fluit voor alles , maar ja, Suarez had 0-2 moeten maken in het begin over en uitwimpey schreef:Goh, dit mag dan wel van PS Vink.
Ajax moet zich niet zo uit zijn spel laten halen.
Wordt nog een hele zware 2e helft.
Wordt nog een hele zware 2e helft.
15 mei 2011.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ok, mijn mening over de eerste helft:
Isaksson: HAHAHAHAHAHA!!!!!
Suarez, koning, held, edelachtbare! Desalniettemin vond ik het tweede kwartier niet chill, jammer dat die goulashmuil de pegel van z'n leven had.
Ooijer en Simons moeten met hun agrarische lompe houthakkerspoten van onze Suarez afblijven, Vink moet hier harder tegenop treden!
In de tweede helft dat ene kansje maken en de wedstrijd uitspelen. Komt goed komt goed!
AJAX!
Suarez, koning, held, edelachtbare! Desalniettemin vond ik het tweede kwartier niet chill, jammer dat die goulashmuil de pegel van z'n leven had.
Ooijer en Simons moeten met hun agrarische lompe houthakkerspoten van onze Suarez afblijven, Vink moet hier harder tegenop treden!
In de tweede helft dat ene kansje maken en de wedstrijd uitspelen. Komt goed komt goed!
AJAX!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik hoop het ThijsThijs schreef:Ok, mijn mening over de eerste helft:
AJAX!
Ajax speelt dramatisch verder. Eerlijk is eerlijk. Suarez maakt het verschil. Maar hopen dat die Belg onze Uru niet al te zeer beschadigd heeft.
vd Wiel bedroevend zwak, die Hongaar kan doen en laten wat ie wil. Vertonghen krijgt geen greep op Affelay. Jol moet gewoon ingrijpen wat mij betreft.
Bij PSV zijn m.n. Ooijer en Salcido zwak. En die dweil in de goal natuurlijk. Daar valt in de 2e helft nog wel meer te halen.
vd Wiel bedroevend zwak, die Hongaar kan doen en laten wat ie wil. Vertonghen krijgt geen greep op Affelay. Jol moet gewoon ingrijpen wat mij betreft.
Bij PSV zijn m.n. Ooijer en Salcido zwak. En die dweil in de goal natuurlijk. Daar valt in de 2e helft nog wel meer te halen.
- Monkey Tonk
Er zit niet genoeg rust in het spel bij Ajax. Te gehaast in balbezit. Dus te onnauwkeurig, en teveel balverlies.
- Giacomo Puccini
Fantastisch duel! Zeer hoog niveau en Ajax speelt fantastisch. Jullie moeten niet vergeten dat PSV in dit soort wedstrijden zeer moeilijk te verslaan is, je kunt duidelijk zien dat ze alles eraan doen maar dat ze zeer geïrriteerd zijn door de manier waarop Ajax ze aanpakt. In het centrum van de verdediging blijft Ajax wel kwetsbaar, en Stekelenburg moet ophouden met die lange ballen, gewoon opbouwen van achter uit.
Vertonghen zit niet goed in de wedstrijd vind ik, maar voordeel van zo´n speler op het middenveld is wel dat hij in ieder geval zijn taken uitvoert en zijn waarde blijft hebben voor de ploeg.
Urby komt beter uit de verf op de positie waar hij nu speelt, hij kan nu zonder gevaar het risico in zijn spel leggen en doordat hij dichter bij de goal van PSV staat is dat meteen gevaarlijk, en verliest hij de bal dan is dat geen ramp.
Vertonghen zit niet goed in de wedstrijd vind ik, maar voordeel van zo´n speler op het middenveld is wel dat hij in ieder geval zijn taken uitvoert en zijn waarde blijft hebben voor de ploeg.
Urby komt beter uit de verf op de positie waar hij nu speelt, hij kan nu zonder gevaar het risico in zijn spel leggen en doordat hij dichter bij de goal van PSV staat is dat meteen gevaarlijk, en verliest hij de bal dan is dat geen ramp.
Ajax!
Van Halst heeft gelijk. Vertonghen loopt op z'n Witschge's te 'dekken'.
De 1-2 was een eigen goal van Ooijer.
die eikel dacht als jong jochie zeker: Later als ik groot ben ga ik gekleurde kaartjes uitdelen aan grote mensen. ...of ik wordt kunstschilder in Wenen.SylvievdVaart schreef:Wat een vreselijke scheidsrechter.