Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS

Re: Spanje

Bericht door LucaS » vr aug 07, 2009 5:50 pm

Hij heeft geen kans gehad. Voordat je mislukken kan moet je natuurlijk wel eerst de kans hebben. Maar goed, we komen er toch niet uit. We kunnen het erover eens zijn dat ze er flink voor betaald hebben, 15 miljoen voor een half jaar (misschien vinden ze hem dat wel waard, bijna 750.000 per halve wedstrijd)
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » vr aug 07, 2009 5:59 pm

Ach, Royston mag blijven.Zegt toch genoeg over RM.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr aug 07, 2009 6:27 pm

Kun je nagaan hoe ontzettend veel Huntelaar tekort komt. :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 07, 2009 6:49 pm

Peter schreef:Huntelaar scoorde slechts in 5 duels. In 15 duels scoorde hij niet. Ook een feit. Die 30 goals gaat hij nooit maken. Higuain scoorde meer, maar mag dan ook blijven.
Heb ik dit riedeltje niet ooit tegen jou gehouden over Van Nistelrooij? Toen vond je het nietszeggend.

jabu

Bericht door jabu » vr aug 07, 2009 11:49 pm

Thomas vindt Huntelaar dus ook al geen miskoop. AT haar eigen twee scouts die het in hem zien zitten :headbang.gif:

999

Bericht door 999 » za aug 08, 2009 7:34 am

Je bent een succesvol kinderboeken schrijver, zit bij een leuke uitgever waar de boekdesigner en editor ook nog eens op een lijn zitten met jouw kinderboekschrijven en ideeën over, het ene na het ander boek vliegt over de toonbank de deur uit.

Op een gegeven moment trekt de directie van een van s'werelds grootste uitgevers " De dikke kaft " bij je aan de bel of dat je voor hun kinderboeken wil gaan schrijven.Bij die nieuwe firma blijkt ook nog eens een boekdesigner en editor te zitten waarmee je regelmatig op freelance basis en onder een nickname succesvolle boeken voor de wat oudere jeugd heb geschreven.Na het voldoen van een afkoopsom en tegemoet komend aan jouw salaris eisen wordt de deal beklonken.

Je zit nog niet koud een week bij je nieuwe uitgever of de directie wordt op straat gezet, de nieuwe directie heeft besloten dat vanaf nu misdaadromans de boventoon gaan voeren, het uithangbord wordt.Tot overmaat van ramp blijken de boekdesigner en editor waar je in het verleden toch prettig mee hebt samengewerkt ook nog eens van jaloerse aard te zijn, of voor hun eigen hachie te kiezen..De boekdesigner vertikt het om met jouw ideeën mee te gaan, de editor heeft plotseling een kick gekregen om voor synoniemen te kiezen inplaats van de gangbare woorden in de teksten waarmee jij het ene na het andere kinderboek tot een suucesverhaal wist te brengen.En zelfs onder die omstangheden worden toch enkele zeer goede kinderboeken geschreven.

En dan roept de media dat jij niet kan schrijven ?.

Nu slaat de directie in zijn geheel door.In mum van tijd worden de beste misdaadromanschrijvers bij de ene na de andere uitgever weggekocht.Of dat er schrijvers bijzitten die zodadelijk in elkaars vaarwater komen te zitten zal ze worst wezen.Jij moet weg.Maar het liefst niet naar een uitgever van naam, blijkbaar is men toch bang dat, indien jij bij die nieuwe uitgever weer je beproefde kinderboeken gaat schrijven er toch weer die concurentie op de boekenmarkt ontstaat.Nee, je moet maar verkassen naar wat middelmatige uitgevers, die bovendien ook nog eens maar de helft van je salaris kunnen betalen.Om het geheel onder druk te zetten mag je verkassen naar de kelder van het uitgeversgebouw waar je in een stoffig kamertje je schrijfpotloden mag gaan slijpen.

Jij denkt aan me hoela, juliie wilden mij hebben, jullie zijn degene die alles over een andere boeg zijn gaan gooien en dan zou ik het kind van de rekening moeten worden ?.Jullie zijn degene die de directie hebben ontslagen die mij gehaald heeft.Dan maar potloden slijpen in dat stoffig kamertje.

Na een tijdje is daar dan toch een uitgever van naam die van jouw diensten gebruik wil maken en je hoeft niet eens in te leveren wat salaris betreft.Ook deze uitgever verteld je in de gesprekken dat men je heeft gehaald om je kwaliteiten als kinderboeken schrijver, dat men grootse plannen met je heeft.Jij moet de afdeling kinderboeken ( schrijven ) van een nieuwe impuls gaan voorzien, de verkoop cijfers kwa kinderboeken weer omhoog krikken.En natuurlijk is het behoud aan salaris ook nog eens mooi meegenomen om toch maar weer dit avontuur aan te gaan ...
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 08, 2009 11:03 am

Enganche schreef:
Peter schreef:Huntelaar scoorde slechts in 5 duels. In 15 duels scoorde hij niet. Ook een feit. Die 30 goals gaat hij nooit maken. Higuain scoorde meer, maar mag dan ook blijven.
Heb ik dit riedeltje niet ooit tegen jou gehouden over Van Nistelrooij? Toen vond je het nietszeggend.
Van Nistelrooy is op leeftijd en de vraag is of hij terugkomt op niveau. Onvergelijkbaar. Verder heeft vNistelrooy zich toch aardig bewezen bij Real, zeg. Huntelaar was veelal bankzitter.

Moet je mij eens uitleggen als je een spits koopt die:
- 8 goals maakt in 20 duels
- een matige indruk maakt als hij speelt
- veelal op de bank zit en gewisseld wordt
- je verkoopt met een verlies van 12 miljoen
- internationaal niet mee mag doen

Is Huntelaar dan een miskoop voor Real of niet? Nee, Huntelaar is dan niet mislukt. Echt niet.

Overigens zie ik het wel in Huntelaar zitten, maar dat staat hier los van. Mislukt bij Real betekent nog niet dat hij niet geschikt is voor Milan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 08, 2009 11:26 am

Wat heeft de leeftijd van Van Nistelrooij er mee te maken? Toen ik een paar jaar terug (volgens mij iedere week :icon_biggrin.gif: ) aantoonde dat hij z'n vele doelpunten in erg weinig wedstrijden maakte, toen vond je het niet van belang. Nu haal je het er zelf echter bij.

Ik vind de periode te kort om hem als miskoop te bestempelen. Dit is geen sport meer, dit is politiek. Neemt niet weg dat ik de Italiaanse competitie van de grote drie competities de meest geschikte voor hem vind en dat ik niet verwacht dat hij het anders wel écht had gemaakt bij Real.

peter

Bericht door peter » za aug 08, 2009 11:32 am

Ik baseer miskopen op al mijn punten en obv daarvan vind ik dit een pure miskoop voor Real.

Van Nistelrooy maakte goals in weinig wedstrijden, maar Huntelaar maakt ze in 5 (!) wedstrijden. Van Nistelrooy maakte er 24 in 16 wedstrijden. Als Huntelaar net zo koelbloedig en goed was geweest als Higuain dan was er niets aan de hand geweest. Probleem van Huntelaar was vaak dat hij een helftje mocht aanrommelen en dat daarna Higuain het veld in kwam (en scoorde).

jabu

Bericht door jabu » za aug 08, 2009 11:44 am

Peter schreef:Moet je mij eens uitleggen als je een spits koopt die:
- 8 goals maakt in 20 duels
- een matige indruk maakt als hij speelt
- veelal op de bank zit en gewisseld wordt
- je verkoopt met een verlies van 12 miljoen
- internationaal niet mee mag doen

Is Huntelaar dan een miskoop voor Real of niet?
- Zet het af naar het aantal speelminuten en je komt op een zeer mooi moyenne.
- Dat is natuurlijk zeer subjectief. Real kocht met Huntelaar een doelpuntenmaker. Doelpunten heeft hij gemaakt, net zoals bij al zijn vorige clubs.
- De trainer die hem gekocht heeft moest al vrij snel het veld ruimen. Daarna was het de beurt aan Ramos, die er net als bij de Spurs weinig van bakte.
- Logisch als de nieuwe voorzitter hem na een half jaar al wil vervangen voor zijn eigen aankopen. Er is natuurlijk geen club die dan de hoofdprijs gaat betalen.
- Dit punt is al twintig keer herkauwt. Real heeft notabene een zaak aangespannen om hem speelgerechtigd te krijgen.

Nee, Huntelaar is geen miskoop. Real is zelf niet al te snugger geweest, Huntelaar kan weinig aan de situatie doen. Hij heeft nauwelijks een kans gekregen, maar in die tijd wel gedaan wat je van hem mocht verwachten. Hoe kan iemand een miskoop zijn als de voorzitter wegens puur politieke redenen en half jaar na je komst de halve selectie wil vervangen? Het feit dat hij gaat naar een topclub als Milan geeft toch al aan dat hij niet mislukt is? Ik denk dat het ook niet in Huntelaar zijn voordeel is dat hij Nederlander is. De hele enclave Nederlanders heeft nauwelijks succes gebracht en krijgt nu (mede) de schuld van de tegenvallende prestaties. Bovendien zal het buitengewoon goed presteren van Barca ook een extra reden zijn om nog grotere namen aan te trekken.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 08, 2009 12:19 pm

Het ging zonder Huntelaar volgens mij bepaald niet beter dan met Huntelaar.

Aan de andere kant, een verpletterende indruk zal ie niet hebben achtergelaten. Anders zouden ze 'm niet hebben laten gaan.

Niet mislukt, niet geslaagd i.m.o. Ergens daartussen. Ik vind VDV daar persoonlijk méér mislukt. En qua 'beleid' is Madrid natuurlijk een bizarre club. Metzelder bijv. krijgt nog steeds speeltijd.

peter

Bericht door peter » za aug 08, 2009 1:19 pm

Het is zoals je zegt. Een verpletterende indruk (Higuain bijvoorbeeld) zal hij niet hebben achter gelaten, want anders hadden ze hem niet laten gaan. Kijk, als je echt goed bent, dan mag je blijven.

Van der Vaart is ook keihard mislukt inderdaad.

Wat een rare redenatie, Jabu. Het feit dat hij naar Milan gaat, toont aan dat hij niet mislukt is. Bergkamp is bij Inter zeker ook niet mislukt, omdat hij naar Arsenal ging. Staat toch totaal los van elkaar. Saviola is ook overal geslaagd, omdat hij telkens weer bij een topclub terecht kwam. Nou, nee dus.

jabu

Bericht door jabu » za aug 08, 2009 3:15 pm

Peter schreef:Wat een rare redenatie, Jabu. Het feit dat hij naar Milan gaat, toont aan dat hij niet mislukt is. Bergkamp is bij Inter zeker ook niet mislukt, omdat hij naar Arsenal ging. Staat toch totaal los van elkaar. Saviola is ook overal geslaagd, omdat hij telkens weer bij een topclub terecht kwam. Nou, nee dus.
Bergkamp zijn imago zal na Inter zeker een deuk hebben opgelopen. Arsenal en de Engelse competitie was toentertijd nog zeker geen top. Zelfde gebeurde bv bij Van der Sar. Saviola kwam nnatuurlijk alleen bij Real terecht vanwege zijn transfervrije status. Dan is een gokje wagen altijd makkelijker. Huntelaar heeft niet lang genoeg bij Real gezeten (naast zijn zeker niet slechte prestaties) om van een flop te kunnen spreken. Als hij bij Real was mislukt zou Milan hem niet, zeker na de verkoop en het uitblijven van successen, als hun grote zomeraankoop presenteren.

generaal

Bericht door generaal » zo aug 09, 2009 3:57 pm

Ik zie Huntelaar nog wel in de top drie eindigen op de topscorerslijst van de Serie A.

martijn401

Bericht door martijn401 » wo aug 12, 2009 3:32 pm

FIFPro: 'Real moet Van der Vaart transfervrij laten gaan'

12/08/2009 15:21

De wereldwijde vakbond voor voetballers (FIFPro) stelt op zijn website dat Real Madrid de overbodige Rafael van der Vaart transfervrij moet laten gaan. Het contract met de middenvelder wordt namelijk niet gerespecteerd door Real, waardoor de club geen recht heeft op een transfersom.

'Het is duidelijk dat Real niet van plan is om Van der Vaart te laten spelen en dus geen gebruik wil maken van zijn diensten', is de mening van FIFPro-advocaat Wil van Megen. 'Hij krijgt zelfs geen rugnummer voor komend seizoen, eigenlijk moeten ze hem dus voor niets laten gaan.'

'Blijkbaar is Van der Vaart niets waard voor Real', vervolgt Van Megen. 'Dus waarom zouden ze een transfersom vragen? De FIFA en de clubs praten altijd over spelers die hun contracten moeten respecteren. Maar in dit geval is Real degene die het contract niet respecteert.'

Volgens de jurist heeft De Koninklijke geen recht meer op een transfersom. 'Real heeft Van der Vaart afgeschreven door te weigeren hem deel uit te laten maken van het team. Naar mijn mening heeft Real op deze manier het recht verloren om een transfersom te vragen voor deze speler.'
vi.nl

999

Bericht door 999 » do aug 13, 2009 11:18 pm

'Robben en Sneijder voor Ribéry'

Real Madrid gaat alsnog een poging ondernemen om Franck Ribéry naar de Spaanse hoofdstad te halen. Volgens de Spaanse krant Marca biedt de Spaanse grootmacht Arjen Robben, Wesley Sneijder plus dertig miljoen euro aan Bayern München om de Franse superster in te kunnen lijven.

Of de transfer daadwerkelijk doorgang gaat vinden, is nog maar zeer de vraag. De club van Louis van Gaal gaf eerder al aan de aanvalsleider absoluut niet te willen laten gaan.
Dat RM begint echt van lotje getikt te raken .. Alsof hun bepalen waar Robben en Sneijder naar toe gaan ...
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » vr aug 14, 2009 7:56 am

Ik zou dat bod als Bayern zijnde accepteren. Kun je Bosingwa halen en nog een centrale verdediger. Word je op je sloffen kampioen mee in Duitsland.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 14, 2009 9:18 am

Als Sneijder en Robben dit inderdaad zien zitten zou het best een interessante deal kunnen zijn. Maar Robben is natuurlijk wel een risico. Die is nogal blessuregevoelig.

Ik weet ook niet hoe Ribery zich opstelt. Als hij bereid is om moeilijk te gaan doen dan zul je op een gegeven moment toch niet aan een verkoop ontkomen. Maar als hij op zich ook gelukkig is in Munchen dan kun je hem natuurlijk wat makkelijker aan zijn contract houden.
Nil volentibus arduum

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 14, 2009 10:00 am

nou 999, RM biedt ze alleen maar aan, hierna wordt er verder onderhandeld

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 14, 2009 10:40 am

Op deze manier zetten ze Robben en Sneijder onder druk. Want die hebben nog niet echt in de gaten dat ze weg 'mogen'.

Inpakken en wegwezen, zou ik die jongens aanraden.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 14, 2009 10:58 am

nou dan zijn ze stekeblind, joey :biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 14, 2009 11:03 am

Dat zijn ze ook. Het zelfbeeld van veel voetballers laat te wensen over.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » vr aug 14, 2009 12:11 pm

er daarom is het "gemeen" van Rm? ach guttie, nee zo onder druk zetten is echt ongehoord!

999

Bericht door 999 » vr aug 14, 2009 7:24 pm

Donkey Shot schreef:nou 999, RM biedt ze alleen maar aan, hierna wordt er verder onderhandeld
Nou, Doc wat zou jij er van vinden als ik als zorgverzekeraar je aan zou bieden aan een ziekenhuis ) uit eigen belang ) waar jij eigenlijk helemaal niet naar toe wil en er genoeg betere, voor jou dan toch, alternatieven zijn ?.

Ik zou ook zeggen ( laat nu zijn middelvinger zien ) ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 14, 2009 8:17 pm

Robben, Sneijder en Bosingwa ( die je haalt van dat geld dus) voor Ribery? METEEN verkopen!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie