Je kunt beter medelijden hebben met de beleidsbepalers van Ajax, want die slagen er maar niet in geschikte spelers binnen te halen.
Martin Jol heeft inmiddels ontkend dat Dervite een optie is, heb ik begrepen.
Moderator: mods
Dat weet jij dus niet.Voor het zelfde geld gebruikt deze Raitala JUIST het EK om een mooie club uit te zoeken ..Peter schreef:Zo'n Raitala, ongeacht zijn kwaliteiten, scouten tijdens het EK is lachwekkend. Dan weet je dat je het onderspit gaat delven in de huidige situatie. Als dit onze tactiek is, dan vissen we gewoon tot 31 augustus achter het net. Of we moeten met een afdankertje aan komen zetten waar niemand interesse in heeft. Een Kuffour of een Oleguer dus.
In L'Equipe wordt er overigens helemaal niet over Ajax gesproken. Wel over Villarreal.
Vind je?goodfella schreef: Ik heb je nu een paar weken gaandegeslagen, maar in 1000 posts over Ajax ben je louter positief.
Eens, maar het is blijkbaar het nieuwe stokpaardje van veel trainers. Gewoon voor kwaliteit gaan. Er zit nog een wereld van verschil tussen een ervaren speler van mid twintig en een groot talent van 18 zonder eerste elftal ervarig.Rachid schreef:Ervaring is nooit een doel op zich, vind ik.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3990Hoestende man in regenjas: Jan VoH als breekijzer
nieuws Door: Redactie op 12 aug 2009
Zojuist werden door een horde oranje carnavalvierende volwassen mannen de parkeergarage van de Arena ingedreven. Wie troffen we daar? De hoestende man in regenjas. Vorige keer wist hij ons nog te melden dat Petrovic in de Arena was gesignaleerd. Hetgeen klopte. Deze keer komt hij met namen die (nog steeds) rondzingen in de Arena. Jan Vennegoor of Hesselink zou namelijk mogelijk als breekijzer worden aangetrokken.
Kansen op Fin klein
Onze hoestende vriend kon tevens melden dat Ajax Jukka Raitala nog steeds in het vizier heeft. De kans is echter groot dat de Finse verdediger gaat kiezen voor Hoffenheim. Na deze woorden trok onze informant z'n oranje overall aan en verdween ongezien.
Doe met deze informatie wat je wilt. Wij weten echter dat de hoestende man in regenjas zelden onzin verkoopt. In ieder geval minder onzin dan Johan Derksen.
Leuk als er geen club voor je aanmeld in het buitenlandjoey schreef:Dacht dat Vennegoor had laten weten niet in Nederland te willen voetballen?
En Jan is nogal een (onbehouwen) boer!Ajaciedjuh schreef:Het is wel het type spits die Jol wil hebben (fysiek en kopsterk, ervaring), maar Jan is nogal blessure gevoelig.
Tja, je moet dit en je moet dat.Jullie praten mij steeds iets te gemakkelijk wat dit betreft.Peter schreef:Vind je?goodfella schreef: Ik heb je nu een paar weken gaandegeslagen, maar in 1000 posts over Ajax ben je louter positief.![]()
Je moet zorgen dat je je verdediger voor een toernooi haalt, 999. Interesse tonen in spelers die een goed EK, WK, Confederations Cup spelen is zinloos. Daar komen andere clubs dan namelijk wel op af. Clubs met meer poet.
Thom schreef:Ik vind 'm te lelijk. Punt.
Valt nogal mee als je naar z'n loopbaan kijkt:Ajaciedjuh schreef:Jan is nogal blessure gevoelig.