Fantastisch doek inderdaad. Waardig eerbetoon.
Moderator: mods
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Respect voor Bobby, maar zeker ook voor de makers ervan!
Beetje vasthouden gebeurt overal. Dat is niet genoeg om een spits ter aarde te doen storten. Dat was ook niet waarom hij neerging. Als die bal niet wordt weggetikt heeft Suarez vanuit die stuit een heerlijke volley op het doel. Geen spits die zich zo'n schot laat afsnoepen. Hij reageerde, als gestoken door een bij, op het wegtikken van de bal.Enganche schreef:@ Lucas: Tsja, hier had ik het van de week dus over. Suárez geschopt en vastgehouden en dan zou hij maar moeten blijven staan? Geheel terecht dat die jongen neergaat. Als er zo'n overduidelijke overtreding plaastvindt, dan is er geen sprake van een schwalbe.
Er zijn genoeg mensen die allang genoeg hebben van dit soort capriolen van Suarez. Je kunt op je vingers natellen dat er straks een scheidsrechter geen penalty geeft als het er wel een is. Zo werkt het ook.Enganche schreef:Heb niemand over een schwalbe gehoord hoor. Geen commentator, geen tegenstander, geen trainer, zelfs bijna geen supporters van andere clubs. Gudde raakt die bal niet en maakt twee keer een overtreding op Suárez. Terecht dat Suárez de scheids even wilde helpen.
Tja, ik deze keer ook niet.Een swalbe is in mijn ogen je laten vallen terwijl er niemand aan je zit ( of dat nu met de handen of voeten is ).Suarez wordt geschopt en men trekt aan zijn shirtje ..Enganche schreef:Heb niemand over een schwalbe gehoord hoor. Geen commentator, geen tegenstander, geen trainer, zelfs bijna geen supporters van andere clubs. Gudde raakt die bal niet en maakt twee keer een overtreding op Suárez. Terecht dat Suárez de scheids even wilde helpen.
Precies. Dat zeg ik ook. Er kan geen sprake zijn van een schwalbe wanneer er gewoon een overduidelijke overtreding wordt gemaakt (in dit geval zelfs twee). Wanneer Suárez of een ander het wel doet mag/moet er wat van gezegd worden, maar dit is overdreven.999 schreef:Tja, ik deze keer ook niet.Een swalbe is in mijn ogen je laten vallen terwijl er niemand aan je zit ( of dat nu met de handen of voeten is ).Suarez wordt geschopt en men trekt aan zijn shirtje ..Enganche schreef:Heb niemand over een schwalbe gehoord hoor. Geen commentator, geen tegenstander, geen trainer, zelfs bijna geen supporters van andere clubs. Gudde raakt die bal niet en maakt twee keer een overtreding op Suárez. Terecht dat Suárez de scheids even wilde helpen.
Luuk, ik weet wel dat je een hekel hebt aan Suarez, maar verlies je nu niet een heel klein beetje de realiteit uit het oog?LucaS schreef:Nee hoor, ik leg uit wat er gebeurt. De schop is niet tegen Suarez maar langs, en hij werd niet getrokken, zijn shirtje puilt pas uit als hij zich ter aarde stirt. Hij werd bij zijn shirtje vastgehouden (zoals iedereen), maar zeker niet getrokken. Dat was zeker niet de reden van zijn val.