Inmiddels is het spel erg slecht geworden.
Edit: daar komt de goal, Peter.

Moderator: mods
Hou op zeg. Tempo 180 en ze rennen als een kip zonder kop naar voren. Veldbezetting is een drama. Niet voor niets kwam RKC er keer op keer makkelijk uit.999 schreef: AJAX speelt, ondanks dat er weer een paar minder in de wedstrijden zit, veel meer met het koppie ..
Heb jij soms de lotto gewonnen, 999. Je bent zo opgewekt, de laatste tijd. Vind je werkelijk dat er met beleid verdedigd wordt? Dat verbaast me dan, hoor.999 schreef:Tja, kwa goed uitgespeelde kansen had het allang 4 - 1 moeten staan.AJAX speelt, ondanks dat er weer een paar minder in de wedstrijden zitten, veel meer met het koppie ..
Onzin.Tel straks de uitgespeelde kansen maar eens ..wimpey schreef:Hou op zeg. Tempo 180 en ze rennen als een kip zonder kop naar voren. Veldbezetting is een drama. Niet voor niets kwam RKC er keer op keer makkelijk uit.999 schreef: AJAX speelt, ondanks dat er weer een paar minder in de wedstrijden zit, veel meer met het koppie ..
Ik heb het niet over de verdediging.Als je naar deze wedstrijd kijkt had het gewoon 6 - 1 moeten staan, ondanks de verdediging.AJAX krijgt kans op kans, alleen gaat ie er niet in.De aanvallen laten zien dat er overleg is, en niet net als vorig seizoen geef de bal op Suarez en die pingelt hem er wel in.joey schreef:Heb jij soms de lotto gewonnen, 999. Je bent zo opgewekt, de laatste tijd. Vind je werkelijk dat er met beleid verdedigd wordt? Dat verbaast me dan, hoor.999 schreef:Tja, kwa goed uitgespeelde kansen had het allang 4 - 1 moeten staan.AJAX speelt, ondanks dat er weer een paar minder in de wedstrijden zitten, veel meer met het koppie ..
joey schreef:Heb jij soms de lotto gewonnen, 999. Je bent zo opgewekt, de laatste tijd.
Jabu schreef:joey schreef:Heb jij soms de lotto gewonnen, 999. Je bent zo opgewekt, de laatste tijd.
In dat geval heb jij waarschijnlijk een torenhoge belastingaanslag gekregen
Defensief is het een fuckin drama. RKC kon tot de 2-1 losjes voetballen en bleef makkelijk overeind.999 schreef: Onzin.Tel straks de uitgespeelde kansen maar eens ..
Maar dat weet Jol ook wel, ze hebben het deze wedstrijd al weer drie gezegt dat AJAX nog steeds aan het zoeken is naar spelers die de verdediging beter kunnen maken.Maar blijkbaar heb jij dat niet gehoord ..wimpey schreef:Defensief is het een fuckin drama. RKC kon tot de 2-1 losjes voetballen en bleef makkelijk overeind.999 schreef: Onzin.Tel straks de uitgespeelde kansen maar eens ..
Ajax heeft nog een ellenlange weg te gaan. En Jol moet geen tactische fratsen uithalen. Een blok op het middenveld is voor dit Ajax onontbeerlijk.
Het lijkt wel of Jol de Aisatti-campagne op AT heeft gelezen. We hebben gezien wat die jongen bracht. De volgende keer gewoon weer Enoh en Sulejmani i.p.v. Cvitanich.
Neen, want ik had me voorgenomen eens op die jongen te letten.Steef schreef:Zou die blinde, tactisch hopeloze Benschop de bal hebben aangeraakt?