AZ 2009-2010
-
Re: AZ 2009-2010
Jaliens speelt toch al jaren in de basis bij AZ en is kampioen en verliezen halve finalist in de UEFA cup geweest.
Whitey on the moon.
-
Maar goed, AZ startte goed en eindigde slecht. Van Gaal zou het al tactisch hebben aangepast, Koeman laat het gebeuren.
Whitey on the moon.
- Daily Blind
De Dominee schreef:Hmm. Je ziet wel duidelijk dat Koeman er weinig van kan, vandaag speelt hij in LVG modus en AZ speelt prima (teert op vorig seizoen, automatismes). Vorige week probeerde hij wat dingetjes uit en het liep voor geen flikker.Steef schreef:Titelkandidaat nummer 1... Daar doet een ongelukkige nederlaag op een stuk plastic niks aan af.GangstaRiB schreef:AZ speelt goed, als ze gas geven wordt het 6-0. Er zit nog wel voetbal in AZ hoor.
Hoop dat AZ nog wat spelers koopt of verkoopt.
Alleen had LvG altijd meer balbezit en had het de wedstrijd onder controle.
Sparta heeft gewoon 55% balbezit en gaat gewoon rusten met een 1-0 achterstand na een heel slecht eerste kwartier. Daarna was het nog niet briljant, maar de kansjes komen wel..
Ken je Oleguer?GangstaRiB schreef:Jaliens speelt toch al jaren in de basis bij AZ en is kampioen en verliezen halve finalist in de UEFA cup geweest.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Uuuhh van naam ja. En hij deed altijd de laatste 10 minuten bij Barca mee. Een echte topper, daarom speelt hij zich moeiteloos in de basis bij Ajax....De Dominee schreef:Ken je Oleguer?GangstaRiB schreef:Jaliens speelt toch al jaren in de basis bij AZ en is kampioen en verliezen halve finalist in de UEFA cup geweest.

Whitey on the moon.
- Giacomo Puccini
Ik denk dat AZ een erg moeilijk seizoen in gaat, Van Gaal en De Zeeuw worden enorm gemist. Bij AZ loopt enorm veel middelmaat, zeg maar zesjes waar Van Gaal solide zevens van heeft gemaakt, maar zonder Van Gaal en een sterkhouder als De Zeeuw blijft niet veel bijzonders over. Dembele natuurlijk, die keepert en Schaars. Maar ik vraag me af of zij de ploeg al kunnen dragen, zijn nog tamelijk onervaren. In de Champions League gaan ze natuurlijk ook gigantisch op hun bek, in de competitie zal dat zijn nasleep hebben.
Als Sparta het na rust nog een kwartiertje weet droog te houden zie ik het nog wel 1-1 worden ook. De AZ-verdediging toont namelijk erg onzeker.
Als Sparta het na rust nog een kwartiertje weet droog te houden zie ik het nog wel 1-1 worden ook. De AZ-verdediging toont namelijk erg onzeker.
Ajax!
Romero, Moreno, Schaars en Dembele zijn toppers. Martens een halve, net als Hamdaoui en Mendes. De rest vind ik erg matig...
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
AZ heeft een vrij groot gat tussen top en redelijk. Wat nu als Schaars geblesseerd raakt? Krijgen we dan die Poulsen? Nee dat is allemaal niet zo denderend. Ze moeten het hele seizoen vooral weinig blessures en kaarten krijgen, want anders wordt het lastig. Zelfde als die Luijckx. Hopeloze prutsmajoor, maar wel altijd lid van de selectie.
-
Dat geldt voor iedere Nederlandse club.Peter schreef:AZ heeft een vrij groot gat tussen top en redelijk. Wat nu als Schaars geblesseerd raakt? Krijgen we dan die Poulsen? Nee dat is allemaal niet zo denderend. Ze moeten het hele seizoen vooral weinig blessures en kaarten krijgen, want anders wordt het lastig. Zelfde als die Luijckx. Hopeloze prutsmajoor, maar wel altijd lid van de selectie.
Ajax heeft mensen als Kennedy of Silva als backup.
PSV moet het doen met Pieters.
Armoe troef.
Whitey on the moon.
- peter
Mwah. Bij Ajax is de bank ook matig, maar bij AZ is 'ie ronduit bagger. Noem me één bankzitter van AZ waar je van denkt van 'mwah, kan wel wat'. Ik vind bij ons Cvitanich, Aissati, Gabri, Vermeer (en eventueel Vertonghen) vrij redelijk, bijvoorbeeld.
-
-
Lens is goed.Peter schreef:Mwah. Bij Ajax is de bank ook matig, maar bij AZ is 'ie ronduit bagger. Noem me één bankzitter van AZ waar je van denkt van 'mwah, kan wel wat'. Ik vind bij ons Cvitanich, Aissati, Gabri, Vermeer (en eventueel Vertonghen) vrij redelijk, bijvoorbeeld.
Swerts is een aardige back.
Voor de rest ken ik de bank van AZ niet.
Whitey on the moon.
-
- peter
Ja, ok Lens vind ik ook een aardige speler.
Swerts is een aardige back? Tsja, dan vind je Silva vast ook aardig. Swerts vind ik matig.
Swerts is een aardige back? Tsja, dan vind je Silva vast ook aardig. Swerts vind ik matig.
AZ wordt door de arbiter gered: 2-0 van die overschatte Marokkaan na een tweetal dubieuze beslissingen van de scheidsrechter.
Cadeautje dus.
Cadeautje dus.
Het is echt drie keer niks AZ. Dembele, EH, Schaars, Martens en Romero zijn goed, maar daar houdt het wel bij op. Het kampioenschap is echt het kampioenschap van van Gaal.
I think I lost my fucking headache
Je kan zeggen van dat AZ wat je wil maar verdedigend is het niet al te sterk ..
Blij met de punten ...
- peter
Heel maf. Niet goed genoeg voor Heerenveen, maar wel goed genoeg voor Sparta. Dan ga je als Sparta eerst eens kijken wie er nu bij Heerenveen zitten en dan denk je er het zijne van.Steef schreef:Je gaat toch niet luisteren naar Heerenveen voor advies over keepers???
Anyway, ik vind AZ in deze situatie geen top. Daar moet wat geïnvesteerd worden.
2-0 winst van AZ, solide maar niet overtuigend.
Schaars er in de laatste minuut af met een ogenschijnlijke blessure aan zijn linkerknie... Zag er vervelend uit. Hoop voor hem (en Oranje) dat het meevalt.
Schaars er in de laatste minuut af met een ogenschijnlijke blessure aan zijn linkerknie... Zag er vervelend uit. Hoop voor hem (en Oranje) dat het meevalt.