100% mee eens. En hij speelt wel vaker niet geweldig.Kwakman kan zowel in de verdediging als op het middenveld spelen. Tegen Polonia speelde hij geen geweldige wedstrijd, maar maakte hij in de slotfase wel op wonderschone wijze de 3-1.
AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
- Daily Blind
Allemaal leuk en aardig, maar het toernooi speelde zich in Zweden af en dan treedt Zweden graag met het sterkst mogelijke team aan..Jabu schreef:Die hadden/hebben concurrentie van Zlatan, Larsson en in mindere mate Rosenberg en Elmander. Deze jongen heeft te maken met Majstorovic & Co.Enganche schreef:Berg en Toivonen zijn ook geen topspelers, maar wel prima spelers voor Nederlandse topclubs. En die zaten dus ook nog gewoon bij Jong Zweden.
1-0 6e minuut na een mooie aanval. Moreno is terug in de basis, Lens en Klavan eruit. Holman 'rechtsbuiten' en Dembele als tweede spits.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
AZ speelt goed, als ze gas geven wordt het 6-0. Er zit nog wel voetbal in AZ hoor.
Whitey on the moon.
Voor het publiek dan hoop ik. Stuk gezelliger dan in Alkmaar.Steef schreef:Denk niet dat ze er zaten voor een NAC-speler.
-
Wat een schijtirritant camera-standpunt gebruikt Eredivisie Live bij corners zeg!
Haha die keeper van Sparta is een beetje een showduikertje.
Haha die keeper van Sparta is een beetje een showduikertje.
Whitey on the moon.
- Daily Blind
Verdediging blijft anders niet echt bijzonder sterk..
Sparta bakt er vandaag ook niks van.. die keeper doet maar wat..vorige week zat hij ook al te blunderen.
Sparta bakt er vandaag ook niks van.. die keeper doet maar wat..vorige week zat hij ook al te blunderen.
Wat is het talent van John dat ik niet kan ontdekken?
-
Verdediging is beter dan die van Ajax hoor. Pogognolie is een degelijke back, Moreno en Jaliens zijn verdedigend hartstikke sterk. Misschien niet zo spectaculair, maar wel degelijk. En een goeie keeper natuurlijk.Zlatan Son of God schreef:Verdediging blijft anders niet echt bijzonder sterk..
Nee, AZ zit gewoon nog steeds goed in elkaar, zolang Koeman geen rare spelers als Klavan gaat opstellen.
Whitey on the moon.
-
- Daily Blind
Beetje overdreven.. verdediging van Ajax is echt niet minder hoor. Die Jaliens die doet maar wat.. als hij iets onder druk gezet wordt dan heeft hij het al lastig.GangstaRiB schreef:Verdediging is beter dan die van Ajax hoor. Pogognolie is een degelijke back, Moreno en Jaliens zijn verdedigend hartstikke sterk. Misschien niet zo spectaculair, maar wel degelijk. En een goeie keeper natuurlijk.Zlatan Son of God schreef:Verdediging blijft anders niet echt bijzonder sterk..
Nee, AZ zit gewoon nog steeds goed in elkaar, zolang Koeman geen rare spelers als Klavan gaat opstellen.
bijna 1-1.. poepon had die gemaakt..
Hmm. Je ziet wel duidelijk dat Koeman er weinig van kan, vandaag speelt hij in LVG modus en AZ speelt prima (teert op vorig seizoen, automatismes). Vorige week probeerde hij wat dingetjes uit en het liep voor geen flikker.Steef schreef:Titelkandidaat nummer 1... Daar doet een ongelukkige nederlaag op een stuk plastic niks aan af.GangstaRiB schreef:AZ speelt goed, als ze gas geven wordt het 6-0. Er zit nog wel voetbal in AZ hoor.
Hoop dat AZ nog wat spelers koopt of verkoopt.
- Daily Blind
Lekkere verdediging 

Vind Moreno wel een echte topper, net als Romero. Van de rest van de verdedigers ben ik niet onder de indruk.Zlatan Son of God schreef:Beetje overdreven.. verdediging van Ajax is echt niet minder hoor. Die Jaliens die doet maar wat.. als hij iets onder druk gezet wordt dan heeft hij het al lastig.GangstaRiB schreef:Verdediging is beter dan die van Ajax hoor. Pogognolie is een degelijke back, Moreno en Jaliens zijn verdedigend hartstikke sterk. Misschien niet zo spectaculair, maar wel degelijk. En een goeie keeper natuurlijk.Zlatan Son of God schreef:Verdediging blijft anders niet echt bijzonder sterk..
bijna 1-1.. poepon had die gemaakt..
-
Pak me maar op dat ene foutje van Schaars. Je ziet gewoon dat de boel veel degelijker in elkaar zit bij AZ.Zlatan Son of God schreef:Lekkere verdediging
De manier waarop de verdedigers ballen inspelen, straalt veel meer uit dan bij Ajax. Als ze bij Ajax een bal van Steek krijgen op de 16 meter kijken ze bang of de tegenstander er al aan komt.
Whitey on the moon.
-
Kijk wat een vertrouwen. Moisander gebruikt Poepon gewoon in de opbouw!
Whitey on the moon.
- Daily Blind
Doel meer op de situatie daarna.. Maar wat Dominee ook al zegt De keeper en Moreno zijn uitstekende spelers, maar de rest is echt niet heel bijzonder.. Vorig jaar functioneerde ze uitstekend, doordat ze een trainer hadden die ze veel duidelijkheid bood. Ik moethet allemaal nog wel zien onder Koeman.. maar jij vond Jaliens dus ook al zo'n topper onder Adriaanse? Jij zag het grote talent ook als in Moissander bij Jong Ajax of Zwolle? Gewoon redelijke spelers die goed functioneren in een goede organisatie. ZOdra er bij Ajax een goede organisatie staat dan is onze verdediging ook stukken beter. Het is dat we vorig seizoen een waardeloze trainer hadden, waardoor alles als los zand aan elkaar zat vooral de verdediging..GangstaRiB schreef:Pak me maar op dat ene foutje van Schaars. Je ziet gewoon dat de boel veel degelijker in elkaar zit bij AZ.Zlatan Son of God schreef:Lekkere verdediging
De manier waarop de verdedigers ballen inspelen, straalt veel meer uit dan bij Ajax. Als ze bij Ajax een bal van Steek krijgen op de 16 meter kijken ze bang of de tegenstander er al aan komt.
Ik neem aan dat Jol hier allang mee bezig is..
- Daily Blind
De manier hoe ballen in gespeeld worden bedoelde je toch..GangstaRiB schreef:Kijk wat een vertrouwen. Moisander gebruikt Poepon gewoon in de opbouw!
-
Jaliens speelt al jaaaaaren goed.
Moisander, tja.. laatbloeiertje.
Tuurlijk, Van Gaal kan spelers beter maken, maar qua scouting is AZ errug goed bezig.
Ik had liever Moisander dan Sno.......
Tuurlijk, Van Gaal kan spelers beter maken, maar qua scouting is AZ errug goed bezig.
Whitey on the moon.
Jaliens al jaren goed? Zelfs de AZ'ers om mij heen zijn hem liever kwijt dan rijk, en die zijn rete-chauvinistisch.
Moisander is een degelijke subtopper die goed functioneert omdat de organisatie duidelijk staat en hij naast Moreno staat. Naast Klavan (geen automatismes, waardeloze partner) was het niks.
Moisander is een degelijke subtopper die goed functioneert omdat de organisatie duidelijk staat en hij naast Moreno staat. Naast Klavan (geen automatismes, waardeloze partner) was het niks.
- Daily Blind
Met dat laatste ben ik zeker eens.. Moisander heeft zich bij Zwolle zeker verbeterd dan toen bij Ajax. Waar hij ook een zware blessure had aan zijn knie als ik het me goed kan herrineren. Maar doe mij maar een van der wiel of Alderweireld.. Die zijn nu al stukken beter.GangstaRiB schreef:Jaliens speelt al jaaaaaren goed.
Jaliens was vorig seizoen op de OS, waar hij tegen jeugd mocht spelen al zeer matig. Deze jongen heeft behoefte aan duidelijkheid en eenvoud.