Als Ajax op zo'n manier had gewonnen dan was jij alleen maar aan het kankeren geweest, en nu is Sporting ineens fantastisch?joey schreef:Hé Jinne, moet ik het soms erg vinden dat de club van Munsterman is uitgeschakeld?![]()
HAHAHAHA!![]()

Als Ajax op zo'n manier had gewonnen dan was jij alleen maar aan het kankeren geweest, en nu is Sporting ineens fantastisch?joey schreef:Hé Jinne, moet ik het soms erg vinden dat de club van Munsterman is uitgeschakeld?![]()
HAHAHAHA!![]()
Heb ik soms gezegd dat Sporting goed speelde? Ik vind het grappig en ik gun het mijn Portugese vrienden van harte, dat is alles. Verder is Sporting voor mij niet club numero uno, maar ik hoop dat ze altijd winnen (behalve van Ajax).Hoeladans schreef:Als Ajax op zo'n manier had gewonnen dan was jij alleen maar aan het kankeren geweest, en nu is Sporting ineens fantastisch?joey schreef:Hé Jinne, moet ik het soms erg vinden dat de club van Munsterman is uitgeschakeld?![]()
HAHAHAHA!![]()
Nou ja... je kan slechtere argumenten bedenken hoor...Tja, daar ben ik nu eenmaal supporter van. Net als van Ajax, en dat is ook een baggerelftal
Ik kan er ook niet echt mee zitten.joey schreef:Maar voor de rest, ik gun Twente de uitschakeling van harte, hoor.
Peter schreef:Neem aan dat Tioté gewoon weer speelt als hij helemaal fit is. Sterke middenvelder, al is hij nu wat ongeconcentreerd daar.
Yep, 10 miljoen voor Scheringa. Mooi dat Twente is uitgeschakeld. Ze begonnen een iets te grote bek te krijgen daar in de provincie.Steef schreef:AZ casht nu toch flink?
Zoals ik al zei .. hij viel dus verkeerd.Tja, Twente liep vanaf de 1 - 0 achteruit, dan kun je de kous op de kop krijgen.Had verwacht dat de voorhoede met dieje Rius en Stock ( of hoe ze ook heten mogen ) wel raad wisten met de ruimte die Sporting noodgedwongen weggaf .. dat viel dus ook tegen ..999 schreef:Twente moet natuurlijk wel uitkijken dat die bal zodadelijk niet een keer verkeerd valt in de achterhoede ..
Neuh, over een heel seizoen boven AJAX eindigen en het jaar daarvoor AJAX verslaan in de play-offs, zoiets misschien. Dus dat het niet automatisch ff zo is dat AJAX zomaar beter is dan Twente. Ach laat die lui toch, ik vind het wel leuk, ben het wel met Marillion eens.joey schreef:Ach, dat hij niet zo'n zin heeft om spelers aan Ajax te verkopen kan ik nog wel begrijpen. Maar dat gezwets over 'de nieuwe realiteit' komt me de strot uit. Wat is dat eigenlijk, die nieuwe realiteit? 1-1 tegen Sporting, hahaha.
generaal schreef:HAHAHAHA ik zei het. Deus grijpt weer eens in.
Sporting schakelt FC Twente uit
Uitgegeven: 4 augustus 2009 22:51
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 23:23
ENSCHEDE - FC Twente is dinsdag uitgeschakeld in de Champions League. De Enschedeërs hadden tegen Sporting Portugal lange tijd uitzicht op het bereiken van de vierde en laatste voorronde van de belangrijkste Europese clubcompetitie, maar in de slotfase ging het alsnog mis in de Grolsch Veste.
Peter Wisgerhof werkte in blessuretijd uit een hoekschop de bal in eigen doel: 1-1.
Dat doelpunt was voor Sporting op basis van het gemaakte uitdoelpunt precies voldoende. Het eerste duel tussen de twee clubs was woensdag in 0-0 geëindigd.
AZ
De pijnlijke uitschakeling van Twente deed denken aan vier jaar geleden. AZ, dat toen nog onder leiding stond van Co Adriaanse, dacht zeker te zijn van een plaats in de finale van de UEFA Cup.
Een Portugees doelpunt in de slotseconden in de Alkmaarderhout zorgde er in mei 2005 voor dat niet AZ maar alsnog Sporting de eindstrijd bereikte.
Douglas
FC Twente kende dinsdag een droomstart tegen Sporting. Na een ruime minuut spelen kopte de Braziliaanse verdediger Douglas de bal uit een hoekschop van Kenneth Perez hard achter doelman Rui Patricio.
Bijkomend 'nadeel' van het vroege doelpunt van Douglas was dat Twente het strijdplan direct moest aanpassen. In plaats van op zoek te gaan naar een treffer was het nu de bedoeling om bijna negentig minuten lang een voorsprong te verdedigen.
Twente
Twente wist daar in de eerste helft goed mee om te gaan. De spelers van Sporting kregen weinig ruimte en wisten in aanvallend opzicht weinig uit te richten.
Nikolaj Michailov moest alleen optreden bij enkele afstandsschoten. De Bulgaarse doelman verving de geschorste Sander Boschker.
Wissels
Ook in de tweede helft bleef de thuisclub overeind, al ging dat wel een stuk moeizamer. Trainer Paulo Bento voerde een paar aanvallende wissels door en de gelijkmaker leek een paar keer dichtbij.
Twente hield echter goed stand en kreeg via invaller Cheick Tioté en Douglas zelf ook kansen. Net toen Twente dacht zeker te zijn van de volgende ronde, ging het alsnog mis.
Doelman Rui Patricio was met een hoekschop mee naar voren gegaan. Hij kopte en uiteindelijk ging de bal via Wisgerhof achter Michailov: 1-1.
Europa League
Twente gaat nu verder in de Europa League. Het elftal van McClaren gaat vrijdag in de koker voor de loting van de vierde voorronde. Ook Ajax en SC Heerenveen zijn daarvoor geplaatst, PSV en NAC Breda hopen dat later deze week ook te doen.
AZ is door de uitschakeling van Twente de enige Nederlandse club in de Champions League dit seizoen.
© ANP
Ik lig niet in een deuk, zeker voor de Fc Twente spelers niet.Maar w.b. Munsterman wel, die tettert mij iets te veel dat ie wel eens de topclubs een poepie zal laten ruiken.Terwijl ie nog niet zo lang geleden diezelfde topclubs met open armen ontving als men miljoenen wilde neertellen voor spelers en zo de begroting op peil kon houden.Tja, en dan krijg je dus dezelfde reacties bij zo'n uitschakeling als bij de andere clubs ..Ramona schreef:Erg zuur en sneu voor Twente. Dat sommigen dan weer in een deuk kunnen liggen...tja...
Kijk den Duvel zit onder de plak...maar verder...??![]()
![]()
Ja en dan lopen her hier nog een paar die het niet halen van die linksbuiten door Ajax een gemiste kans vinden.Vedette-10- schreef:de verschrikkelijk slechte en slome Ruiz laten staan,
Een fout? Jij???Vedette-10- schreef:(leek een controlefout die ik soms met mijn verkeerde been maak).
Jemig, ik zit niet op AT omdat ik supporter ben van Twente. Ik heb helemaal niets met die club. Straks moet ik het nog zonde vinden dat F. verliest, of PSV...Ramona schreef:Erg zuur en sneu voor Twente. Dat sommigen dan weer in een deuk kunnen liggen...tja...
Kijk den Duvel zit onder de plak...maar verder...??![]()