Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Re: Spanje

Bericht door peter » di aug 04, 2009 7:36 pm

Arbeloa heb je ook nog ja. Die was ik vergeten. Tsja, ze kunnen nog een centrale verdediger gebruiken inderdaad. Al is het alleen maar voor de breedte. Een Chiellini ofzo.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 7:36 pm

Wordt een prachtig elftal zo. Een rechtsback van kwaliteit hebben ze nog niet, of zie ik iemand over het hoofd?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » di aug 04, 2009 7:38 pm

Tjah, dat ligt eraan he. Wat vind je van Sergio Ramos?

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 04, 2009 7:39 pm

Ik zie iemand over het hoofd :ajaxsmiley.gif:

Goede rechtsback. Laat wel eens een steekje vallen, maar zeker goed.
Face your fears and live your dreams, No Fear

generaal

Bericht door generaal » di aug 04, 2009 7:43 pm

Steef schreef:Generaal is gek. Helemaal maf.
Als je jezelf herhaalt, wordt het er niet overtuigender op hoor. Of doe je dat met scoutingsrapporten ook zo?

"Ik wil Manteiga nog even aanbevelen. Manteiga is een speler die ik je wil aanraden."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 04, 2009 7:50 pm

Denken ze bij Madrid dat ze er 15 mogen opstellen?
YNWA

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di aug 04, 2009 8:11 pm

Hoe gaat Real nu eigenlijk spelen? Ik heb werkelijk geen idee.

Zoiets?

---------------- Benzema ------------------

---- Robben ----- Kaka ----- C. Ronaldo ----

----------- Gago ------- Xabi Alonso -------

- Arbeloa ---- Albiol ---- Pepe ---- Ramos ---

----------------- Casillas -------------------

Misschien Higuain in plaats van Robben? Of Xabi Alonso een linie naar voren en een extra verdedigende middenvelder? Opties te over in ieder geval. En dan een bank met spelers als Sneijder, Raul, van Nistelrooij enz. enz.

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 04, 2009 8:22 pm

Volgens mij staat er op de bank helemaal niets meer
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » di aug 04, 2009 8:22 pm

Peter schreef:
Steef schreef:Xabi Alonso ook naar Real Madrid.
Ongelooflijk inderdaad. Nu nog een back en dan is men klaar, denk ik zo. Duurt alleen wel even voordat ze het ingespeeld krijgen denk ik. Daarna is het bijkans onverslaanbaar als je het mij vraagt.
Henry - Zlatan - Messi

Ook om van te smullen hoor. Zeker omdat ik verwacht dat ook Ribery volgend seizoen bij Barca speelt (zomaar een gevoel)..

En dan nog Xavi en Iniesta. Doen echt niet onder voor Kaka, C Ronaldo, Benzema en Robben.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di aug 04, 2009 8:28 pm

Wordt een leuke strijd idd tussen die twee. Ik denk nu toch wel de twee beste clubs van Europa.

Rachid

Bericht door Rachid » di aug 04, 2009 8:58 pm

generaal schreef:Arbeloa kan prima als linksback uit de voeten, Peter. Ik zou eerder een betere centrumverdediger dan Pepe kopen; hij lijkt me de zwakke schakel van dit elftal.
Het zou leuk zijn als je dit zou kunnen toelichten. Aangezien ook ik verbaasd ben.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di aug 04, 2009 9:49 pm

brigade zuid schreef:Messi is 3 klassen beter dus lijkt me niet meer dan logisch! Trouwens als je niet tevreden kan zijn met 9 miljoen jaarsalaris dan ben je een verwend stuk vreten.
Kom jij daar je bed voor uit dan? :hypocrite.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 04, 2009 9:56 pm

Ik vind Real alleen een leuk elftal hebben voor FM of PES...
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 04, 2009 10:00 pm

Zou het dan toch? Eindelijk Raul uit de basis...? Kan haast niet anders, want als je hem opstelt is er al geen team meer te maken met alle grote aankopen. :cheer.gif:

Benzema

Robben-Kaká-Ronaldo

Gago-Alonso

Marcelo-Pepe-Albiol-Ramos

Casillas

Tsja, geen wonder dat Van der Vaart het wel gelooft. Sneijder zou misschien nog kunnen in plaats van Robben of wanneer er met Kaká in een vrije rol vanaf links wordt gespeeld. En toch ziet het er wel kwetsbaar uit.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di aug 04, 2009 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

generaal

Bericht door generaal » di aug 04, 2009 10:01 pm

Rachid schreef:
generaal schreef:Arbeloa kan prima als linksback uit de voeten, Peter. Ik zou eerder een betere centrumverdediger dan Pepe kopen; hij lijkt me de zwakke schakel van dit elftal.
Het zou leuk zijn als je dit zou kunnen toelichten. Aangezien ook ik verbaasd ben.
Jij vindt die kaartenkoning een geweldenaar? Alex, Chiellini en Mexès zijn minstens één klasse beter.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 04, 2009 10:07 pm

@Enganche: Sneijder kan de bank gaan warmhouden. Eens kijken hoe lang ons bluffertje dat volhoudt.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 04, 2009 10:17 pm

Oh, dat lijkt mij ook hoor. Hij is alleen minder kansloos dan Van der Vaart en Huntelaar. Heeft Real zich nou al uitgelaten over Van Nistelrooij?

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 04, 2009 10:25 pm

Enganche schreef:Zou het dan toch? Eindelijk Raul uit de basis...? Kan haast niet anders, want als je hem opstelt is er al geen team meer te maken met alle grote aankopen. :cheer.gif:

Benzema

Robben-Kaká-Ronaldo

Gago-Alonso

Casillas

Tsja, geen wonder dat Van der Vaart het wel gelooft. Sneijder zou misschien nog kunnen in plaats van Robben of wanneer er met Kaká in een vrije rol vanaf links wordt gespeeld. En toch ziet het er wel kwetsbaar uit.
Dit team is toch totaal niet in balans? 3 ego's voorin, Kaka die toch beter rendeert met maar 2 mensen voor zich, Gago en Alonso die nu een bal moeten afpakken, Ramos en Marcelo die niet kunnen verdedigen.....
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 04, 2009 10:27 pm

Arbeloa op links is wellicht beter. Maar zeg het maar, wie gaan ze er verder naast zetten? Dit wordt natuurlijk een politiek spel. Al die dure jongens moeten spelen.

Straks krijg je Xabi Alonso die het hele zooitje bij elkaar moet houden. :excited.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 04, 2009 11:11 pm

Ik denk dat Robben eruit gaat en dat Raul daar komt te spelen. Of Kaka vanaf links en Raul achter Benzema
IK GELOOF!!!!!!

generaal

Bericht door generaal » wo aug 05, 2009 1:48 am

Enganche schreef:Zou het dan toch? Eindelijk Raul uit de basis...? Kan haast niet anders, want als je hem opstelt is er al geen team meer te maken met alle grote aankopen. :cheer.gif:

Benzema

Robben-Kaká-Ronaldo

Gago-Alonso

Casillas

Ronaldo op de linkerflank laten spelen en Ramos een aanvallende rol als rechterflankspeler geven? Dan kun je bij balverlies terugschakelen naar een driemansverdediging met Albiol, Arbeloa en Pepe en kan Arbeloa in balbezit linksback spelen.

--------------Casillas----------------

Sergio Ramos - Albiol - Pepe - Arbeloa

-----------Alonso----Gago-----------

Higuaín--------Kaká--------Ronaldo---

---------------Benzema--------------

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 05, 2009 10:52 am

Snap niet waarom jullie denken dat Raul er niet in komt te staan....
IK GELOOF!!!!!!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 05, 2009 11:56 am

Drenthe: "Eerlijk gezegd ben ik niet verbaasd"
Royston Drenthe leek als eerste Nederlander afgeschreven bij Real Madrid, maar de oud-Feyenoorder heeft zich teruggeknokt onder de nieuwe trainer Manuel Pellegrini. De jongeling lijkt zelfs serieus in beeld voor een basisplaats.

Pellegrini ziet in Drenthe een serieuze optie als linksback. "Op die plek kan ik prima spelen", aldus de voormalig jeugdinternational tegenover het Algemeen Dagblad. "De trainer heeft met mij gesproken en dat gaf me een goed gevoel. Ik zie het wel. Ik ga gewoon knokken. Ik ben een vechtertje."

Drenthe hoopt het verleden, waarin hij zeker in Nederland van troetelbeer tot gebeten hond werd gebombardeerd, definitief achter zich te hebben gelaten. "Aan opgeven heb ik nooit gedacht, dat zeker niet. Ik ben vooral heel veel met mezelf gaan praten. Ik heb elke dag nagedacht over mezelf. Wat wil je Royston, vroeg ik me steeds af. Wil je speler van Real Madrid blijven? Ja, dat wilde ik. Duizend procent."

"Ik moest wat dingen veranderen aan mezelf", vervolgt hij. "En dat heb ik ook gedaan. Al te veel details wil ik er niet over kwijt, maar je snapt wat ik bedoel. Ik ben rustiger geworden. Ik luister alleen nog maar naar mezelf, niet naar andere mensen die allerlei dingen van me willen. Ik heb geleerd dingen zelf op te moeten lossen."

Dat Drenthe nu weer serieus in beeld is voor het beoogde basisteam van de Madrilenen verrast de linkspoot zelf niet. "Eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo verbaasd nee. In Nederland hebben andere jongens meer hun stempeltje gedruk dan ik, dat geef ik eerlijk toe. Daar heb ik veel respect voor. Maar op het veld is iedereen gelijk. Iedereen moet zelf zijn kansje proberen te pakken."
voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Feest

Bericht door Feest » wo aug 05, 2009 5:32 pm

KJH naar Ac Milan voor 15 mln.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo aug 05, 2009 6:03 pm

Welke spitsen hebben ze al bij AC Milan?

Plaats reactie