Bespaar ons de moeite en post eens die rits aan lovende recensies over Darley.Steef schreef:Goh, ik lees de ene lovende recensie over Darley na de andere.
Maar gelukkig heeft Thomas de samenvatting gezien...
Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Blij met de punten ...
Waar lees je die? Feyenoordkrant? In diezelfde krant stond ook dat Dani Fernandez Biseswar en Cisse beter vindt dan SuarezSteef schreef:Goh, ik lees de ene lovende recensie over Darley na de andere.

IK GELOOF!!!!!!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Snap de ophef niet zo. In iedere kant valt een lovende reactie op het spel van Darley te lezen. Van sterk debuut, uitstekende indruk en prima spelend tot atletisch sterk en weet ik allemaal nog niet meer. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kan dus zelf geen oordeel vellen, maar blijkbaar heeft het merendeel hier toch naar Feyenoord gekeken in plaats van Ajax. 

Het zegt wel altijd wat als de keeper kan uitblinken. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tja, ik lees gewoon een verslag, het zelfde lees je ook bij Stekelenburg als ie een wedstrijd staat te keepen ..
Blij met de punten ...
Nu er is ook nog zoiets als HERHALING, en opname apparatuur .. Petertje ..Peter schreef:Snap de ophef niet zo. In iedere kant valt een lovende reactie op het spel van Darley te lezen. Van sterk debuut, uitstekende indruk en prima spelend tot atletisch sterk en weet ik allemaal nog niet meer. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kan dus zelf geen oordeel vellen, maar blijkbaar heeft het merendeel hier toch naar Feyenoord gekeken in plaats van Ajax.
Blij met de punten ...
Rustig maar, Steef. Heb al een paar keer heel normaal een vraag gesteld, juist omdat ik prima weet dat er niet zoveel valt af te leiden uit een samenvatting. Maar in die samenvatting was lost van de rust, volwassenheid, klemvastheid en het goed positie kiezen gewoon niet zoveel spectaculairs te zien. Geen corners/hoge ballen/ballen vanaf de zijkant van NEC, geen momenten van coaching, weinig moeilijke schoten, geen één op één momenten. Vandaar dat ik je vraag wat er allemaal zo goed ging bij hem. Hoef je niet meteen als een menstruerend wijf te reageren.Steef schreef:Goh, ik lees de ene lovende recensie over Darley na de andere.

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij jou twijfel ik er ook niet aan dat je gisteravond nog eea heb gezien, want hij werd uitgezonden na PSV-VVV, maar ik denk dat jij een uitzondering bent.999 schreef:Nu er is ook nog zoiets als HERHALING, en opname apparatuur .. Petertje ..Peter schreef:Snap de ophef niet zo. In iedere kant valt een lovende reactie op het spel van Darley te lezen. Van sterk debuut, uitstekende indruk en prima spelend tot atletisch sterk en weet ik allemaal nog niet meer. Ik heb de wedstrijd niet gezien en kan dus zelf geen oordeel vellen, maar blijkbaar heeft het merendeel hier toch naar Feyenoord gekeken in plaats van Ajax.
@Steef ... Ach gut, begint weer .. tja, niemand zegt dat ie niet kan keepen, niemand zegt dat ie geen goeie keeper kan worden ..
Blij met de punten ...
Kijk, dat wilde ik bijvoorbeeld weten. Ongevaarlijke corners laten ze namelijk niet zien in de samenvatting (en ik ga natuurlijk niet voor m'n lol een wedstrijd van Feyenoord kijken). Zo moeilijk was het niet, hè.Steef schreef:Die corners/hoge ballen pakte-ie al voordat er enig gevaar uit kon komen. Assertief keepen, kennen ze niet meer in de ArenA. Die bal van El Kabir is trouwens een wereldredding.
Een maandje eruit nu?
Na aanleiding van de lovende recensies in de Nederlandse kranten is Real Madrid bezig met het voorbereiden van een megabod op Darley. Na diens geweldigde optreden tegen Zlatan, Drogba en Ruud van Nistelrooij bestaan er geen twijfels meer. Er wordt ook gesproken over een bod van 60 miljoen + Kaka en C. Ronaldo.
Bron: Hand in Hand
Bron: Hand in Hand
IK GELOOF!!!!!!
Bedoel je de redding waarbij hij zich blesseerde op die bal die hij recht op zich afkreeg:Steef schreef:Die bal van El Kabir is trouwens een wereldredding.
http://www.youtube.com/watch?v=Zhm95Nbv ... re=related
Ik vond overigens dat hij aardig keepte hoor.
- Daily Blind
penalty van de 2-0 was trouwens een briljant staaltje acteren. Nooit geweten dat je zo'n val kon maken als je een beetje vastgehouden werd aan je arm, mouw.
Zou Steef sieren als ie eens over Manteiga gaat beginnen. 

Wou je beweren dat het geen penalty was?Zlatan Son of God schreef:penalty van de 2-0 was trouwens een briljant staaltje acteren. Nooit geweten dat je zo'n val kon maken als je een beetje vastgehouden werd aan je arm, mouw.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Er wordt getrokken, dus is het een penalty, maar ik weet zeker dat de scheidsrechter de beslissing maakt op basis van de enorme nepduik.. Het is onmogelijk om op die manier te vallen als je zo ligt wordt aangeraakt.Rishi schreef:Wou je beweren dat het geen penalty was?Zlatan Son of God schreef:penalty van de 2-0 was trouwens een briljant staaltje acteren. Nooit geweten dat je zo'n val kon maken als je een beetje vastgehouden werd aan je arm, mouw.
Maakt niet uit. Vallen wanneer er overduidelijk contact is mag. Het is zelfs prima, want de (matige) scheidsrechters missen zonder behulp van videobeelden enorm veel. Er kan nooit sprake zijn van een schwalbe/fopduik wanneer er een overtreding wordt gemaakt. Daar is alleen sprake van wanneer er geen overtreding wordt gemaakt en de speler er toch eentje uit probeert te slepen.
- Daily Blind
Dan zou je eigenlijk zeggen dat bijna iedereen bij een corner of een vrije trap rond de 16 zich moet laten vallen.. Want er wordt constant vast gehouden.Enganche schreef:Maakt niet uit. Vallen wanneer er overduidelijk contact is mag. Het is zelfs prima, want de (matige) scheidsrechters missen zonder behulp van videobeelden enorm veel. Er kan nooit sprake zijn van een schwalbe/fopduik wanneer er een overtreding wordt gemaakt. Daar is alleen sprake van wanneer er geen overtreding wordt gemaakt en de speler er toch eentje uit probeert te slepen.
Wat mij betreft mag er dan ook veel vaker gefloten worden. Gewoon afstraffen die overtredingen, aangezien ze tegen de regels van het spel zijn. Dan vliegen er maar meer ballen in uit dode spelmomenten. Dat zou tenminste eerlijker zijn dan wat er nu gebeurt.
Wereldredding? Ligt er (altijd) aan hoe je ernaar kijkt. Schiet een speler van zes meter recht op een keeper van feyenoord, dan is het een wereldredding van de keeper; schiet diezelfde speler een paar weken later recht op Stekelenburg dan is het slecht geschoten.Jabu schreef:Bedoel je de redding waarbij hij zich blesseerde op die bal die hij recht op zich afkreeg:Steef schreef:Die bal van El Kabir is trouwens een wereldredding.
http://www.youtube.com/watch?v=Zhm95Nbv ... re=related
Ik vond overigens dat hij aardig keepte hoor.
De actie waarbij Darley geblesseerd raakt is geen wereldredding, hij krijgt de bal recht op hem af geschoten , hij kon de bal niet ontwijken. Hoe hij geblesseerd raakt???? Is Darley daarmee een slechte keeper? Geen idee, op basis van de samenvatting is geen oordeel te geven, dat schot van Vlemincx??? Mist een keeper die dan hoor je niet in de eredivisie te spelen. Het is misschien de nieuwe Buffon, v.d. Sar of de nieuwe Ekramy, afwachten en over een jaar weten we veel meer.
In de papieren NRC: "een knappe redding"; aardig is wat er staat over de strafschop: "Hij (= de scheidsrechter) beloonde een overdreven val van invaller Biseswar met een strafschop".
De Nieuwe Rotterdamsche Courant bedoelt: schwalbe!? op een erg belangrijk moment: 1-0 nog dertien minuten en het loopt niet lekker meer.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nogmaals, dat is geen schwalbe. Radomski maakt overduidelijk een overtreding.
- Daily Blind
Helemaal mee eens.. maar met het niveau van de scheidsrechters vooral in Nederland gaat dit toch nooit gebeuren. Ik weet van 3 scheidsrechters dat ze echt wel een zwak hebben voor een bepaalde club.. En denk je nou echt dat die in zo'n situatie de bal op de stip leggen.Enganche schreef:Wat mij betreft mag er dan ook veel vaker gefloten worden. Gewoon afstraffen die overtredingen, aangezien ze tegen de regels van het spel zijn. Dan vliegen er maar meer ballen in uit dode spelmomenten. Dat zou tenminste eerlijker zijn dan wat er nu gebeurt.
Natuurlijk was dat een schwalbe. Als je daarvoor moet fluiten kan de scheidsrechter elke bal die het strafschopgebied in komt belonen met een penalty. Of met een vrije trap voor een verdediger natuurlijk, wat de scheidsrechter maar wenst te bestraffen. Dit soort overtredingen vindt namelijk op meerdere plaatsen in het strafschopgebied plaats als de bal erin gepompt wordt
I think I lost my fucking headache