Dat.Vedette-10- schreef:Hij vind Van Basten dus een slechte trainer, met andere woorden.
Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Face your fears and live your dreams, No Fear
Was toch allang bekend? Suarez heeft dat vorig seizoen al laten blijken.
En Van Basten had een hoop op Suarez aan te merken. Jol daarentegen loopt met hem weg.
En Van Basten had een hoop op Suarez aan te merken. Jol daarentegen loopt met hem weg.
Het stinkt aan alle kanten!
Jol zal gezien hebben dat Ajax te veel afhankelijk is van de ingevingen van Suarez?joey schreef:Was toch allang bekend? Suarez heeft dat vorig seizoen al laten blijken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Rijkaard, Cruijff? Wellicht word je er beter van als je trainer niet met je wegloopt.joey schreef:Was toch allang bekend? Suarez heeft dat vorig seizoen al laten blijken.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Van Basten was gewoon als mens nog niet klaar om trainer te zijn van Ajax. Iets wat hij zelf achteraf ook heeft aangegeven dus zo vreemd is het allemaal niet.
IK GELOOF!!!!!!
LucaS schreef:Rijkaard, Cruijff? Wellicht word je er beter van als je trainer niet met je wegloopt.
Halen we dat er weer bij? Pfff. Je weet heel goed dat die vergelijking niet eerlijk is.
Luis Suarez is een trotse jongen, die moet je niet in het openbaar afserveren. Van Basten deed dat wel, met alle gevolgen van dien.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sportweek.nlLuis Suarez wil best praten over contractverlenging bij Ajax
- Datum: 3-aug-2009 12:35
Door Daan Dekker en Bart Vlietstra
Luis Suarez (foto) is bereid met Ajax in gesprek te treden over opwaardering van zijn tot 2012 lopende contract bij Ajax. De Uruguayaan, die dit seizoen door trainer Martin Jol tot aanvoerder werd gebombardeerd maar niet tot de topverdieners van Ajax behoort, zegt nog niets gehoord te hebben van zijn club. “Dat loopt via mijn zaakwaarnemer Daniel Fonseca en die is nog niet gebeld. Ik wacht af. Op zich wil ik best praten. Ook als Ajax mijn contract wil verlengen, sta ik daar niet onwelwillend tegenover. Ik ben gelukkig hier.”
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
2 maten. Rijkaard is ook een trotse man, die moest je als trainer ook niet continu en plein publique tot de orde roepen.joey schreef: Halen we dat er weer bij? Pfff. Je weet heel goed dat die vergelijking niet eerlijk is.
Luis Suarez is een trotse jongen, die moet je niet in het openbaar afserveren. Van Basten deed dat wel, met alle gevolgen van dien.
Laten we hopen dat Luis' commitment aan Ajax niet gespeeld is. Maar hij maakte bijv. gisteren een betrokken indruk. Minder voor Luis, meer voor het team. Prima. Als Ajax z'n contract kan openbreken, verdient de club een vet compliment.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Stond gewoon aan de basis van beide doelpunten!Vedette-10- schreef:Gisteren speelde hij slecht. Was verreweg de zwakste van Ajax.
- Ajaciedjuh
Ajax is een sociale instellingTelesport schreef:Opslag voor Luis Suarez
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Rik van den Boog en Martin Jol zitten aan het einde van deze week om tafel met Ajax-aanvaller Luis Suarez. "Als iemand top presteert, een voortrekkersrol vervult, moet dat worden beloond", aldus algemeen directeur Van den Boog, die opslag voor de Uruguayaan in petto heeft. "Zijn contract wordt aangepast."
Er is slechts sprake van een opwaardering, niet van een verlenging. "Luis staat nog drie jaar onder contract. Het is wat mij betreft een klap erop en lekker doorgaan", zegt Van den Boog. "We hebben geen zin in slepende onderhandelingen over contractverlenging." Het gesprek met Suarez heeft plaats zodra de al twee dagen zieke trainer Jol zich weer in Amsterdam meldt.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een zwakke onderhandelingstactiek. Dit slaat helemaal nergens op. Zeker niet omdat Suarez heeft aangegeven dat hij best over contractverlenging wil praten.
Ga het eerst eens proberen zou ik zeggen, en roep dit soort dingen niet op voorhand al.
SportweekLuis Suarez (foto) is bereid met Ajax in gesprek te treden over opwaardering van zijn tot 2012 lopende contract bij Ajax. De Uruguayaan, die dit seizoen door trainer Martin Jol tot aanvoerder werd gebombardeerd maar niet tot de topverdieners van Ajax behoort, zegt nog niets gehoord te hebben van zijn club. “Dat loopt via mijn zaakwaarnemer Daniel Fonseca en die is nog niet gebeld. Ik wacht af. Op zich wil ik best praten. Ook als Ajax mijn contract wil verlengen, sta ik daar niet onwelwillend tegenover. Ik ben gelukkig hier.”
Ga het eerst eens proberen zou ik zeggen, en roep dit soort dingen niet op voorhand al.
Snap ik inderdaad ook niet. Probeer het op zijn minst!
Zo stom zullen ze toch niet zijn bij Ajax? Hij gaat weg wanneer hij wil, daar zal nu een paar ton meer of minder niets aan veranderen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hij zal zijn contract sowieso echt niet uitdienen. Waarschijnlijk heeft zijn zaakwaarnemer aangegeven dat ze niet geinteresseerd zijn in een verlenging
Wat is het nut als de zaakwaarnemer aangeeft dat hij na dit seizoen of anders uiterlijk het seizoen erna zeker weg zal gaan?
Het kan de uitkomst zijn, maar daar hoef je niet op voorhand vanuit te gaan. De onderhandelingen zijn nog niet eens begonnen.
Wellicht heeft de zaakwaarnemer aangegeven geen interesse in verlenging te hebben?
Lijkt me dat je eerst eens gaat praten. Een contractverlenging hoeft niet nadelig te zijn voor Suarez. Maar dan moet je een constructie bedenken die voor beide partijen interessant is.
En wanneer is een verlenging voor Ajax interessant?