PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Nu horen we jou opeens over de scheidsrechter. Het was overigens geen penalty
I think I lost my fucking headache
Jankerd. Ga maar lekker zeiken op de scheids.Frank schreef:Nu hoor ik niemand over een onterecht niet gegeven penalty en een ontecht afgekeurd doelpunt....![]()
Terecht gelijkspel, VVV goed gespeeld en PSV veel te tam.

Ik snap er niets van..
Hahaha, geweldig dit. Honda speelde echt een topwedstrijd. Viel me op dat hij niet alleen in balbezit goed speelde, maar ook verdedigend z'n werk deed.
Waarvan? PSV speelde de oefencampagne en de EL voorronde toch ook al vreselijk beroerd?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hopelijk zetten ze deze lijn door. Krijgen we Sef dan weer in de winter? 

Tuurlijk jongens, vanmiddag continue zeuren over de scheidsrechter en nu ineens niets.... Hoezo voetbalsupporters logica.
Generaal, er zat totaal geen vechtlust, zeker niet in de tweede helft.
Als je ziet dat Salcido maar wat loopt, totaal geen inzet. Engelaar die op het middenveld heel simpel weggezet wordt bij een uitbraak.
Belachelijk natuurlijk dat VVV zo vrij die ballen aan kon nemen bij de doelpunten. Dzsudzsák bij het tweede doelpunt

Generaal, er zat totaal geen vechtlust, zeker niet in de tweede helft.
Als je ziet dat Salcido maar wat loopt, totaal geen inzet. Engelaar die op het middenveld heel simpel weggezet wordt bij een uitbraak.
Belachelijk natuurlijk dat VVV zo vrij die ballen aan kon nemen bij de doelpunten. Dzsudzsák bij het tweede doelpunt

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Nee, daarvoor moet je op een psv forum zijnFrank schreef:Nu hoor ik niemand over een onterecht niet gegeven penalty en een ontecht afgekeurd doelpunt....![]()
Terecht gelijkspel, VVV goed gespeeld en PSV veel te tam.
Puntverlies is puntverlies. Of het nou de eerste of de laatste pot van het seizoen is. Lekker begin

-
- AT Toto winner 15/16
Met alle respect hoor.. maar als je dit jaar geen kampioen wordt, wordt je het nooit meer.
Snelle conclusie na een wedstrijd, BZ?
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Tja als AJAX zo gelijkspeeld tegen VVV dan roept men dat de achterhoede van AJAX niks is, nu roept men dat VVV brutaal speelde .. 

Blij met de punten ...
Je denkt nog even dat Engelaar het een stapje lager wel weer redelijk gaat laten zien en dat hij wel aardig aan kan sluiten op Simons, Afellay en Bakkal, maar wat is die jongen overschat zeg. Zit echt niets in.
PSV is geen stap lager dan S04
Ik vond VVV erg verrassend spelen. Die ploeg kan zo maar eens in de sub-top eindigen
Ik vond VVV erg verrassend spelen. Die ploeg kan zo maar eens in de sub-top eindigen
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Leuk ook om Dennis een hele wedstrijd aan het werkt te zien weer...
Maar op Eredivisieniveau speel je over een hele competitie gezien op een lager niveau. Niet dat de BuLi écht top is, maar beter dan de Eredivisie is het wel.LucaS schreef:PSV is geen stap lager dan S04
Afellay lijkt mij overigens een dramatische aanvoerder.
-
- AT Toto winner 15/16
Vind ik niet. AZ zonder van Gaal zal toch wat minder zijn en al die wedstrijden in de CL zullen denk ik ook wel wat ten koste gaan van de competitie. Blijft over Psv.. Fred Rutten lijkt me niet zo bijzonder als trainer. AJAX gaat onder Jol verdedigend spelen dus zullen wel minder weggeven dan voorheen.Frank schreef:Snelle conclusie na een wedstrijd, BZ?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
PSV moet kalm blijven, want het zou maar zo kunnen dat men na 3 wedstrijden op een puntje staat. Zou wel mooi zijn, maar zo ver is het ook nog lang iet.
Affelay werd inderdaad weer eens een rode kaart bespaard...
Wimpey: volgens mij moet jij een keer terug gaan komen op je mening over Toivonen in de loop van dit seizoen. Erg kopsterk en daarmee gevaarlijk bij voorzetten vanaf de zijkant (Dsudzak) en dode spelmomenten. Die gaat er een hoop maken op deze manier..
Wimpey: volgens mij moet jij een keer terug gaan komen op je mening over Toivonen in de loop van dit seizoen. Erg kopsterk en daarmee gevaarlijk bij voorzetten vanaf de zijkant (Dsudzak) en dode spelmomenten. Die gaat er een hoop maken op deze manier..
Vooral die eerste kopbal was een klassedoelpunt.
Donderdag was hij erg zwak, maar koppen kan hij wél.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Tegen wie moeten ze dat puntje dan halen? Tegen Twente?Peter schreef:PSV moet kalm blijven, want het zou maar zo kunnen dat men na 3 wedstrijden op een puntje staat. Zou wel mooi zijn, maar zo ver is het ook nog lang iet.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."