Demy de Zeeuw
Moderator: mods
Re: Demy de Zeeuw
Sjeezus. Jullie zijn al net zo met AZ bezig als dat jullie die kaasjes verwijten.
Eeehm, nee hoor. Bezoek www.azfanpage.nl even en je weet wat ik bedoel.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nee hoor.Maar hij heeft natuurlijk wel gelijk w.b. die haat naar AJAX toe en het aantal ex(opleiding)AJAX spelers.Zelfs de trainers komen van AJAX af ...
Blij met de punten ...
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sterke uitspraak, zeg. Pfffff.De Zeeuw: 'Nu moet ik het zelf gaan doen'
Het stinkt aan alle kanten!
Martin Jol lovend over De Zeeuw
Martin Jol was na afloop tegenover Telegraaf.nl lovend over de prestatie van debutant Demy de Zeeuw. "Hij voetbalde alsof hij al jaren het shirt van Ajax draagt. Ik hoorde dat hij nog bepalender wil zijn. Nou, dat belooft veel. Ik vind hem nu al heel goed."
Demy denkt sneller en speelt zuiverder dan de andere middenvelders van Ajax. 

Het stinkt aan alle kanten!
Was inderdaad een verademing op het middenveld. Zowel defensief als aanvallend sterk en aanwezig, goede intercepties en sterke voortzettingen.
Super aankoop, en dat voor <7 miljoen.
Super aankoop, en dat voor <7 miljoen.
-
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Sarpong is een compleet ander type speler dan De Zeeuw. Daarnaast heeft De Zeeuw geen 7,5 miljoen gekost. Neem de begroting van Ajax, daar tien procent van en dat is het maximum wat Ajax heeft betaald.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De eerste en de enige toch?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Donald heeft mij wel positief verrast.. Al denk ik niet dat hij een speler a la De Zeeuw kan worden. Hij zou wel de positie naast De Zeeuw kunnen veroveren. Concurrent van Enoh wat mij betreft.
IK GELOOF!!!!!!
Hij was erg goed vandaag. Beter dan ik verwacht had. Meteen je stempel op een ploeg drukken, dan ben je een prima speler. Kon wel eens de beste aankoop sinds mensenheugnis worden. Complete middenvelder.joey schreef:Demy denkt sneller en speelt zuiverder dan de andere middenvelders van Ajax.
Nou nou..wimpey schreef:Kon wel eens de beste aankoop sinds mensenheugnis worden.
Maar inderdaad, hij speelde goed.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Klaas Jan?? Maar ben het met je eens. Fantastische aankoop!wimpey schreef:Hij was erg goed vandaag. Beter dan ik verwacht had. Meteen je stempel op een ploeg drukken, dan ben je een prima speler. Kon wel eens de beste aankoop sinds mensenheugnis worden. Complete middenvelder.joey schreef:Demy denkt sneller en speelt zuiverder dan de andere middenvelders van Ajax.
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Speelde de pannen van het dak, veelbelovend. Zuiver in de passing, veroverde ballen en verzette veel loopwerk. Al moet gezegd worden dat FC Groningen erg zwak voor de dag kwam, tegen zo'n ploeg is het makkelijker excelleren.
Ajax!
-
niks
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vond dit zn tweede goede wedstrijd voor AJAX na Grunn uit.
RKC thuis niet gezien?brigade zuid schreef:Ik vond dit zn tweede goede wedstrijd voor AJAX na Grunn uit.