Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Ik vermoed dat we hier niet eerder een eenduidige conclusie trekken dan als Miralem na het scoren van de winnende in de UEFA Cup-finale zijn shirt uittrekt... 

Chris a.k.a Giiser
Scheelt dat die baard eraf is. Minder dikke plofkop nu.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Het zal toch niet lang duren voordat Sulejmani topfit is? Op trainingskampen wordt veel getraind en goed gegeten, die kilo's moeten er dus zo af zijn.
Afgetraind.

Prima, kan ook niet lang duren als je veel traint/speelt en goed eet.Ronald! schreef:Afgetraind.
Nu alleen de vorm nog terug en dan komt het helemaal goed!
Een shirt in een maatje groter kan veel doen, weet er alles van. Ik moet meer zien, en daarna ook op het veld natuurlijk. 

Op bovenstaande foto is duidelijk te zien dat hij op gewicht is, t shirt toont dat juist aan.beelzebub schreef:Een shirt in een maatje groter kan veel doen, weet er alles van. Ik moet meer zien, en daarna ook op het veld natuurlijk.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij werd gisteren ook niet lekker gelanceerd, iedere keer krijg hij de bal in zijn voeten met de rug naar de goal, rechtsback zat er kort op waardoor hij steeds terug moest. Kan natuurlijk ook met vooractie te maken hebben.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een vreselijk onzin zeg...Vedette-10- schreef:Nee, zijn inzicht is gewoon waardeloos. Technisch is het prima, atletisch ook.
Sorry hoor maar wanneer deze jongen gewoon fit is, zijn oude niveau enigzins terug heeft is het gewoon 1 van de beste die in de hele Ajax-selectie rondloopt.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Steef schreef:Heeft een chronisch kraakbeenprobleem. Komt nooit meer op niveau.
Pff, ik hoop het niet, zeg.
Het stinkt aan alle kanten!
Volgens mij is het een flauw geintje van Steef, Sulejmani laat teveel eten door z'n kaken gaan. 

-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kraakbeen heeft niet zoveel met de kaken te maken..beelzebub schreef:Volgens mij is het een flauw geintje van Steef, Sulejmani laat teveel eten door z'n kaken gaan.

Dit verhaal is weleens eerder in de media verschenen, ten tijde van de transfer vorig jaar. Maar dit werd destijds ontkend door de medische staf / artsen toch?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een geintje? Laten we het hopen.Arwin schreef:Kraakbeen heeft niet zoveel met de kaken te maken..beelzebub schreef:Volgens mij is het een flauw geintje van Steef, Sulejmani laat teveel eten door z'n kaken gaan.![]()
Dit verhaal is weleens eerder in de media verschenen, ten tijde van de transfer vorig jaar. Maar dit werd destijds ontkend door de medische staf / artsen toch?
Het zou me -helaas- niet verbazen als Sulejmani iets mankeerde. Dat zou ook zijn gebrek aan motivatie verklaren.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 9:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Was inderdaad met een aantal gevaarlijke moment betrokken (waaronder de mooiste aanval van Ajax <> kon je mooi zijn overzicht zien) en maakte daarnaast een goede goal.Vedette-10- schreef:Was vandaag zeer waardevol, hopelijk is hij niet ernstig geblesseerd geraakt.
Het zag er uit als een spierblessure. Snel aan dat 'koude apparaat' leggen. Hopelijk valt het mee. Als Sulejmani wegvalt (of Dario/Suarez) is het wel erg dun gesteld met de aanvallers.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Weinig dynamisch weer en grote delen van de wedstrijd onzichtbaar. Jammer.