FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Natuurlijk is ie daar blij mee. Maar het is wel op zijn PSV's dit
I think I lost my fucking headache
Vind ik ook.Vind wel dat het tempo wat meer omhoog moet, en achterin wat strakker ingrijpen.Verder mogen de steekpasses wat harder.En de spitsen elkaar wat meer ondersteunen bij balbezit ( ietsje eerder in laten zakken en/of gebruik maken van de ruimtes in de achterste linie van Groningen ) Maar je kan natuurlijk, zoals velen hier willen, ook als een gek gaan aanvallen ..wimpey schreef:Het valt me bepaald niet tegen. Redelijke pot op een enorm klein veld. De Zeeuw is een topaankoop, verovert, schakelt snel en heeft diepgang.![]()
Rommedahl wat onhandig, maar hij is wel bij vrijwel ieder gevaarlijk moment betrokken.
AJAX zal wel effe op moeten letten net na rust dat men nu niet overmoedig gaat worden ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 02, 2009 2:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Samenvatting van de eerste helft: Gaap...
Dit is nou niet echt wat ik me voorstel bij Groningen - Ajax. Van beide kanten overigens. Want een slaapverwekkende vertoning zeg.

Dit is nou niet echt wat ik me voorstel bij Groningen - Ajax. Van beide kanten overigens. Want een slaapverwekkende vertoning zeg.
Nil volentibus arduum
Kaboem schreef:PSV is heel aardig cluppie, hoor!
4x kampioen in 5 jaar met 4-4-2 ik teken ervoor

Ik ben er blij mee, maar ik ben wel bang dat we vaker zo gaan spelen als we winnen. Ik vind dit namelijk een verschrikkelijk spelconcept. Wij zijn wel Ajax. Dat zie je er totaal niet aan af.LucaS schreef:Natuurlijk is ie daar blij mee. Maar het is wel op zijn PSV's dit
Groningen is doodsbenauwd en kan eigenlijk niets. Toon lef, speel naar voren, zet die lui vast en je loopt er met grote cijfers overheen. Waarom zo bang????
Het stinkt aan alle kanten!
Ik tel 3 aanvallers en 3 middenvelders. Ze staan wat anders, so what?LucaS schreef:Natuurlijk is ie daar blij mee. Maar het is wel op zijn PSV's dit
Het valt me allerminst tegen. En ik ben erg onder de indruk van De Zeeuw. Eerste wedstrijd voor Ajax, knap dat ie zich meteen manifesteert.
Verdedigend is er weinig aan de hand. Maar Joey heeft gelijk, Ajax kan hier een aardige uitslag neerzetten als ze er voor gaan.
De Zeeuw wacht te lang met die pass. Suarez had een mooie loopactie.
De Zeeuw wacht te lang met die pass. Suarez had een mooie loopactie.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Nou, dat valt wel te verklaren: vijf kutseizoenen op rij, waarvan we er verschillende begonnen met een flinke tik helemaal aan het begin (CL-voorronde, vorig seizoen onderuit bij Willem II). Vorig seizoen ook nog verloren in Euroborg.joey schreef:Waarom zo bang????
Kortom: Ajax is een bange club. Dat valt te snappen.
We hebben een goede seizoenstart nodig. Een overwinning bij Groningen zou een mooi resultaat, daarna blije gezichten bij de eerste thuiswedstrijd. Dan groeit het vanzelf. Maar het zelfvertrouwen van deze gevallen, geknakte club is niet groot. Ze zijn bang voor wat er weer op gang komt als er verloren wordt. Die hobbel moeten we even nemen.
Met het spelconcept ben ik het op zichzelf wel eens (dat wil zeggen: de veldbezetting). Als het zelfvertrouwen een beetje groeit, komt er vanzelf meer dadendrang naar voren. Da's vooral een kwestie van vertrouwen.
K.
Still alive...
Mooi schot van Sulejmani.
Ajax is nu veel sterker. Enoh en de Zeeuw hebben veel meer diepgang. 0-2 hangt in de lucht.
Ajax start sowieso sterk aan de tweede helft.
Suárez mist een grote kans. Schitterende actie van Sulejmani.
Nu mist Suarez een reuzenkans. Prachtige aanval met ons zogenaamde dikkertje Sulejmani.
Luis toch, wat een balaanname... 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Moet erin en dan kun je de wedstrijd uitspelen.
Groningen is slecht, zoals ik voorspeld had. Wordt niets met deze selectie dit jaar zo.
Groningen is slecht, zoals ik voorspeld had. Wordt niets met deze selectie dit jaar zo.
Sulejmani speelt veel beter dan vorig jaar.
Justin schreef:Ajax start sowieso sterk aan de tweede helft.
toch uitkijken voor het onvermijdelijke slippertje in de verdediging!
oooh bijna rommedahl, onderkant lat op de lijn!
Rommedahl met een poeier op de lat..
Kom op nou!
Kom op nou!
De 0-2 hangt in de lucht. Rommedahl schiet op de lat na een misser van Luciano.
Wat een vreselijke scheids. Hij loopt nog 5 meter door voordat ie valt.
I think I lost my fucking headache
Makkelijk gegeven geel aan Emanuelson.
Harde poeier Rommedahl, onderkant lat stuiterd op de lijn er weer uit.