Die heeft toch bij Liverpool gebald?Steef schreef:Nee, dat is Palletta neem ik aan.
Viatra heet dat spitsje trouwens.
Moderator: mods
Die heeft toch bij Liverpool gebald?Steef schreef:Nee, dat is Palletta neem ik aan.
Als ie een pingel neemt zo, weten we wie onze mystery man is...
Bollocks, eerste helft niet gezien.Steef schreef:Forlin is in de rust gewisseld.
Grappig. Vorige zomer wilde Ajax hem gaan bekijken in een oefenwedstrijd tegen Barcelona en mocht juist iedereen in de selectie spelen béhalve Forlín.LucaS schreef:We zaten net Boca-Milan te kijken, en daar meldde Arno Vermeulen dat Boca alle spelers die gisteren speelden nu rust gaf, op Forlin na. Volgens Vermeulen was dat omdat Forlin vanavond nogmaals door Ajax bekeken zou worden nadat er gisteren gesprekken zijn gevoerd.
Tijdens de Clausura had hij rugnummer 6, maar wellicht is alles voor deze oefenpotjes of de Apertura weer door elkaar gegooid.wimpey schreef:Oh jawel. Nummer 6. Tastte al een paar keer mis.Ajaciedjuh schreef: Ik wilde ook gaan kijken, maar hij speelt de 2e helft niet meer.
Sauro is nog jonger. Had tijdens de Clausura nog gewoon haar.wimpey schreef:Oh. Ik had vanmiddag op wikipedia gekeken en daar heeft Forlin nummer 6. Ik hoop dat je gelijk hebt, want déze 'Forlin' kan me absoluut niet bekoren.
Laat Sauro dan maar vrij traag, redelijk kopsterk en steeds net een tik te laat zijn. En niet kort dekken.
Ik denk dat je gelijk hebt, Steef. Forlin ziet er wel errug oud en al vrij kaal uit voor iemand van 21.
Paletta heet die jongen. Heeft inderdaad bij Liverpool onder contract gestaan. Is afgelopen seizoen veel geblesseerd geweest (zoals wel meer Boca-spelers).wimpey schreef:Die heeft toch bij Liverpool gebald?Steef schreef:Nee, dat is Palletta neem ik aan.
Viatra heet dat spitsje trouwens.
De nummer 5 is de hier alom bekende Battaglia.wimpey schreef:Boca wint na pingels.
Huiswerk voor Steven en Enganche: de nummer 6 van Boca. Niet goed, maar ik wil gewoon weten wie het is.![]()
De nummer 5 van Boca speelde een goede 2e helft.
Hij heeft 12 mio gekost. Dat lijkt me een probleem. Voor hem en voor Bayern.Enganche schreef:Die jongen heeft nog alle tijd om zich te ontwikkelen. Moet ie wel weg bij Bayern.
Heb je hem gezien? Zo ja, wat vond je van 'em?LucaS schreef:Forlin speelde met 19 inderdaad.
AT kan me niet meer betalen!Giacomo Puccini schreef:Is Thomas vanaf nu dan ook een scout? Op AjaxTalk zijn de kundige analyses van Thomas parelen voor de zwijnen en vanaf nu zijn deze alleen nog maar beschikbaar tegen een serieuze vergoeding, factuur te betalen binnen 30 dagen?