Deze deal met Lazio 'stinkt' aan alle kanten, los van het feit of hij nou graag in de Serie-A wil spelen heeft Ajax wel degelijk een beter salaris aangeboden dan Lazio vandaag de dag doet. Overigens heeft Fiorentina ook vergaande belangstelling voor hem maar doet wellicht ook niet mee aan de praktijken van zijn zaakwaarnemers.
Er is gisteren door Ajax nog een fax verstuurd aan Christian Butcher/Juan Figer waarin nogmaals de aanbieding werd bevestigd EN dat Ajax verwacht Lugano transfervrij over te kunnen nemen
Ik weet nu haast wel zeker dat er geld door Lazio 'onder de tafel' word betaald aan Butcher/Juan Figer want tot een uur geleden is er niet eens gereageerd op het bod van Ajax.
Letterlijke quote van mijn bron "om schijtmisselijk van te worden maar wij hebben er alles aan gedaan
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Blackmoon over Lugano:
Face your fears and live your dreams, No Fear
Tja, als je je kop in een wespennest steekt, moet je niet raar opkijken als je gestoken wordt.
Het stinkt aan alle kanten!
Nu ben ik maar een 'bekrompen anti-alle andere Ajax fora troep infantiele ziel', maar is een link naar ANN in je sig plaatsen niet veel makkelijker? 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als Jol hem echt graag wil hebben, dan schuiven ze die zaakwaarnemer heus wel een miljoen toe. Of ze moeten meer kolen in het vuur hebben, maar ik zou niet zo snel weten of er een ervaren verdediger beschikbaar is voor een dergelijke prijs.
- Daily Blind
Doe mij maar een spits! Vertonghen gaat definitief achterin spelen nu de Zeeuw is aangetrokken.
Maakt ook niet uit. Ze gaan gewoon voor de volgende die niet haalbaar is. Vroeg of laat komt Chivu ook nog wel voorbij...Peter schreef:Als Jol hem echt graag wil hebben, dan schuiven ze die zaakwaarnemer heus wel een miljoen toe. Of ze moeten meer kolen in het vuur hebben, maar ik zou niet zo snel weten of er een ervaren verdediger beschikbaar is voor een dergelijke prijs.
Volgende 'kandidaten'? Ik gok op Jorge Andrade en Lucas Neill. Net als Lugano transfervrij.

Bron: Ajaxshowtime / Dos refuerzos por acá (Ole)Het is eveneens geen concreet gerucht, maar Ole meldt het toch. De 21-jarige Argentijnse verdediger Juan Forlin kan naar Ajax.
Het is niet veel wat de Argentijnse krant meldt, maar er staat: 'Forlín (puede irse al Ajax')', oftewel vertaald Forlin (die naar Ajax kan). De 1.80m lange verdediger kan centraal achterin uit de voeten en speelt voor jeugdelftallen van Argentinie.
http://www.youtube.com/watch?v=ifCRw-0D0hI
Laatst gewijzigd door sander op do jul 30, 2009 10:02 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Een broekkie. Kan me niet voorstellen dat dit de leider is waar Jol op zit te wachten.
Verder weet ik niet of het wat is, maar daar hebben we andere mensen voor.
Verder weet ik niet of het wat is, maar daar hebben we andere mensen voor.

Mag ik vragen wat je bekrompen infantiele ziel heeft tegen het plaatsen van nieuwsberichten cq. geruchten van andere websites? VoetbalZone nieuws en dergelijke worden hier ook dagelijks neergeplempt.Jabu schreef:Nu ben ik maar een 'bekrompen anti-alle andere Ajax fora troep infantiele ziel', maar is een link naar ANN in je sig plaatsen niet veel makkelijker?
- peter
Zijn hier prima op zijn plaats bij het onbetrouwbare transfernieuws, dus ik zie het probleem niet.
Die Forlin heeft in ieder geval gespeeld bij Real Madrid B en is toen vanwege paspoort problemen weer vertrokkken naar Boca Juniors. Wordt overal gezien als een grote belofte en lijkt me gezien de verhalen onhaalbaar.
Zou overigens ook oud nieuws kunnen zijn, want we waren vorig seizoen al geïnteresseerd in deze jongen (en toen kwam Wielaert).
Die Forlin heeft in ieder geval gespeeld bij Real Madrid B en is toen vanwege paspoort problemen weer vertrokkken naar Boca Juniors. Wordt overal gezien als een grote belofte en lijkt me gezien de verhalen onhaalbaar.
Zou overigens ook oud nieuws kunnen zijn, want we waren vorig seizoen al geïnteresseerd in deze jongen (en toen kwam Wielaert).
Webregio/AT schreef:AMSTERDAM - Er zouden gesprekken plaatsvinden in München waar de club van Forlin meedoet aan de Audi Cup.
Volgens Zuid-Amerikaanse media zou Ajax interesse hebben voor een verdediger van Boca Juniors. De website canchallena.com meldt dat er een gesprek zou zijn met de zaakwaarnemer van Juan Forlin.
De 21-jarige verdediger maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Argentinië. Het gesprek zou plaatsvinden in München omdat Boca Juniors daar momenteel deelneemt aan de Audi Cup.
Bron: AT5.
- peter
Kijk, nu komen we ergens.
Enganche, ik heb even zitten zoeken en jij hebt al één en ander geschreven over deze speler, maar is dit een jongen die in de huidige situatie een toevoeging is? Is het een mandekker bijvoorbeeld?
Enganche, ik heb even zitten zoeken en jij hebt al één en ander geschreven over deze speler, maar is dit een jongen die in de huidige situatie een toevoeging is? Is het een mandekker bijvoorbeeld?
Hmm, AT5. Goede bron doorgaans.
AT5 is heel vaag en citeert een andere bron. Dat schiet niet op.
- peter
Dit is van die website:
Forlín iría a Ajax
Boca necesita dinero y quiere concretar la venta de un jugador. El candidato es Juan Forlín, titular ayer ante Manchester United. El representante del zaguero, Eduardo Gamarnik, está en Munich con emisarios de Ajax, que observaron el partido. Las negociaciones están avanzadas.
Op een boca forum zijn ze positief over hem. Staat dat het ook op de radio is geweest dat Ajax hem op hun lijstje heeft staan.
http://www.lamitadmas1.com.ar/foros/top ... C_ID=70393
Vage bronnen. Ik weet het niet, hoor.
Wat zou je er eventueel van vinden als het wel waar is Joey?
Zelf vind ik het wel opvallend te constateren dat Ajax een andere markt lijkt te betreden.
Zelf vind ik het wel opvallend te constateren dat Ajax een andere markt lijkt te betreden.
Geen idee. Ik ken die hele speler niet.
Andere markt? Misschien. Komt hij via de scouting of via een bevriende makelaar? Bij wie staat die jongen onder contract? In elk geval werd hij een tijdje terug ook al met Ajax in verband gebracht.
Andere markt? Misschien. Komt hij via de scouting of via een bevriende makelaar? Bij wie staat die jongen onder contract? In elk geval werd hij een tijdje terug ook al met Ajax in verband gebracht.
Essel behartigt zijn belangen in NL heb ik begrepen.
Vorig jaar was hij in beeld, maar Ajax kon hem niet scouten destijds omdat hij niet speelde. Er is toen gekozen voor Wielaert meen ik, ook vanwege de leeftijd.
Vorig jaar was hij in beeld, maar Ajax kon hem niet scouten destijds omdat hij niet speelde. Er is toen gekozen voor Wielaert meen ik, ook vanwege de leeftijd.
Tja, als hij niet een klasse beter is dan Wielaert, mag hij van mij wegblijven.
Mijatovic heeft jongen (blijkbaar) naar Madrid gehaald, dus dan denk je meteen...
Mocht dit gerucht waar zijn, betekent dat dan dat Diego Lugano kan worden toegevoegd aan de lange lijst van gewenste aankopen die toch niet kwamen?
Mijatovic heeft jongen (blijkbaar) naar Madrid gehaald, dus dan denk je meteen...
Mocht dit gerucht waar zijn, betekent dat dan dat Diego Lugano kan worden toegevoegd aan de lange lijst van gewenste aankopen die toch niet kwamen?
- peter
Even nog zitten zoeken en Italiaanse websites geven ook een lange lijst van geïnteresseerden:
Hoef het vast niet vertalen, want dit is wel enigzins leesbaar voor een ieder, denk ik zo..Oltre al Catania, anche Lazio, Betis Siviglia e Real Saragozza avevano puntato gli occhi sul cartellino del giocatore valutato 2 milioni di euro che, già nel 2007 era stato di proprietà della Selezione B del Real Madrid, società satellite delle merengues militante nella Segunda División spagnola, per poi esser rispedito a mittente per problemi riguardanti il passaporto
Ik wil verder niet teveel kwijt over de kwaliteiten van spelers, Pietro. Inmiddels moet ik wel zeggen dat hij me niet het type verdediger lijkt dat Ajax nu zoekt. Ajax zoekt iemand met meer fysieke inhoud en die minder snel achteruit loopt. Forlín is niet helemaal complimentair aan wat Ajax al heeft (wel beter, overigens).Peter schreef:Kijk, nu komen we ergens.
Boca heeft geld nodig. En op dit moment zijn er nog een paar kandidaten om te vertrekken.
Gewoon halen. Alles wat beter is, is welkom. En die gast is nog jong!
IK GELOOF!!!!!!
Lijkt me niet Rishi, als het een verbetering van bijvoorbeeld 10% dan is het de investering niet waard. Salaris van hem, salaris van de speler die op de bank/tribune komt, transfersom.