Dat past dus prima bij F. maar niet bij ons. Ajax zou het moeten hebben van technische en tactische vaardigheden. (Ik gebruik niet voor niets de irrealis - op dit moment zijn die technische en tactische vaardigheden bij een aantal spelers ver te zoeken.)gaizka schreef:Het Feyenoord met de Wolf en consorten was hier een goed voorbeeld van, die deelden voor de wedstrijd de tegenstander al een mental tik uit. Heeft wel wat vind ik.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Het stinkt aan alle kanten!
Zo is het. Dat soort clowns hoef ik bij Ajax niet te zien. De beelden van Coates en Lugano gezien hebbende, vind ik dat die prima bij F. zouden passen. En niet bij ons.joey schreef: Dat past dus prima bij F. maar niet bij ons. Ajax zou het moeten hebben van technische en tactische vaardigheden. (Ik gebruik niet voor niets de irrealis - op dit moment zijn die technische en tactische vaardigheden bij een aantal spelers ver te zoeken.)
Na die mentale tik kregen ze meestal een dik pak slaag van Ajax. Ik ben absoluut voor het halen van een fysiek sterke verdediger maar het zou wel aardig zijn als hij ook een beetje kan ballen. Als het echt niet verder komt dan fysiek geweld dan heb ik geen interesse.
Nil volentibus arduum
Dan kun je blijven klagen over de matige verdediging. Al heb je natuurlijk ook types die iets meer met hun verstand verdedigen en ook bikkelhard zijn, denk aan Jaap Stam.
Ik vind zo'n laatste man van Benfica gisteren (ben even zijn naam kwijt) een verademing, kopt elke corner en voorzet gewoon weg, daarvoor staat hij er.
Ik vind zo'n laatste man van Benfica gisteren (ben even zijn naam kwijt) een verademing, kopt elke corner en voorzet gewoon weg, daarvoor staat hij er.
Uit Italiaanse hoek komt het bericht dat de manager van Lugano morgen een onderhoud heeft met vertegenwoordigers van Lazio.
http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=134204
Als Wimpey gelijk heeft en die jongen vraagt een topsalaris, moeten we het dan wel doen? Straks valt hij tegen en zitten we er weer mee.
http://www.calciomercato.com/index.php?c=all&a=134204
Als Wimpey gelijk heeft en die jongen vraagt een topsalaris, moeten we het dan wel doen? Straks valt hij tegen en zitten we er weer mee.
Zo'n salaris gaat Ajax nooit betalen. Als clubs als Lazio en AS Roma echt interesse hebben dan kunnen wij (in dit geval zo te horen gelukkig) wel verder gaan met zoeken. Hij zal in Turkije ook al meer verdienen dan bij Ajax te halen is.
Nil volentibus arduum
Je weet het nooit, wie had gedacht dat Ajax ooit 16 miljoen zou betalen voor Sulejmani? Ook Ajax kan in paniek raken, zoals Wimpey het noemt. De schrik zal er goed inzitten bij Jol na de defensieve wanprestaties op het AT.
Alderweireld - Vertonghen lijkt op dit moment het beste centrum. Ik denk niet dat je daarmee kampioen wordt.
Luisao, maar dat is dan ook een absolute klasbak. Die Lugano lijkt vooral wild.gaizka schreef: Ik vind zo'n laatste man van Benfica gisteren (ben even zijn naam kwijt) een verademing, kopt elke corner en voorzet gewoon weg, daarvoor staat hij er.
-
Dacht je dat wel van Moreno-Moisander? Ik denk dat Alderweireld en Vertonghen een prima centrum is, anders dan kan je ook nog VD Wiel rechtscentraal zetten. Maar er moet nog 1 of 2 centrumverdedigers bij, ik had graag R.Donk gezien maar die is nu niet haalbaar en dan denk ik dat Lugano een prima voorstopper is en verder zie ik graag nog Niemeyer(type Lucio) komen.wimpey schreef:Alderweireld - Vertonghen lijkt op dit moment het beste centrum. Ik denk niet dat je daarmee kampioen wordt.
Dan heb je de duo's Niemeyer-Vertonghen en Lugano-VD Wiel. Verder heb je nog Alderweireld en wat jongens in het tweede, dan mogen Oleguer en Wielaert wat mij betreft vertrekken.
Wiel - Alderweireld - Oleguer - Atouba
Zeeuw - Vertonghen
Dit moet gewoon het blok worden. En dan beginnen met slijpen. We kunnen wel eindeloos blijven kopen en kopen en kopen maar daar schieten we niks mee op.
Zeeuw - Vertonghen
Dit moet gewoon het blok worden. En dan beginnen met slijpen. We kunnen wel eindeloos blijven kopen en kopen en kopen maar daar schieten we niks mee op.
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Namens Rishi: in dat geval kunnen de backs opkomen (doen ze allebei graag) en de Zeeuw en Vertonghen om en om.Vedette-10- schreef:@Rishi: moeten die 7 allemaal defensief denken in balbezit? Zo nee: wie mogen dan offensief denken in balbezit?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar F. had een elftal vol met dit soort voetballers, in het huidige Ajax zou ik het niet erg vinden om één zo'n voetballer te zien. Om alleen al het jongensachtige (lieve, zachte, etc) uit het team te halen. Enoh is ook iemand die er eerst in bikkelt, is ook een ongeleid projectiel, pakt ook onnodige kaarten. Wil je hem dan ook niet meer bij Ajax zien?joey schreef:Dat past dus prima bij F. maar niet bij ons. Ajax zou het moeten hebben van technische en tactische vaardigheden. (Ik gebruik niet voor niets de irrealis - op dit moment zijn die technische en tactische vaardigheden bij een aantal spelers ver te zoeken.)gaizka schreef:Het Feyenoord met de Wolf en consorten was hier een goed voorbeeld van, die deelden voor de wedstrijd de tegenstander al een mental tik uit. Heeft wel wat vind ik.
Chris a.k.a Giiser
Het is ook niet waar dat Ajax nooit van dergelijke spelers heeft gehaald. Bijvoorbeeld Wouters en Spelbos, beiden voegden veel toe.
I think I lost my fucking headache
Inderdaad. Ajax moet ook geen elftal van zulke voetballers gaan halen, maar één die de toon kan zetten in een wedstrijd. Vind ik persoonlijk geen slecht idee. Geeft karakter aan het team, iets wat het ontbeert m.i.LucaS schreef:Het is ook niet waar dat Ajax nooit van dergelijke spelers heeft gehaald. Bijvoorbeeld Wouters en Spelbos, beiden voegden veel toe.
Chris a.k.a Giiser
Geniaalgaizka schreef:Namens Rishi: in dat geval kunnen de backs opkomen (doen ze allebei graag) en de Zeeuw en Vertonghen om en om.Vedette-10- schreef:@Rishi: moeten die 7 allemaal defensief denken in balbezit? Zo nee: wie mogen dan offensief denken in balbezit?

IK GELOOF!!!!!!
7? Ik stel dr maar 6 op. Aissati op 10. Cvita in de spits. Suarez en Urby mogen zwervenVedette-10- schreef:@Rishi: moeten die 7 allemaal defensief denken in balbezit? Zo nee: wie mogen dan offensief denken in balbezit?
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Wat heeft dit nog met betrouwbaar transfernieuws te maken?
YNWA
Als Lugano net zo goed kan voetballen als die twee, hang ik de vlag uit. Maar dat moet ik nog zien.LucaS schreef:Het is ook niet waar dat Ajax nooit van dergelijke spelers heeft gehaald. Bijvoorbeeld Wouters en Spelbos, beiden voegden veel toe.
Vandaag in de Italiaanse pers: Lazio doet een nieuwe poging om Lugano te halen, Fiorentina zit op het vinkentouw. Het gaat om geld. Lazio biedt 1,5 miljoen euro per jaar, Lugano eist 2,5 miljoen. Lazio zoekt nu naar een creatieve oplossing.
http://www.corrieredellosport.it/Notizi ... per+Lugano
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ook hier te vinden nu:
2.5 miljoen per jaar zie ik Ajax nog wel bieden. Desnoods met wat tekengeld.Lazio praat opnieuw met Ajax-doelwit Lugano
Geschreven op dinsdag, 28 juli om 12:11
Mocht Ajax nog serieus werk willen maken van de komst van Diego Lugano, dan zal het haast moeten maken. Lazio ziet in de transfervrije Uruguyaan de ideale opvolger van David Rozehnal en heeft een vijfjarig contract klaarliggen voor de mandekker. In tegenstelling tot Ajax sprak Lazio ook al met Lugano, maar diens transfereisen bleken toen erg gortig te zijn.
Lugano, die transfervrij vertrekt bij Fenerbahçe, wilde volgens Italiaanse media 2,5 miljoen euro per jaar opstrijken. Lazio bood in eerste instantie een bedrag van 1,5 miljoen euro per jaar, maar heeft nu een nieuw contract opgesteld met allerlei bonussen in de verbintenis. Beide partijen gaan spoedig weer met elkaar om tafel om te praten over een mogelijke samenwerking.
Zondag meldde de Telegraaf dat Ajax ook in de race zou zijn om de 28-jarige Lugano in te lijven. De verdediger zou nauw contact hebben met landgenoot Luis Suárez, die de mandekker al enkele keren warm had gemaakt voor een avontuur in Amsterdam. Martin Jol zou nog graag een ervaren, robuuste verdediger bij zijn selectie willen zien en Lugano heeft dat te bieden.
VZ
Veel teveel, tenzij het echt een Alex is.
Face your fears and live your dreams, No Fear
AN:
blackmoon_ams schreef:
Hier de beloofde update, er heeft gisteren dus een gesprek plaatsgevonden tussen de zaakwaarnemer van Lugano, Juan Figer. En alhoewel Lugano dus wel degelijk interesse heeft om voor Ajax uit te komen EN Ajax bereid is om ver te gaan (ruim 2.5M per jaar) is er het volgende 'dodgy' probleem
Juan Figer, de zaakwaarnemer van Lugano is tevens de eigenaar van een 2e divisie club in Uruguay (Rentistas) en daar 'schijnt' Lugano in dus al een contract te hebben getekend te hebben niet met de bedoeling om daar te spelen maar met de bedoeling een transfersom voor Lugano te bedingen.
Ajax heeft geen zin om hierin mee te gaan en claimt Lugano transfervrij terwijl Juan Figer dus een transfersom wil zien.
Wordt vervolgd...kamp Lugano is nu aan zet