Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Italiaanse clubs gooien er in de voorbereiding altijd opzichtig met de pet naar. Dit zegt me helemaal niets.
Het stinkt aan alle kanten!
Bij een normale club zouden dit soort resultaten wel gunstig kunnen uitwerken. Je bouwt er toch vertrouwen mee op. Beter dan dat je een draai om je oren krijgt in ieder geval.
Maar bij Feyenoord bestaat de kans dat er toch weer een te hoog verwachtingspatroon ontstaat. Die zien zichzelf straks alweer om de titel spelen. En nu zal het absoluut beter gaan dan afgelopen jaar maar dat zit er volgens mij toch echt niet in.
Maar bij Feyenoord bestaat de kans dat er toch weer een te hoog verwachtingspatroon ontstaat. Die zien zichzelf straks alweer om de titel spelen. En nu zal het absoluut beter gaan dan afgelopen jaar maar dat zit er volgens mij toch echt niet in.
Nil volentibus arduum
Dit jaar bespeur is dat hoge verwachtingspatroon (nog?) niet, er wordt gesproken over Europees voetbal, een plek bij de eerste vier/vijf; Been heeft het redelijk onder controle.Maar bij Feyenoord bestaat de kans dat er toch weer een te hoog verwachtingspatroon ontstaat. Die zien zichzelf straks alweer om de titel spelen. En nu zal het absoluut beter gaan dan afgelopen jaar maar dat zit er volgens mij toch echt niet in.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ochoa wordt nu in verband gebracht met de Kuipdruipers. Vraag is natuurlijk wel wat ie kost en (vooral) wie dat evt. moet gaan betalen.
Bij de supporters ook nog niet echt een hoog verwachtingspatroon te ontdekken hoor. Ze weten dat ze het grotendeels met de meuk van vorig jaar moeten doen en ze weten ook dat dat geen kampioenschap zal opleveren. Vind ze een stuk realistischer op het ogenblik.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Jinne
- Site Admin
Nu er minder te verdienen valt bij Feyenoord moeten ze natuurlijk een beetje erbij klussen:

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Munsterman for President.
FNMunsterman: "Feyenoord wordt grootste"
27 juli 2009 K
Tijdens de jaarlijkse perspresentatie voorafgaand aan het nieuwe seizoen had FC Twente voorzitter Joop Munsterman zijdelings ook aandacht voor Feyenoord. Volgens Munsterman wordt Feyenoord weer de grootste club van het land, zo meldt Radio Rijnmond. "Feyenoord gaat een groot stadion bouwen, krijgt een omzet van 80 miljoen en wordt dé club van Nederland. Als je door Rotterdam rijdt en je ziet die havens en al die fantastische bedrijven. Als je dat goed aanpakt met elkaar is het slechts een kwestie van tijd." Zelf gaat FC twente haar nieuwe stadion dit seizoen ook alweer uitbreiden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Als je het goed aanpakt, maar van als kun je niet leven. Als je Hofland, de Cler, Landzaat en dergelijke vette contracten geeft, dan weet je dat het niets met je wordt.
Feyenoord zal heus wel een keertje uit het dal klimmen, maar echt veel langer moet de huidige malaise ook niet duren, hoor. Zo gezond steekt de boel natuurlijk niet in elkaar.
Feyenoord zal heus wel een keertje uit het dal klimmen, maar echt veel langer moet de huidige malaise ook niet duren, hoor. Zo gezond steekt de boel natuurlijk niet in elkaar.
Door wie? Goede keeper.wimpey schreef:Ochoa wordt nu in verband gebracht met de Kuipdruipers. Vraag is natuurlijk wel wat ie kost en (vooral) wie dat evt. moet gaan betalen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- peter
En Dani is natuurlijk de beste rechtsback van Nederland.'Cissé en Biseswar zijn beter dan Suárez'
Geschreven op donderdag, 30 juli om 08:47
Dani Fernández heeft sinds deze zomer twee problemen minder. De vleugelverdediger van Feyenoord had het vorig seizoen behoorlijk lastig met Sekou Cissé (destijds Roda JC) en Diego Biseswar. Nu speelt de Spanjaard samen met de aanvallers, die in de ogen van Fernández beter zijn dan Luis Suárez. De Ajacied wordt door velen gezien als de beste aanvaller van de Eredivisie, maar Fernández ziet dat anders. “Biseswar en Cissé zijn beter, honderd procent”, zei de back in AD/Sportwereld. “Met Luis had ik ruzie op het veld nadat hij in het Spaans een paar lelijke dingen tegen me zei. Het is waarschijnlijk een prima jongen, maar in de wedstrijd doet hij alles om je uit je spel te halen.”
Met Biseswar en Cissé had hij desondanks meer moeite. “Hoewel we met NEC twee keer van Feyenoord wonnen, speelde Diego tegen mij erg goed. En Cissé was vorig jaar bij Roda JC al zó sterk. Hij scoorde in beide duels tegen ons. Ik ben blij dat Cissé en Biseswar in mijn ploeg zitten. Pech voor de andere rechtsbacks, maar wij hebben de beste linksbuitens.”
Voetbalzone

Ja, je moet wel ... als beperkte voetballer moet je toch iets doen om in een wit voetje te halen bij de supporters. Om zijn kwaliteiten zullen ze hem waarschijnlijk niet toejuichen. Dan maar zo.
Been vond destijds Beukering ook de beste spits van Nederland. Snap ook niet waarom hij die niet mee heeft genomen naar Feyenoord. Hij is gratisch op te halen, zowat.
Been vond destijds Beukering ook de beste spits van Nederland. Snap ook niet waarom hij die niet mee heeft genomen naar Feyenoord. Hij is gratisch op te halen, zowat.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Mario Been hoopt tegen zijn oude club NEC negatieve trend te breken
zaterdag 01 augustus 2009 | 06:39 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 01 augustus 2009 | 10:07
NIJMEGEN - Nog nooit in zijn trainersloopbaan slaagde Mario Been erin een voormalige werkgever te kloppen. Met NEC verloor hij driemaal van Excelsior, eenmaal werd het gelijk.
"Ach, eens moet de eerste keer zijn", grinnikt de Feyenoord-coach kort voor de ontmoeting met zijn oude club NEC.
Omdat de Nijmeegse ploeg gisterochtend achter gesloten deuren trainde, zullen ze bij Feyenoord moeten gissen naar de opstelling die trainer Dwight Lodeweges bedacht heeft. Toch zal de samenstelling van het elftal nauwelijks afwijken van die in de laatste oefenwedstrijd tegen Telstar. "Het zou vreemd zijn als ik het elftal nog op acht plaatsen zou veranderen."
Eigenlijk is het vooral de vraag wie morgen in De Kuip als rechtshalf geposteerd wordt. In de voorbereiding koos Lodeweges vaak voor Radomski. Maar de Pool was in de aanloop naar het duel niet helemaal fit, bovendien deed Kivuvu het niet slecht. "Dominique heeft een grotere actieradius, Arek kan heel belangrijk zijn voor de balans in het elftal. Voor beide opties is iets te zeggen." Omdat Feyenoord met Tomasson als aanvallende middenvelder speelt, ligt het voor de hand dat Lodeweges voor Radomski kiest.
Darley Ramon Torres staat morgen onder lat bij Feyenoord. De Braziliaan (19) krijgt de voorkeur boven de weer fitte Rob van Dijk.
"Darley heeft het de afgelopen weken goed gedaan", zegt Been. " In potentie is het een heel goede keeper. Ik ben benieuwd hoe hij het nu in een volle Kuip onder druk gaat doen."
Vermoedelijke opstellingen.
Feyenoord: Darley; Fernandez, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, Tomasson, Fer; Wijnaldum, Makaay, Cissé.
NEC: Babos; Wellenberg, Van Eijden, Zomer, El-Akchaoui; Radomski, Schöne, Davids; Ntibazonkiza, Vleminckx, El Kabir.
http://www.gelderlander.nl/
- peter
Biseswar op de bank dus?
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Huh? We hebben het over een speler die beter is dan Suarez, hoor.Peter schreef:Biseswar op de bank dus?

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Die gast zal nu al spijt hebben dat ie verlengd heeft. Echt een domme actie was dat ook van hem.
- peter
Eens zien wat Enganche er van vindt. We zouden er namelijk nog een keertje op terugkomen. 

Was gewoon jammer dat ie niet gratis de deur uitliep. De Guzman speelt ook niet.brigade zuid schreef:Die gast zal nu al spijt hebben dat ie verlengd heeft. Echt een domme actie was dat ook van hem.
Met De Guzman is volgens mij gewoon iets mis. Geen idee wat overigens. Maar met zijn talenten hoort hij toch gewoon te spelen moet hij belangrijk zijn voor het elftal. Deugt z'n mentaliteit niet? Ligt 'ie slecht in de groep?
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar hij is nu toch gewoon fit? Of heeft hij nog een trainingsachterstand?
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht dat hij gewoon de hele voorbereiding volledig had meegedaan en dat hij wel fit zou zijn. Maar het kan inderdaad geen kwaad om een beetje voorzichtig te doen na die blessure.
Nil volentibus arduum
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.