Welke held heeft je omgepraat?Vedette-10- schreef:Dat is helemaal niet waar, ik heb jullie nooit te min gevonden. Ik vond het op dat moment alleen nutteloos om te posten, omdat jullie er niks ermee deden. Later werd ik alleen omgepraat om weer mijn inbreng te hebben, omdat er werd gezegd dat het toch wel belangrijk was voor sommigen.
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
-
Kuifje 
Als ik serieus namen wilde noemen, dan had ik het wel gedaan.

Als ik serieus namen wilde noemen, dan had ik het wel gedaan.
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op zo jul 26, 2009 2:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn god, wat heb jij een hoge dunk van jezelf. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Grappig hè? 

Het is gewoon ongezond die pretenties van je.
Alsof wij maar dan ook echt geïnteresseerd zijn in jouw mening.
Alsof wij maar dan ook echt geïnteresseerd zijn in jouw mening.

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
Ik zeg toch ook niet dat iedereen het belangrijk vindt? Een enkeling slechts, maar dat is voor mij genoeg.
Maar jij bent fan van Martin Jol, merk ik. Mag ik dan geen commentaar meer leveren, is hij dan heilig?
Maar jij bent fan van Martin Jol, merk ik. Mag ik dan geen commentaar meer leveren, is hij dan heilig?
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op zo jul 26, 2009 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben je eigenlijk al bezig met een boek? Jouw wijsheden verdienen het toch om in boekvorm uitgebracht te worden? Denk niet dat iemand het daar niet mee eens kan zijn
Is goed Jezus.
-
Kijk, dat soort spot kan ik wel waarderen.M schreef:Ben je eigenlijk al bezig met een boek? Jouw wijsheden verdienen het toch om in boekvorm uitgebracht te worden? Denk niet dat iemand het daar niet mee eens kan zijn

- Ajaciedjuh
Ik zet hem maar hier neer, omdat het de verantwoordelijkheid van Jol is:
Parool schreef:Blind alleen nog assistent
AMSTERDAM - Danny Blind is geen manager technische zaken meer bij Ajax. Die functie heeft hij neergelegd nu hij assistent is geworden van trainer Martin Jol.
Onder Marco van Basten was Blind de uitvoerende kracht bij het aansturen van de scouting, jeugdopleiding en het aan- en verkoopbeleid.
Van Basten was verantwoordelijk voor het werk van Blind, al vielen de taken van de 47-jarige Zeeuw sinds begin dit jaar onder de verantwoordelijkheid van algemeen directeur Rik van den Boog.
Bij de entree van Jol in de Arena is een nieuwe constructie ontstaan. Aanvankelijk zou Blind zijn werk als manager technische zaken combineren met zijn functie als assistent van Jols eerste elftal, maar dat bleek niet haalbaar.
De taken van Blind worden onder verschillende mensen verdeeld. Blind zelf blijft een deel van zijn vroegere werk uitvoeren, maar ook hoofd scouting Hennie Spijkerman en Jols broer en persoonlijke assistent Cock Jol zullen delen van de functie manager technische zaken op zich nemen.
Hoofdtrainer Jol is verantwoordelijk voor de herverdeling van de functie, zoals hij verantwoordelijk is voor alle voetbalzaken bij Ajax. (HET PAROOL)
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op di jul 28, 2009 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Aha, dus Cock Jol stort zich op het transferbeleid?
Het blijft een vreemde constructie. Blind, die hoofdtrainer wil zijn, als assistent. Nuchter beschouwd is het vragen om moeilijkheden.
Het blijft een vreemde constructie. Blind, die hoofdtrainer wil zijn, als assistent. Nuchter beschouwd is het vragen om moeilijkheden.
Het stinkt aan alle kanten!
Hennie Spijkerman is nu hoofd scouting en doet er nog wat technische zaken bij? Hij heeft op beide vlakken geen enkele ervaring of wel? Ajax moet eens assistenten van eerdere hoofdtrainers gewoon ontslaan in plaats van allerlei functies voor ze te verzinnen.
Vraag me af wie nu de overbodige spelers gaat slijten. Want dat wordt wel tijd.
Misschien is het wel om belangenverstrengeling omtrent Daley Blind te vermijden. Als hij of verpatst is of zich onomstotelijk in het eerste heeft gespeeld kan Blind z'n oude stiel weer oppakken. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Maar nu kan Danny elke dag stiekem aanwijzingen geven aan Daley.
Hoe dan ook, ik vind de bedachte constructie maar vreemd. Het moet voor Jol een vreemde gewaarwording zijn om een assistent te hebben van wie iedereen weet dat die op zijn baan aast. Ik vraag me dus af hoelang dit goed gaat.

Hoe dan ook, ik vind de bedachte constructie maar vreemd. Het moet voor Jol een vreemde gewaarwording zijn om een assistent te hebben van wie iedereen weet dat die op zijn baan aast. Ik vraag me dus af hoelang dit goed gaat.
What's new?! Hoegenaamd elke assistent wil hoofdtrainer worden.
Bertje for President!
Nou en? De meeste assistenten hebben geen enkele garantie dat zij het worden. Blind wel.
OHeeft blind die garantie?? Vertel....
Wat stelt zo'n 'garantie' nou voor in de voetbalwereld?
Bertje for President!
Je verkeert in de ontkenningsfase?M schreef:OHeeft blind die garantie?? Vertel....
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/182 ... veld-.html
Plus duizend andere bronnen.
Laatst gewijzigd door joey op di jul 28, 2009 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de huidige technische staf het helemaal verkloot wordt Blind echt geen hoofdtrainer hoor. Zoals Kaboem al meldt: garanties stellen niet zoveel voor in de voetbalwereld.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ik heb niemand horen zeggen dat er een garantie is, dus ik ben benieuwd hoe je het zo zeker weet.
Ik ontken niets, ik weet het niet.. dus ik ben benieuwd en hoop dat je mij niet te dom vindt om me te vertellen wie er gezegd heeft dat er een garantie is.
Ik ontken niets, ik weet het niet.. dus ik ben benieuwd en hoop dat je mij niet te dom vindt om me te vertellen wie er gezegd heeft dat er een garantie is.
Ik hoop het, Beloki.
Ik ben wel benieuwd hoe de samenwerking van Jol met Blind zal verlopen, haha.
Ik ben wel benieuwd hoe de samenwerking van Jol met Blind zal verlopen, haha.
12 jaar als speler, 10 jaar (met onderbrekingen) als assistent/trainer/manager technische zaken/directeur spelersbeleid... Blind wil gewoon de nieuwe Bobby worden. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Bobby haalde expres zijn diploma niet. Want, redeneerde hij, als hij hoofdtrainer werd, kwam er een dag dat hij weg moest bij Ajax.