Demy de Zeeuw
Moderator: mods
Re: Demy de Zeeuw
Schaars is zeer blessuregevoelig gebleken. Anders zat hij allang in het buitenland. Schaars is de beste voetballer van de Nederlandse competitie. Volgend jaar is hij sowieso weg, dan zal Van Gaal hem wel halen. Want over een jaar geldt die afspraak met AZ niet meer, net zoals na een jaar een soortgelijke afspraak met Ajax niet gold (De Boertjes). Ik sluit trouwens niet uit dat Schaars naar een nog grotere club gaat. Hij zal alleen een tijdje fit moeten blijven.
Suarez was nog maar een talent. Alex was van Chelsea. Belangstelling genoeg trouwens voor hem, maar hij zat al op een enorm salaris.
Suarez was nog maar een talent. Alex was van Chelsea. Belangstelling genoeg trouwens voor hem, maar hij zat al op een enorm salaris.
Het stinkt aan alle kanten!
Vandaar ook die verpletterende belangstelling.joey schreef: Schaars is de beste voetballer van de Nederlandse competitie.
Waar blijft nu dan die belangstelling voor Suarez?Suarez was nog maar een talent. Alex was van Chelsea. Belangstelling genoeg trouwens voor hem, maar hij zat al op een enorm salaris.
Demy kan vanavond gelijk door naar het AT en op de tribune gezellig meekijken. 

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nu.nlDe Zeeuw van AZ naar Ajax
Uitgegeven: 24 juli 2009 17:40
Laatst gewijzigd: 24 juli 2009 18:14
AMSTERDAM - Demy de Zeeuw maakt de overstap van AZ naar Ajax. Beide clubs hebben mondeling overeenstemming bereikt over de transfer van de 26-jarige international.
© Infostrada SportsDe Zeeuw wordt mogelijk al vrijdagavond in Amsterdam medisch gekeurd. Ajax maakt daarna de komst van De Zeeuw officieel bekend.
De Zeeuw, al woonachtig in de hoofdstad, speelde vier seizoenen voor AZ. De kampioen uit Alkmaar nam de middenvelder voor iets meer dan 100.000 euro over van Go Ahead Eagles.
Het is onduidelijk hoeveel Ajax voor De Zeeuw betaalt. AZ verlangde een kleine 8 miljoen euro voor de international.
Gesteggel
Met de transfer van de Zeeuw komt er een einde aan wekenlang gesteggel tussen beide kampen. Ajax liet al in een vroeg stadium weten geïnteresseerd te zijn in de oud-speler van Go Ahead Eagles.
AZ wilde in eerste instantie niet de concurrent versterken of er moest een grote transfersom betaald worden. Het eerste bod van de Amsterdammers, naar verluidt zo'n vier miljoen euro, werd dan ook lachend door de landskampioen terzijde geschoven.
Beide clubs deden de laatste paar dagen echter water bij de wijn waardoor de overgang nu toch doorgang kan vinden.
Onder contract
De Zeeuw stond bij AZ vier seizoenen onder contract. Hij speelde 119 competitieduels en scoorde hierin vijftien keer.
Aan het eind van afgelopen jaargang wilde de ploeg van de toenmalige trainer Louis van Gaal zijn contract, dat nog tot 2011 liep, graag verlengen. Hier ging de middenvelder echter niet op in.
Welkom Demy!
7,5 zou ik ook een prima prijs vinden.
- LouisXIV & co
LouisXIV & co schreef:Ajax betaalt in elk geval niet meer dan 8 miljoen, want dan lijdt Jol gezichtsverlies vanwege zijn eerdere uitspraken. Ajax begon met 4, AZ wilde 10, kom je op 7 uit. En een beetje voor de vorm.joey schreef:Als Ajax dat wil betalen...LouisXIV & co schreef:Louis wil Schaars, niet De Zeeuw. De Zeeuw zal morgen gewoon bij Ajax gaan tekenen. 7,5 miljoen gok ik.

Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Is ie op azfanpage al vogelvrij verklaard Joey? 

Toch welEén centrumspits en één centrale verdediger, alstublieft. (en dus géén De Zeeuw!)

Ik hoop wel dat ze hebben overeenkomst hebben zonder polissen, want anders heb je straks bij Dirk nog een polis gekocht van 2 miljoen extra.Demy de Zeeuw maakt de overstap van AZ naar Ajax. Beide clubs hebben mondeling overeenstemming bereikt over de transfer van de 26-jarige international. De Zeeuw wordt mogelijk al vrijdagavond in Amsterdam medisch gekeurd. Ajax maakt daarna de komst van De Zeeuw officieel bekend.
Als een speler wil, dan gaat hij vrijwel altijd. Met De Zeeuw heeft Ajax er een klootzakje op het middenveld bij die voor de goal kan komen en met veel fysiek speelt. Zo'n type zocht men. Daarnaast haalt men het trio Schaars-De Zeeuw-Mendes uit elkaar. 7,5 miljoen blijft natuurlijk veel voor een midtwintiger, maar aan de andere kant zijn juist spelers van die leeftijd (en van een goed niveau) moeilijk te vinden voor Nederlandse clubs.joey schreef:Naar een buitenlandse topclub zeker, GF. Het wordt zelfs steeds moeilijker om toptalenten in Nederland te houden.
Ik vraag me twee dingen af. Ten eerste: waarom is er geen enkele belangstelling voor De Zeeuw vanuit het buitenland. En ten tweede: waarom laat AZ hem uiteindelijk toch naar Ajax gaan? Want dat zou je niet verwachten.
El Clavo schreef:Is ie op azfanpage al vogelvrij verklaard Joey?
Ja hoor..

Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
- Ajaciedjuh

Binnenkort in de Arena dus ......

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op vr jul 24, 2009 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Op de Az-fansite Az Fanpage nemen de supporters van de Alkmaarse club al afscheid van Demy de Zeeuw. "val maar lekker dood", "kale schijtknurft", "oprotten kale aap", "matennaaier" en "ongelooflijke eikel". Het zijn een paar benamingen en verwensingen aan het adres van De Zeeuw. Zo zwaaien Alkmaarders dus `steunpilaren` van hun kampioenselftal uit. Zo ontstaat er dus een onwerkbare situatie die de deur wagenwijd openzet voor een transfer richting Amsterdam.El Clavo schreef:Is ie op azfanpage al vogelvrij verklaard Joey?
Hopelijk is De Zeeuw morgen aanwezig op het Amsterdam Tournament. Dan kan hij, en heel Alkmaar, zien hoe er omgegaan moet worden met oud-spelers.
AZ Fanpage
Dolkomisch hoe het er daar aan toe gaat. Mooiste is dat ene Frankie-AZ op AN beweert dat hij speciaal software voor die site heeft geschreven zodat het niet meer mogelijk is om Ajax met een hoofdletter te schrijven. Zou me niet verbazen als De Zeeuw het volgende 'hoofdletter'-slachtoffer wordt 

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik zat er net even op te kijken. Je lacht je echt kapot daar. Heel Alkmaar haat Ajax zogenaamd , maar ik als ik er in m'n AFCA trui doorheen loop hoor je nooit wat. Kansloos internethooligan gedoe daar.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik ben wel blij met zijn komst; maakt de selectie er zeker niet minder sterk op. Nu nog "even" een c.v. en een spits!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik ga denk ik maar eens even kaarten regelen voor AZ-Ajax. Dat gaat vast een gezellige middag worden... 

Nil volentibus arduum
Toch grappig he, kampioen, maar toch blijft de frustratie richting AJax. Zie je bij veel PSV supporters ook, terwijl die ons natuurlijk qua prestaties in het heden echt achter zich hebben gelaten
I think I lost my fucking headache
Een dragende speler voor een grijpstuiver naar je direct concurrent laten vertrekken.. dat is toch lachwekkend?999 schreef:Waarom lach je nu Generaal ?.generaal schreef:AZ.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ja. Het idee dat Ajax 'top' is (en 'top' kan krijgen) moeten we uit ons hoofd zetten voor zover we met top échte, absolute internationale top bedoelen.joey schreef:Hoe dan ook, De Zeeuw is zeker een versterking voor Ajax. Geen topper, maar beter dan wat we hebben.
Die tijd is geweest. Ik heb daar ook vrede mee.
K.
Still alive...
Nou, 7.5 miljoen vind ik geen grijpstuiver, op de een of andere manier was er dan niet zoveel vraag naar de Zeeuw.Dat zegt niet alles natuurlijk.generaal schreef:Een dragende speler voor een grijpstuiver naar je direct concurrent laten vertrekken.. dat is toch lachwekkend?999 schreef:Waarom lach je nu Generaal ?.generaal schreef:AZ.
Maar eens kijken hoe dit uit gaat pakken in het elftal.
Blij met de punten ...
http://www.az.nlDe Zeeuw verlaat AZ
24 juli 2009
ALKMAAR- Demy de Zeeuw verruilt AZ voor Ajax. De Amsterdammers voldoen aan het door AZ gevraagde transferbedrag. De 26-jarige middenvelder tekent bij Ajax een contract voor vier jaar.
De Zeeuw maakte in de zomer van 2005 de overstap van Eerste Divisieclub Go Ahead Eagles naar AZ. In de vier jaar die volgden groeide de Apeldoorner uit tot international. De Zeeuw speelde 159 officiële wedstrijden voor de Alkmaarders. Daarin was hij twintig keer trefzeker. Hij maakte twintig keer zijn opwachting in Oranje.
De Zeeuw had bij AZ nog een contract tot de zomer van 2011. Beide partijen doen geen uitlatingen over de hoogte van de transfersom.
Welkom Demy, en dat je dat zielige volk dat zich AZ-fan noemt maar mag laten zien dat je de goede keuze hebt gemaakt!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Dan is de transfersom lager dan 7,5 miljoen.Duke schreef:http://www.az.nlDe Zeeuw verlaat AZ
24 juli 2009
ALKMAAR- Demy de Zeeuw verruilt AZ voor Ajax. De Amsterdammers voldoen aan het door AZ gevraagde transferbedrag. De 26-jarige middenvelder tekent bij Ajax een contract voor vier jaar.
De Zeeuw maakte in de zomer van 2005 de overstap van Eerste Divisieclub Go Ahead Eagles naar AZ. In de vier jaar die volgden groeide de Apeldoorner uit tot international. De Zeeuw speelde 159 officiële wedstrijden voor de Alkmaarders. Daarin was hij twintig keer trefzeker. Hij maakte twintig keer zijn opwachting in Oranje.
De Zeeuw had bij AZ nog een contract tot de zomer van 2011. Beide partijen doen geen uitlatingen over de hoogte van de transfersom.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het werd net ook omgeroepen in de arena, De Zeeuw voor 4 jaar getekend.