Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

jabu

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door jabu » do jul 23, 2009 3:44 pm

Die 'bronnen' op ANN moeten we misschien maar even laten voor wat ze zijn...

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 23, 2009 3:55 pm

De Zeeuw moet gewoon centraal..... Onze 4 voor de verdediging
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 3:57 pm

Jabu schreef:Die 'bronnen' op ANN moeten we misschien maar even laten voor wat ze zijn...
Inderdaad. Obradovic zou ook komen, zogenaamd. Stelletje zwetsers daar. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » do jul 23, 2009 4:11 pm

Als het waar is dat AZ 6 à 7 voor hem wil vangen (zoals het AD beweert), dan zeg ik: doen. Dat zijn geen bedragen waar ik van schrik. Ik ging er eigenlijk blindelings van uit dat AZ weer iets volkomen idioots als 12 of 15 wilden hebben. Als AZ 6 wil, en Ajax pist straks naast de pot omdat ze maar 4 wilden bieden, dan zou dat tamelijk dom zijn. 6 is 'ie wel waard, toch?

K.
Still alive...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 23, 2009 4:12 pm

De Dominee schreef:Op ANN zegt Bugsy (wist eerder de transfers van Sulejmani en Oleguer voortijdig te melden) dat Jol in De Zeeuw de buitenste middenvelder in een 4-4-2 systeem ziet.

Afgezien van zijn bronnen en geloofwaardigheid: ik mag hopen dat Jol gezien heeft dat De Zeeuw daar juist keer op keer door de mand valt.

Dat bestaat niet. Als Jol persé een speler voor die positie had willen hebben dan hadden ze nog beter dat geld voor Elia op tafel kunnen leggen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 23, 2009 4:12 pm

Tenzij je je hem als rechtshalf in een 442 wilt gebruiken.... Al kan dat ook weer op verschillende manieren bespeeld worden.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 4:33 pm

Jabu schreef:Die 'bronnen' op ANN moeten we misschien maar even laten voor wat ze zijn...
joey schreef:
Inderdaad. Obradovic zou ook komen, zogenaamd. Stelletje zwetsers daar. :excited.gif:
Zoals ik zei zat deze man er met Sulejmani en Oleguer goed en tijdig bij. Bovendien was de bron voor Obradovic gewoon een kennis van Obradovic zelf die zéér goed geinformeerd was en bleek te zijn. Betrouwbaar ook. Al zijn berichten zijn waarheid gebleken, enkele uren of dagen nadat hij dat online zette.

Ik steek mijn hand niet voor hem in het vuur, maar ik denk dat deze 'bronnen' net zo betrouwbaar zijn als flutsites als Voetbalzone, voetbalprimeur en Vi. Zo niet meer betrouwbaar.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 4:34 pm

Rishi schreef:De Zeeuw moet gewoon centraal..... Onze 4 voor de verdediging
Een '4' speelt centraal achterin en schuift in. Jol wil met 4 man achterin gaan spelen en een verdedigende middenvelder ervoor. Niet bepaald een 4 dus.

Lionel

Bericht door Lionel » do jul 23, 2009 4:43 pm

Dat snap ik ook wel. Maar hij wordt gewoon onze leider, iemand die alles bepaalt. Net zoals de vroeger de 4 dat deed... Zo bedoelde ik het :biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do jul 23, 2009 4:51 pm

Beurs is al 20 minuten gesloten. Waar blijft dat nieuws? Of zijn ze nog steeds met het persbericht bezig?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 5:08 pm

Rishi schreef:Dat snap ik ook wel. Maar hij wordt gewoon onze leider, iemand die alles bepaalt. Net zoals de vroeger de 4 dat deed... Zo bedoelde ik het :biggthumpup.gif:
De Zeeuw is geen leiderstype, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

sander

Bericht door sander » do jul 23, 2009 5:24 pm

Jol hoopt transfer De Zeeuw volgende week af te ronden (bron: voetbalprimeur)
Ajax-trainer Martin Jol hoopt volgende week de transfer van Demy de Zeeuw af te ronden. De middenvelder van AZ heeft zijn zinnen gezet op een overstap naar Amsterdam.

In een gesprek met trainer Ronald Koeman liet De Zeeuw eerder deze week blijken met zijn hoofd niet bij AZ te zijn. De oefenmeester liet hem daarop buiten de selectie voor het oefenduel met Hamburger SV (0-1). "Demy gaf aan niet gefocust te zijn op AZ. Ik kan alleen spelers gebruiken die dat wel zijn", aldus Koeman.

Ook donderdag was De Zeeuw niet aanwezig op de training van AZ. Jol wilde op de persconferentie voorafgaand aan het Amsterdam Tournament weinig kwijt over de situatie van de international. "We hopen het volgende week af te ronden", aldus Jol.

"We hebben een behoorlijk bedrag voor hem over. Maar De Zeeuw komt volgende week wel, eerst moeten we ons focussen op dit toernooi", zei Jol. Ajax trapt vrijdagavond om 21.15 uur af tegen Atlético Madrid. Twee dagen later volgt de confrontatie met Benfica. Sunderland is de vierde deelnemer aan het Amsterdam Tournament.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 23, 2009 5:32 pm

Steeds meer forums melden 't, het zou gaan over een 4-jarig contract (en 6,2 miljoen transfersom).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 23, 2009 5:55 pm

Voor een international én basisspeler van je directe concurrent zou dat geen slechte deal zijn. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er nu echt gaat gebeuren.

Verder zal er dan wel niet veel meer geïnvesteerd worden. Dat betekent dan dus wel dat we voorin erg krap zitten en achter geen echt sterke verdediger hebben. Of Alderweireld moet zich spectaculair gaan ontwikkelen.
Nil volentibus arduum

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 6:09 pm

Nu nog een snelle, sterke mandekker en Ajax is er klaar voor.

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 23, 2009 6:25 pm

De Dominee schreef:Nu nog een snelle, sterke mandekker en Ajax is er klaar voor.
Inderdaad, de Joris Mathijsen geruchten zijn helaas ook niet uitgekomen. Zou ik er graag bij hebben.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » do jul 23, 2009 6:29 pm

Ik denk dat als de Zeeuw komt het gedaan is met de aankopen. Dan moet Jol het gewoon goed gaan neerzetten.

Lijkt me trouwens een hele nette deal als dit bericht klopt. Een bedrag tussen de 6 en 7 is hij in mijn ogen wel waard. Heb wel een goed gevoel bij die jongen. Maar we wachten maar weer af.
Op naar de vierde ster!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jul 23, 2009 6:33 pm

Er komt heus nog wel wat aanvallends bij, hoor. Je gaat toch geen jaar lang achter een Elia aanlopen om vervolgens niets te halen? Zal geen dure jongen worden in dat geval, maar we gaan echt de competitie niet in met Cvitanich, Sulejmani en Suarez.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » do jul 23, 2009 6:35 pm

Vindt niemand het trouwens opvallend dat VoH nog steeds geen club heeft?

wimpey

Bericht door wimpey » do jul 23, 2009 7:08 pm

joey schreef: De Zeeuw is geen leiderstype, hoor.
I.m.o. ook niet. De Zeeuw is een prima aanjager, veel diepgang in z´n spel en een etterbakkie om tegen te spelen. Hij zal Ajax ongetwijfeld weerbaarder maken.

Maar het lijkt me dat Ajax méér behoefte heeft aan een wat meer sturende speler. Iemand die de balans bewaakt en de poppetjes op de juiste plaats zet.

Wilde Koeman trouwens niet ooit Luque naar PSV halen? Lijkt me ook een pri-ma speler voor AZ. :hypocrite.gif: Krijgen ze Gabri erbij en komt De Zeeuw naar ons. Ruil met gesloten beurzen lijkt me een top-deal voor AZ. :smallgrin.gif:

sander

Bericht door sander » do jul 23, 2009 7:24 pm

http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 931#104931

Hij schijnt gespot te zijn in de Arena en op de toekomst. Dan zal hij maandag wel tekenen!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 23, 2009 7:41 pm

sander schreef:http://www.ajaxfans.net/forum/viewtopic ... 931#104931

Hij schijnt gespot te zijn in de Arena en op de toekomst. Dan zal hij maandag wel tekenen!!!
wat moet hij op de toekomst? Ze trainen deze week naast de arena. Misschien was het wel gewoon Gabri die wat rondjes liep op de toekomst. Allebei klein en kaal!

999

Bericht door 999 » do jul 23, 2009 7:44 pm

Of een van de zeven dwergen ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jul 23, 2009 7:51 pm

Ik vind De Zeeuw een versterking. Iemand met overzicht, durft te strijd aan te gaan en heeft wat ervaring.

Het gaat wel betekenen dat een aantal geliefde (door het gote publiek althans) Ajacieden plaats moet gaan maken.

We hebben: Gabri, Enoh, Verthongen, Aisatti, Lindgren, Urby en wellicht Demy.

Aisatti wordt door iedereen in de basis gezet, maar is een lichtgewicht. Demy én Aisatti op het middenveld met Enoh... dat is een beetje licht.
Verthongen voor Enoh? Dan zet je dus een getalenteerde jongen ernaast voor iemand met power maar met een lage handelingssnelheid.

En het lijkt me dat Urby basisspeler wordt, dus voor hem moet er ook nog een plaatsje gezocht worden, of Ajax moet met 4 middenvelders gaan spelen.

Either way: een aantal basisklanten van vorig seizoen gaan het erg zwaar krijgen!
Whitey on the moon.

sander

Bericht door sander » do jul 23, 2009 8:05 pm

GangstaRiB schreef: En het lijkt me dat Urby basisspeler wordt, dus voor hem moet er ook nog een plaatsje gezocht worden, of Ajax moet met 4 middenvelders gaan spelen
Jol speelt al met 2 systemen. 4-3-3 en 4-4-2. in een 4-4-2 zal Urby zeer waarschijnlijk een basisplek hebben. Aisatti zal vast en zeker de toevoer naar de spitsen worden (we hebben niemand anders op 10 op dit moment) Dan zijn er nog 2 plekken te verdelen (Donald, Sarpong, Anita, de Zeeuw, Lindgren, Gabri, Vertonghen, Enoh en evt. Kennedy en Sno). Ik ben ook erg benieuwd!

Plaats reactie