Inderdaad. JSO teert nog steeds op de 'ontdekking' van Zlatan. Terwijl er aan Zlatan weinig te ontdekken viel.De Dominee schreef:Als er iemand op korte termijn uit zijn functie dient te worden ontheven, is die John Steen Olsen het wel.
PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Het stinkt aan alle kanten!
We weten natuurlijk niet wat hij nog meer heeft ontdekt. Misschien komt hij ieder jaar wel met hele bruikbare spelers aan maar doet Ajax niets met het advies. Het werk van een scout is voor de buitenwacht eigenlijk niet te beoordelen.
Wat Affelay betreft. Als hij dit jaar een goed seizoen draait dan zie ik wel een goede club komen. Al heeft hij wel het nadeel dat hij niets kan laten zien in de CL. Maar zijn naam komt echt wel voor op een aantal scoutingslijstjes. Bovendien is hij straks, met een contract wat nog maar één jaar doorloopt, voor een relatief laag bedrag op te pikken.
Wat Affelay betreft. Als hij dit jaar een goed seizoen draait dan zie ik wel een goede club komen. Al heeft hij wel het nadeel dat hij niets kan laten zien in de CL. Maar zijn naam komt echt wel voor op een aantal scoutingslijstjes. Bovendien is hij straks, met een contract wat nog maar één jaar doorloopt, voor een relatief laag bedrag op te pikken.
Nil volentibus arduum
Mwah... Over Berg zei hij iets in de trant van: 'Berg vond ik niet geschikt voor Ajax, maar als ik zie hoe hij het bij Groningen doet, is hij misschien toch goed genoeg.' Tja, jij bent ervoor om dat te beoordelen, denk ik dan.
JSO kwam ook met Rosenberg. Die is duidelijk ongeschikt voor Ajax, want hij kan niet uit de voeten in een systeem met drie spitsen (dat Ajax op dat moment in elk geval speelde).
JSO kwam ook met Rosenberg. Die is duidelijk ongeschikt voor Ajax, want hij kan niet uit de voeten in een systeem met drie spitsen (dat Ajax op dat moment in elk geval speelde).
- Daily Blind
De Dominee schreef:Wat ik dan niet begrijp is waarom Ajax hier niet achteraan zit. Waren ook op ek U21 en op zoek naar een centrale verdediger...Baseman schreef:Afellay had nog te weinig rendement, dat is altijd een minpunt geweest. Daarbij hielpen zijn blessures niet echt.
Maar vorig seizoen kwam daar eindelijk verandering in, Afellay begon te scoren, werd beslissend en viel weinig uit. In de Eredivisie speelde hij mee in 28 duels en hij scoorde daarin 12 keer, mooie cijfers voor een aanvallende middenvelder. Daarbij is Afellay een van de weinige spelers die een mannetje uit kan spelen en hij heeft de kwaliteit om aan de bal nog te kunnen versnellen. Hij was bijna wekelijks de beste speler van PSV.
Als hij nog leert om meer over te spelen en minder te dribbelen, dan kan hij ver komen.
Het gebrek aan aandacht na afgelopen seizoen begrijp ik niet echt, maar ik vind het niet erg. Laat Afellay dit seizoen maar zien dat vorig seizoen geen toevalstreffer was, dan komt die topclub vanzelf.
En Luuk, natuurlijk is Afellay minimaal 15 miljoen waard.
Edit: Dit schijnt een goede verdediger te zijn, dit bericht klinkt dus interessant:
'Centrale verdediger Bengtsson in beeld bij PSV'
Volgens de Zweedse website Fotbollskanalen van TV4 staat de Zweed Rasmus Bengtsson is de belangstelling van PSV. Zijn manager zou deze week in Nederland zijn geweest. Ook een Spaanse club zou belangstelling hebben. De speler zelf wilde niet reageren op de geruchten en liet weten alles over te laten aan zijn zaakwaarnemer. De zaakwaarnemer zelf gaf ook aan niet te willen reageren.
Rasmus Bengtsson is een verdediger die meestal als linker centrale verdediger wordt opgesteld. De speler van Trelleborgs FF maakte dit jaar zijn debuut in het nationale elftal van Zweden, maar speelde onlangs op het EK onder 21 ook alle duels voor Zweden onder 21. Zijn contract loopt in november af bij Trelleborgs, waardoor hij slechts een klein transferbedrag hoeft te kosten.
PSV zag voor de positie van linker centrale verdediger Brechet vertrekken. 'Maza' Rodriguez raakte geblesseerd, waarna media berichten dat Rutten een vervanger aan zou willen trekken.
Bron: PN
Maar goed, leuk voor PSV!
In dat geval hadden ze beter kunnen gaan voor Mattias Bjarsmyr (1,87m). Die vond ik wel wat beter dan Bengtsson.
- Daily Blind
Nee een centrale verdediger
Die zal wel meer dan een miljoen kosten 

- Daily Blind
Dat zou kunnen de prijzen liggen momenteel behoorlijk hoog in Zweden.Harm schreef:Die zal wel meer dan een miljoen kosten
Bengtsson stond een tijdje geleden in de interesse van HSV. Die verlegden vervolgens hun interesse naar Granqvist en ze hebben net Rozehnal gehaald. Misschien was HSV niet overtuigd van Bengtsson's kunnen...Zlatan Son of God schreef:Nee een centrale verdediger
-
Rozenahl? Ex-Brugge?wimpey schreef:Bengtsson stond een tijdje geleden in de interesse van HSV. Die verlegden vervolgens hun interesse naar Granqvist en ze hebben net Rozehnal gehaald. Misschien was HSV niet overtuigd van Bengtsson's kunnen...Zlatan Son of God schreef:Nee een centrale verdediger
Whitey on the moon.
Ja. Matige speler vind ik dat. HSV lapt 4 miljoen voor ´m. 

www.sportwereld.nlBengtsson zegt nee tegen PSV
Rasmus Bengtsson heeft deze week een aanbieding van PSV naast zich neergelegd. Dat zegt Oliver Cabrera, zaakwaarnemer van de 23-jarige Zweedse verdediger.
,,Het bod was niet hoog genoeg. Maar ik durf niet te zeggen dat een transfer naar PSV helemaal van de baan is.’’
PSV is door het vertrek van de Fransman Jeremie Bréchet en de blessure van Francisco Rodriguez op zoek naar een verdediger. Bengtsson maakte vorige maand indruk op het EK in eigen land met Zweden -21.
In dat team speelde hij samen met PSV-spits Ola Toivonen, die hem een grote belofte noemt. Cabrera schermt met interesse van andere interessante clubs (Lazio Roma) voor Bengtsson. ,,Maar ik durf niet te zeggen dat een transfer naar PSV helemaal van de baan is.’’
Bengtsson is eind november, als de Zweedse competitie afloopt, transfervrij, maar zou per direct willen vertrekken bij Trelleborgs FF.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
De afscheidswedstrijd van Cocu is vanavond live op internet te zien: www.psv.tv.
Sympatieke speler, 1 van mijn favorieten van die generatie. Heerlijk blok op het middenveld met Davids!
Ik denk dat het huidige PSV het nog knap lastig krijgt tegen het gelegenheidselftal gezien de spelers
die meedoen: o.a. Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk, Arthur Numan, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters.
Sympatieke speler, 1 van mijn favorieten van die generatie. Heerlijk blok op het middenveld met Davids!
Ik denk dat het huidige PSV het nog knap lastig krijgt tegen het gelegenheidselftal gezien de spelers
die meedoen: o.a. Mark van Bommel, Jefferson Farfán, Wim Jonk, Arthur Numan, Dennis Bergkamp, Frank de Boer, Ernest Faber, Patrick Kluivert, Marc Overmars, Michael Reiziger, Jaap Stam, Jan Vennegoor of Hesselink, Chris van der Weerden en Jan Wouters.
Ha, Overmars doet ook weer mee. Die gaat natuurlijk weer een paar keer de matige Kromkamp voorbij. Kijken of hij zich nu wel in kan houden, dan.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
We hebben er een Bulgaar, Manolev, bij. Heeft iemand hier toevallig enige notie van zijn kwaliteiten?
Uitzending is begonnen: http://www.psv.tv/
Leuk om al die 'oude' helden weer eens te zien :)
Edit: opvallend dat ze allemaal nog zo fit zijn. Davids is er trouwens ook bij.
Leuk om al die 'oude' helden weer eens te zien :)
Edit: opvallend dat ze allemaal nog zo fit zijn. Davids is er trouwens ook bij.
1-0 team Cocu, prachtige goal Figo na assist Kluivert.
PN'Elm of El Ahmadi moet vervanger worden van Mendez'
Volgens De Telegraaf wil PSV ondanks de komst van Engelaar nog een vervanger aantrekken wanneer Edison Mendez vertrekt. Daarvoor zouden Rasmus Elm en Karim El Ahmadi in beeld zijn. Elm zou twee miljoen euro moeten kosten, El Ahmadi drie miljoen.
El Ahmadi, weer een oude bekende van Fredje R.
Elm zal niet haalbaar zijn, denk ik. Volgens de laatste berichten is hij in beeld bij Everton.
Tja, volgens diezelfde bronnen had hij reeds een rondleiding gehad in hun stadion.
Dat was een week terug. Als dat echt zo was, dan was die transfer nu wel rond.
Dat was een week terug. Als dat echt zo was, dan was die transfer nu wel rond.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Misschien kunnen we El Ahmadi en Wijnaldum ruilen voor Isaksson :)
Heb je liever Elm of EA, Harm?
@Dominee: Elm 'weet het nog niet', kortom, hij wacht op betere aanbiedingen.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 41,00.html
Lijkt me een moeilijk verhaal worden voor PSV.
@Dominee: Elm 'weet het nog niet', kortom, hij wacht op betere aanbiedingen.
http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 41,00.html
Lijkt me een moeilijk verhaal worden voor PSV.
Dit is toch dat broertje van Elm he? Ik ben van mening dat we helemaal geen middenvelders meer nodig hebben. Centraal hebben we Simons, Bakkal, Engelaar, Afellay en Ooijer kan er spelen als Simons een keer niet kan. En dan hebben we op de zijkanten nog Amrabat, Dszudszak en Lazovic. Het lijkt me niet dat daar nog iemand bij moet als Mendez weg mocht gaan.
Het lijkt me zonde van het geld.
Het lijkt me zonde van het geld.
VZRvC brengt Rutten in ongemakkelijke spagaat
PSV-trainer Fred Rutten zit enkele dagen voor de Europa League-wedstrijd met Cherno More Varna met een groot dilemma. De oefenmeester wil haast natuurlijk zijn beste elf spelers in het veld sturen, maar de Raad van Commissarissen verwacht dat de trainer met de club meedenkt. Zij hoopt dat Rutten enkele spelers buiten de selectie zal houden, zodat deze interessant blijven voor andere clubs die in Europees verband in actie komen. PSV hoopt deze zomer nog wat geld te verdienen en spelers als Edison Méndez, Danko Lazovic en Carlos Salcido staan op de nominatie om Eindhoven te verlaten. Wanneer zij donderdagavond echter in actie zouden komen, zijn zij niet meer aantrekkelijk voor veel Europese clubs, daar zij dan geen Europees voetbal meer mogen spelen. President-commissaris Frits Schuitema hoopt dat Rutten daar rekening mee houdt.
“Het is duidelijk dat het mislopen van de Champions League ons veel geld kost. Dit seizoen kunnen we dat opvangen, omdat we de laatste jaren een aardige buffer hebben opgebouwd. Maar een tweede jaar zonder Champions League kan gevolgen hebben voor de kracht van je organisatie ", waarschuwt hij in het Eindhovens Dagblad. Volgens de RvC zou het goed zijn als PSV nog één of meer dure spelers verkoopt.
“Er bestaat geen absolute noodzaak om spelers te verkopen, maar het zou welkom zijn als er een paar vertrekken", vervolgt Schuitema. “De trainer moet meedenken met de club, maar dat moet hij altijd. Fred is daartoe ook bereid." De coach zelf bevestigt dat: “Als trainer streef je er natuurlijk naar om je beste spelers op te stellen. Als clubman weeg je andere belangen af."
Is er dan enige belangstelling voor deze spelers? Ik kan me niet voorstellen dat er een club is die bijvoorbeeld Lazovic wil hebben.
Hoe dan ook, zonder dit illustere trio zou PSV ook van Bal in de Zwarte Zee moeten kunnen winnen.
Wij wonnen niet van Bal in Moldau, Bal in Karregat en Bal in Adriatische Zee.joey schreef: Hoe dan ook, zonder dit illustere trio zou PSV ook van Bal in de Zwarte Zee moeten kunnen winnen.
Dit klusje kan ook voor PSV lastig worden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Met alle respect, maar ik sla die clubs nog net wel even wat hoger aan dat Cherno More Varna, hoor.