Demy de Zeeuw

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B

Re: Demy de Zeeuw

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 10:35 am

joey schreef:Bah, waarom moet het weer zo. Koren op de molen van de Ajax-haters. :excited.gif:
Laten we niet op de zaken vooruit lopen en meteen alles negatief benaderen vanuit Ajax perspectief: misschien is er wel een akkoord en is Demy onderweg naar Amsterdam voor keuring.
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 10:41 am

Als er een akkoord was, zou Ajax dat wel melden, Dominee.
Even vanuit het standpunt van AZ denken: hun eerste stap zal zijn geweest om Demy de Zeeuw aan te bieden in het buitenland. Wil hij per se naar Ajax of komt er geen club (het laatste is het meest waarschijnlijk, want HSV vond hij vorig jaar prima), dan moet de transfer naar Ajax aanvaardbaar worden gemaakt voor de Ajax-hatende achterban. De beste strategie is dan om De Zeeuw af te schilderen als een vieze, vuile, zichzelf overschattende, saboterende jood in schaapskleren, waar AZ zo snel mogelijk vanaf moet omdat hij de sfeer verpest. Als ik op www.azfanpage.nl lees, dan zie ik dat dit proces in volle gang is.
Marillion schreef:Tja, ik weet het ook niet zo snel. :blush.gif:
Tenminste, ik weet er genoeg die ik wel naar AZ wil brengen maar of AZ daar ook zo over denkt? Misschien kunnen we het bij gebrek aan kwaliteit met kwantiteit proberen. Krijgen ze Sno, Kennedy, Ogararu, Rommedahl én Luque. :smallgrin.gif:

We zullen toch wel iets hebben lopen waar ze interesse in hebben. Zo breed is hun selectie nou ook weer niet.
Die van ons ook niet, als je de overbodige spelers wegdenkt. Maar dat weet je zelf ook wel, gezien je smiley.
Het stinkt aan alle kanten!

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jul 23, 2009 10:41 am

De Zeeuw is een gevoelige jongen (of homo), die moet je een beetje pamperen. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 10:45 am

joey schreef:Als er een akkoord was, zou Ajax dat wel melden, Dominee.
Even vanuit het standpunt van AZ denken: hun eerste stap zal zijn geweest om Demy de Zeeuw aan te bieden in het buitenland. Wil hij per se naar Ajax of komt er geen club (het laatste is het meest waarschijnlijk, want HSV vond hij vorig jaar prima), dan moet de transfer naar Ajax aanvaardbaar worden gemaakt voor de Ajax-hatende achterban. De beste strategie is dan om De Zeeuw af te schilderen als een vieze, vuile, zichzelf overschattende, saboterende jood in schaapskleren, waar AZ zo snel mogelijk vanaf moet omdat hij de sfeer verpest. Als ik op http://www.azfanpage.nl lees, dan zie ik dat dit proces in volle gang is.
Marillion schreef:Tja, ik weet het ook niet zo snel. :blush.gif:
Tenminste, ik weet er genoeg die ik wel naar AZ wil brengen maar of AZ daar ook zo over denkt? Misschien kunnen we het bij gebrek aan kwaliteit met kwantiteit proberen. Krijgen ze Sno, Kennedy, Ogararu, Rommedahl én Luque. :smallgrin.gif:

We zullen toch wel iets hebben lopen waar ze interesse in hebben. Zo breed is hun selectie nou ook weer niet.
Die van ons ook niet, als je de overbodige spelers wegdenkt. Maar dat weet je zelf ook wel, gezien je smiley.
Misschien is er een akkoord met AZ maar nog niet met Demy? Ajax meld transfers pas als de handtekening gezet is, dat weet jij ook.

Overigens blijf ik er bij dat AZ Kennedy prima kan gebruiken. Daar spelen nu Holman en Van der Velden... Dat zegt genoeg. Hij verdient alleen teveel bij Ajax, vrees ik.
Laatst gewijzigd door Michael_B op do jul 23, 2009 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.

M..

Bericht door M.. » do jul 23, 2009 10:45 am

joey schreef:Bah, waarom moet het weer zo. Koren op de molen van de Ajax-haters. :excited.gif:
Alsof die koren voor hun molen nodig hebben... als je dáár al rekening mee moet houden.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 10:48 am

beelzebub schreef:De Zeeuw is een gevoelige jongen (of homo), die moet je een beetje pamperen. :ajaxsmiley.gif:
Een homo? De halve selectie van AZ is toch bovenop zijn vriendin gedoken? :666.gif:

Dominee, waar baseer jij het op dat er een akkoord is? Goed, hij was niet op de training, maar de reden is niet helemaal duidelijk.

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 23, 2009 10:54 am

joey schreef:
beelzebub schreef:De Zeeuw is een gevoelige jongen (of homo), die moet je een beetje pamperen. :ajaxsmiley.gif:
Een homo? De halve selectie van AZ is toch bovenop zijn vriendin gedoken? :666.gif:

Dominee, waar baseer jij het op dat er een akkoord is? Goed, hij was niet op de training, maar de reden is niet helemaal duidelijk.
Begint een beetje op een Suarez soap te lijken , Danny de Zeeuw wil na een paar jaar wat anders ,nou en dat wil toch ieder mens :blush.gif:

IK zag net dit op AZ Forum
Eigenlijk is het een vies spelletje dat door 020 gespeeld wordt. Ze brengen een bod uit op De Zeeuw waarvan ze weten dat AZ dat nooit zal accepteren. Vervolgens seinen ze ook nog hun vriendjes op de sportredactie van De Telegraaf in zodat die in hun krantje ook nog wat kunnen gaan stoken in het vijandelijke kamp. En vervolgens gaat meneer De Zeeuw lopen bokken. Het ideale scenario voor 020 omdat AZ zo altijd aan het kortste eind trekt. Althans, dat denken ze in 020 totdat ze erachter komen dat de defensieve omschakeling van De Zeeuw om te huilen is en dat hij eigenlijk helemaal geen aanjager/controleur is.
Raar dat mensen hier op het forum verkondigen dat 020-supporters zich zo correct gedragen tov AZ. Weleens op het ajax-netwerk gekeken? Of dat ajax zo fantastisch is vanwege hun historie. Kom zeg, je wil toch ook niet voetballen bij HBS, VUC, HVV of HFC?
Het schoot me vandaag nog te binnen dat in de Tweede Wereldoorlog De Telegraaf met de Duitsers samenspande tegen Joden. De tijden zijn zeker veranderd!
Der untergang :drecul.gif:
Laatst gewijzigd door Toppie op do jul 23, 2009 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do jul 23, 2009 10:58 am

Jongens, De Zeeuw is gewoon een contract aan het tekenen in Amsterdam. Even paar uurtjes F5'en en het nieuws verschijnt vanzelf op je scherm.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 11:00 am

joey schreef:

Dat baseer ik nergens op, evenals dat jij het nergens op baseert dat De Zeeuw nu een jodenstreek uithaalt. Verschil is dat jij meteen negatief denkt en ik niet.

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 11:02 am

Toppie schreef:
joey schreef:

Begint een beetje op een Suarez soap te lijken , Danny de Zeeuw wil na een paar jaar wat anders ,nou en dat wil toch ieder mens :blush.gif:

IK zag net dit op AZ Forum
Eigenlijk is het een vies spelletje dat door 020 gespeeld wordt. Ze brengen een bod uit op De Zeeuw waarvan ze weten dat AZ dat nooit zal accepteren. Vervolgens seinen ze ook nog hun vriendjes op de sportredactie van De Telegraaf in zodat die in hun krantje ook nog wat kunnen gaan stoken in het vijandelijke kamp. En vervolgens gaat meneer De Zeeuw lopen bokken. Het ideale scenario voor 020 omdat AZ zo altijd aan het kortste eind trekt. Althans, dat denken ze in 020 totdat ze erachter komen dat de defensieve omschakeling van De Zeeuw om te huilen is en dat hij eigenlijk helemaal geen aanjager/controleur is.
Raar dat mensen hier op het forum verkondigen dat 020-supporters zich zo correct gedragen tov AZ. Weleens op het ajax-netwerk gekeken? Of dat ajax zo fantastisch is vanwege hun historie. Kom zeg, je wil toch ook niet voetballen bij HBS, VUC, HVV of HFC?
Het schoot me vandaag nog te binnen dat in de Tweede Wereldoorlog De Telegraaf met de Duitsers samenspande tegen Joden. De tijden zijn zeker veranderd!
Der untergang :drecul.gif:
DEMY, Toppie, DEMY de Zeeuw.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 11:07 am

De Dominee schreef:
joey schreef:

Dat baseer ik nergens op, evenals dat jij het nergens op baseert dat De Zeeuw nu een jodenstreek uithaalt. Verschil is dat jij meteen negatief denkt en ik niet.
Ik denk niets, ik zeg dat het zo wordt afgeschilderd.

Ik zou het jammer vinden als het zo is. En ik sluit het niet uit, gezien de ervaringen met Silva en Suarez en de uitspraken van Elia. Rotzooi trappen is in de voetballerij een beproefde manier om weg te komen, nietwaar? Denk maar aan hoe Zlatan een vertrek geforceerd heeft, hoe de Boertjes zijn vertrokken, enz. Van een speler kan ik me nog wel voorstellen dat hij koste wat kost weg wil, maar als zijn (naar hij hoopt) nieuwe club hem aanmoedigt om zich vervelend te gaan gedragen, vind ik dat achterbaks en beneden elk peil. Ik hoop dus niet dat Ajax zich tot dit soort dingen verlaagt.
Laatst gewijzigd door joey op do jul 23, 2009 11:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 23, 2009 11:08 am

Elia moet je niet serieus nemen. Die gast heeft Ajax en Twente constant voor de gek gehouden. En uiteindelijk met dit praatje gekomen om toch nog een beetje in een goed daglicht te komen bij de tukkers.

Toppie

Bericht door Toppie » do jul 23, 2009 11:18 am

Danny Blind is toch een Zeeuw :smallgrin.gif: idd, Sorry, zat met Danny Blind in m'n hoofd. Ik zit me hier me kapot te lachen op alle reacties van alle AZ forums :scared.gif:

Trouwens, zullen we het ff over de DSB praktijken hebben zoals DS zijn klanten belazerd. :kots:

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 11:22 am

Zlatan Son of God schreef:Elia moet je niet serieus nemen. Die gast heeft Ajax en Twente constant voor de gek gehouden. En uiteindelijk met dit praatje gekomen om toch nog een beetje in een goed daglicht te komen bij de tukkers.
Zou kunnen, maar dat zegt hij dus omdat de indruk is ontstaan dat Ajax spelers tegen hun club opzet. Niet zo gek als je ziet wat er met Silva en Suarez gebeurd is. Ik ben blij met Suarez, maar ik vind de manier waarop hij zijn vertrek bij Groningen geforceerd heeft beneden peil.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jul 23, 2009 11:22 am

Marillion schreef:
joey schreef:
Marillion schreef:Een koopje zou ik dit niet willen noemen. Maar als je De Zeeuw weg wilt halen bij een directe concurrent dan denk ik wel dat je bereid moet zijn om een dergelijk bedrag neer te leggen. Anders had je er niet aan hoeven te beginnen. Zelf hoop ik dat, wanneer het tot een transfer komt, er één of twee spelers richting Alkmaar kunnen als onderdeel van de deal. Dat drukt de investering en zou ons bovendien ruimte geven kwa salarisbudget.
Zoals wie? Urby en Hennie Meijer? :smallgrin.gif:

AZ is kampioen geworden, wij eindigden en straatlengte achter die ploeg. Het zou dus vreemd zijn als AZ als afvalputje wilde dienen voor ons.
Tja, ik weet het ook niet zo snel. :blush.gif:

Sno heeft in ieder geval meer CL-ervaring dan de hele AZ-selectie bij elkaar. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 23, 2009 11:43 am

Sno is écht iets voor AZ. :neutral.gif: :headbang.gif:

Harm

Bericht door Harm » do jul 23, 2009 11:56 am

In het eerste bericht staat trouwens ook dat hij "privéproblemen" heeft. Die jongen heeft wel veel privéproblemen zeg en vreemd genoeg iedere keer als het niet loopt zoals hij wil.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jul 23, 2009 12:21 pm

Knieblessure houdt De Zeeuw van trainingsveld
23/07/2009 13:11

Demy de Zeeuw mag dan uit zijn op een transfer naar Ajax, de reden voor zijn ontbreken op de training van donderdag is legitiem. De middenvelder heeft een dikke knie.

Terwijl de selectie zich woensdag voorbereidde op de oefenwedstrijd tegen Hamburger SV, werkte de gepasseerde
De Zeeuw met een klein groepje een training af. Tijdens die sessie liep hij een lichte knieblessure op. Daardoor was hij gedwongen donderdag binnen te blijven.

De dikke knie maakt het twijfelachtig of hij beschikbaar is voor de wedstrijd tegen SC Heerenveen. AZ strijdt zaterdag met de Friese bekerwinnaar in Amsterdam om de Johan Cruijff Schaal. Het is sowieso onduidelijk of trainer Ronald Koeman de middenvelder zou oproepen. 'Hij kan zich niet meer focussen op AZ', zei de AZ-coach vóór het oefenduel met HSV (0-1).

Vooralsnog wacht AZ op een nieuwe toenadering van Ajax. Sinds het eerste afgewezen bod is er met de Amsterdamse club geen contact geweest over De Zeeuw, die zelf positief staat tegenover een verhuizing naar de Arena.
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » do jul 23, 2009 12:26 pm

Duke schreef:
Knieblessure houdt De Zeeuw van trainingsveld
:biggrin.gif: :excited.gif: :drecul.gif:

Kom maar op met die foto van die knie, meneer de persvoorlichtert.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 23, 2009 2:29 pm

qua voetballer zou het denk ik wel een aanwinst zijn, maar ik geloof dat ik het een beetje een eng mannetje vind.

beelzebub

Bericht door beelzebub » do jul 23, 2009 2:43 pm

Ik denk zelfs aan labiel. Of het is een ontzettend goede acteur.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Harm

Bericht door Harm » do jul 23, 2009 2:44 pm

De Zeeuw was toch degene die Emanuelson torpedeerde hè?

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 23, 2009 2:46 pm

brigade zuid schreef:qua voetballer zou het denk ik wel een aanwinst zijn, maar ik geloof dat ik het een beetje een eng mannetje vind.
Ik vind hem een beetje een type van Bommel qua karakter, irritant om tegen je te hebben maar heerlijk om in je elftal te hebben. Dat soort
gasten heb je nodig, even een corrigerende tik uitdelen als het nodig is.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » do jul 23, 2009 3:30 pm

Harm schreef:De Zeeuw was toch degene die Emanuelson torpedeerde hè?
En op Stekelenburg invloog!

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jul 23, 2009 3:32 pm

Op ANN zegt Bugsy (wist eerder de transfers van Sulejmani en Oleguer voortijdig te melden) dat Jol in De Zeeuw de buitenste middenvelder in een 4-4-2 systeem ziet.

Afgezien van zijn bronnen en geloofwaardigheid: ik mag hopen dat Jol gezien heeft dat De Zeeuw daar juist keer op keer door de mand valt.

Plaats reactie