Kenneth Vermeer

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Kenneth Vermeer

Bericht door InnerHarbour » di jul 14, 2009 3:49 pm

Ja dat is een goed criteria om er een speler bij te houden, tis een leuk ventje. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 14, 2009 3:53 pm

Ik dacht: ik gooi het ook eens in de categorie hij schijnt pizza te eten, dus hij moet weg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 14, 2009 6:14 pm

:drecul.gif:
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 14, 2009 9:58 pm

Die ligt weer in een vouw. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo jul 15, 2009 10:23 am

Ik had vanmorgen een visioen. Kenny en Maarten hebben samen besloten om allebei nog minimaal een jaar bij Ajax te blijven. Zo kunnen ze elkaar opstuwen en beter maken (reflexen voor de een, hoge ballen en corners voor de ander :ajaxsmiley.gif:). Volgend jaar scheiden hun wegen en spreken ze af dat ze bij het EK van 2012 de nummer 1 en nummer 2 keeper van NL zijn. :smile-ajax.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

LucaS

Bericht door LucaS » wo jul 29, 2009 9:58 am

29 jul 2009, 06:12 |Ajax doet Vermeer aanbieding
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax probeert Kenneth Vermeer (23) langer aan zich te binden. De Amsterdammers deden de keeper - in een onderhoud tussen commercieel directeur Henri van der Aat en Vermeers zaakwaarnemer Winny Haatrecht - een aanbieding om zijn tot 2010 lopende contract open te breken en te verlengen tot 2014. Ajax bevestigt het gesprek, wil niet op de inhoud ingaan, maar geeft aan dat er op korte termijn een vervolg zal komen.

De voormalige doelman van Jong Oranje had vorig seizoen al een afspraak met Ajax om munt te slaan uit zijn goede ontwikkeling. Door het ontslag van Marco van Basten werd die echter op de lange baan geschoven. Onder de vorige trainer speelde Vermeer 22 competitieduels, nadat hij een basisplaats had afgedwongen ten koste van Maarten Stekelenburg, die onder de nieuwe man Martin Jol zondag tegen FC Groningen onder de lat lijkt te staan. "Ik heb in mijn hele carrière nog nooit over een eerste en tweede keeper gesproken", aldus de coach zelf over de keeperkwestie. "Er kan tijdens een seizoen van alles gebeuren. De beste op dat moment speelt."

"Ik zal me eventueel schikken in een reserverol", zei Vermeer vrijdag na de eerste dag van het Amsterdam Tournament. "Met tegenzin, maar dat lijkt me normaal voor een topsporter." In de vervolggesprekken met Ajax zal het toekomstperspectief een belangrijke rol spelen. Vermeer, die in het seizoen 2007/'08 werd verhuurd aan Willem II, wil binnen afzienbare tijd eerste keeper worden. "Het liefst bij Ajax, maar desnoods ergens anders", zei Vermeer. Stekelenburg heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag eens naar het buitenland gaat en dat zou de weg kunnen vrijmaken voor Vermeer.

www.telegraaf.nl
I think I lost my fucking headache

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 29, 2009 11:11 am

Voor 31 augustus accepteren en anders wieberen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 11, 2009 8:01 am

Vermeer twijfelt nog over contractvoorstel Ajax
Geschreven op dinsdag, 11 augustus om 08:01

Hij heeft weliswaar de mogelijkheid om zijn verbintenis bij Ajax te verlengen maar Kenneth Vermeer twijfelt over zijn continuïteit bij de Amsterdamse club. Het feit dat Maarten Stekelenburg zijn basisplaats weer terug heeft, ligt ten grondslag aan de twijfels bij de voormalig jeugdinternational. Hij kan tot medio 2014 bijtekenen.

Volgens zaakwaarnemer Winnie Haatrecht heeft zijn cliënt meer tijd nodig om de knoop door te hakken. "Daar zijn wat meer gesprekken voor nodig", benadrukt de belangenbehartiger aan het weekblad Sportweek. "Kenneth is op een leeftijd gekomen dat hij wil spelen. We zijn benieuwd wat zijn perspectief is bij Ajax.

"Daar moet eerst duidelijkheid over komen, voordat we over zaken als contractduur, salaris en dergelijke gaan onderhandelen." De 23-jarige Vermeer veroverde onder Marco van Basten een basisplaats ten faveure van Stekelenburg. Opvolger Martin Jol kiest voorlopig weer voor de Oranje-international, die tot 2012 op de loonlijst staat.

VZ
Wordt een heikele kwestie zo.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di aug 11, 2009 8:07 am

Vermeer heeft z'n kans niet gepakt. Toen hij uitgeleend was aan Willem 2, lukte het hem niet om Aerts uit de basis te spelen.

Ik denk dat Ajax beter af is met een nieuwe 2de keeper. Eentje die de strijd aan kan gaan met Steek en die wedstrijd kan winnen.
Whitey on the moon.

Arwin

Bericht door Arwin » di aug 11, 2009 10:35 am

Wat mij betreft kan Vermeer wel weg, ik zie hem de concurrentiestrijd van Stekelenburg niet winnen en wil hem dus ook zeker niet als eerste keeper zien nadat Stekelenburg eventueel vertrekt. Probleem is alleen wel dat we dan een extra keeper moeten aantrekken, ik moet er niet aan denken dat Verhoeven een aantal maanden eerste doelman zou moeten worden bij een blessure van Stekelenburg.

Beste optie is daarom denk ik in de winter of volgende zomer een talentvolle, jonge keeper aantrekken welke Vermeer vervangt. Die kan dan gratis of voor weinig naar een andere club.

999

Bericht door 999 » di aug 11, 2009 12:51 pm

Hoelang duurt zijn contract nog ?.

Edit.zie het staan, is dat tot 2012 of t/m 2012 ?.

En kan hij, door een of ander arrest ondder zijn contract uit ?.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di aug 11, 2009 1:23 pm

Lekker verkopen, zeer matige keeper.. misschien ruilen voor de Guzman

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 11, 2009 8:20 pm

Ik zou proberen hem mooi aan zijn contract te houden, tot 2012. Hij heeft het vereiste niveau voor een tweede keeper en is bovendien goedkoop. Als hij echt ontevreden wordt en zich niet meer kan motiveren moet hij dat uiterlijk in de winter aangeven en kun je op je gemak nog rondkijken voor een transfervrije, ervaren keeper die volgend jaar het werk van Vermeer overneemt. Want Verhoeven is geen serieuze optie (en om die reden een miskoop trouwens).
Ajax!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 11, 2009 8:46 pm

Ik denk dat Ajax met het aantrekken van Verhoeven wel rekening heeft gehouden met een mogelijk vertrek. Oftewel, als Vermeer weg wil zie ik het wel gebeuren dat Ajax hem laat gaan. Anders hadden we toch niet zo'n behoefte gehad aan een 3e keeper met eredivisie ervaring.
Nil volentibus arduum

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 11, 2009 9:58 pm

Voor een half miljoen had Ajax wel betere keepers kunnen halen, gasten die niet als derde keeper naar Ajax willen maar wel als tweede keeper. Want een tweede keeper heeft zo maar kans om bij een blessure van de nummer 1 een half seizoen wedstrijden te spelen bij een topclub, terwijl een nummer 3 normaal gesproken nooit aan de bak komt. Dus nee, ik geloof niet dat Verhoeven als tweede keeper is gehaald. Dan zou het nog dommer zijn dan het nu al is.
Ajax!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 11, 2009 10:09 pm

Ik ben er ook niet blij mee als dat zo is hoor. Maar ik heb een beetje het gevoel dat hij gehaald is om wat achter de hand te hebben. Met de strijd tussen Stekelenburg en Vermeer is/was de kans vrij groot dat er één zou vertrekken.

Persoonlijk zou ik liever een jonge keeper halen die de potentie heeft om 1e keeper te worden. Al was het alleen maar om de andere keeper scherp te houden.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 03, 2009 5:17 am

Telesport schreef:Vermeer tot 2013 Ajacied

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, donderdag
Ajax heeft zo goed als overeenstemming bereikt met Kenneth Vermeer (23) om zijn contract open te breken, op te waarderen en te verlengen. De doelman lag tot 2010 vast, maar tekent zodra de afspraken op papier zijn gezet een verbintenis tot 2013. Vermeer kreeg van Marco van Basten vorig seizoen een tijdlang de voorkeur boven Maarten Stekelenburg, keepte daardoor 22 competitieduels, maar is onder Martin Jol inmiddels weer tweede keus.
De afspraak om over verlenging van zijn contract te praten dateert nog uit de tijd van Van Basten, maar werd ook gesteund door Jol. Stekelenburg heeft nooit onder stoelen of banken gestoken in navolging van vele oudploeggenoten graag eens zijn licht op te steken in het buitenland. Vermeer – Europees kampioen met Jong Oranje in 2006 en 2007 – wordt als zijn opvolger gezien. Dat de onderhandelingen uiteindelijk nog zo lang duurden, hield mede verband met het feit dat Ajax de Amsterdammer voor vijf jaar aan zich wilde binden en de speler één jaar minder wilde tekenen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » do sep 03, 2009 6:08 am

jammer. Als Vermeer ooit echt 1e keeper wordt, dan weten we hoever Ajax is afgegleden.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do sep 03, 2009 7:50 am

Ik ben wel blij met deze contractverlenging want Kenneth is een prima tweede keeper. Zeurt niet, weinig blessures, eigen jeugd, redelijk talentvol, jong dus zit nog een beetje rek in. Een eerste keeper zie ik hem ook niet 1-2-3 worden. Stekelenburg is een klasse beter en Kenneth traint iedere dag met hem dus zal dat weten en daar realistisch over zijn. Anders had hij een andere club gezocht.
Ajax!

Baseman

Bericht door Baseman » do sep 03, 2009 8:28 am

Of Vermeer is gewoon zo naief/dom dat hij nog steeds serieus denkt 1e keeper te kunnen worden bij Ajax, of hij vindt bankzitten voor een heel leuk salaris interessanter dan wekelijks keepen voor een iets minder leuk salaris.

Ik begrijp Vermeer totaal niet, ik zie geen enkele reden voor hem om zijn contract te verlengen.

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 04, 2009 12:49 am

Hij wordt na het WK 1e keeper?
IK GELOOF!!!!!!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr sep 04, 2009 8:01 am

Rishi schreef:Hij wordt na het WK 1e keeper?
Als we nog een keer een eindronde willen halen zou ik dat niet doen als ik BvM was.

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 04, 2009 11:52 am

1e keeper van Ajax bedoel ik..
IK GELOOF!!!!!!

Arwin

Bericht door Arwin » za sep 05, 2009 4:41 pm

Snap deze contractverlenging ook niet vanuit het oogpunt van Ajax. Hij zal nooit een goede eerste keeper worden. Het is wel een prima tweede keeper, maar waarschijnlijk vertrekt Stekelenburg na dit jaar en dan zal Vermeer wel eerste keeper worden. Dat worden (nog meer) slechte tijden voor Ajax...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za sep 05, 2009 5:33 pm

Ik zou er niet op rekenen dat Vermeer wordt doorgeschoven bij een eventueel vertrek van Stekelenburg. Het is niet zo moeilijk een betere keeper dan Vermeer te vinden. Alleen in de Nederlandse competitie al zijn er al genoeg kandidaten.

Dat Stekelenburg vertrekt valt ook nog maar te bezien, waarom verwacht je dat?
Ajax!

Plaats reactie