Jeroen Verhoeven
Moderator: mods
Re: Jeroen Verhoeven
Tjonge, het niveau is wel gestegen in mijn vakantie! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is idd verschrikkelijk, het lijkt wel of ze niet verder komen dan schijtlollige denigrerende grappen te maken over het uiterlijk van onze eigen spelers. Inhoud speelt geen rol meer, lijkt het wel.
Pff, maak je niet zo dik en van een mug een olifant...
Ik erger me eraan en dus meld ik dat. Dat doe je op een forum, je mening geven. En ik ben echt niet de enige die zich eraan ergert.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ach, Steefs humor is net zo beperkt als zijn scouting ..Neefkens schreef:Ik erger me eraan en dus meld ik dat. Dat doe je op een forum, je mening geven. En ik ben echt niet de enige die zich eraan ergert.
Blij met de punten ...
Die past in de traditie van De bolle van Zwolle, het lek van PEC enz.Laudrup schreef:De ham van Amsterdam

@Steef: je bedoelt dat die jongen de halve dag niet aanspreekbaar is?

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hebben we serieus 500.000 euro voor deze jongen neergeteld? Zo ja, waarom ga je in vredesnaam geld neertellen voor een dergelijke keeper? Kijk, hij is modaal qua keeperskwaliteiten, maar is daarnaast ook nog eens 29. Ik vind het gek om daar een flinke som voor neer te leggen.
Nee, 500.000 was de originele vraagprijs.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nou, we zullen het er maar op houden dat de jochies zich vervelen .. keertje is leuk, maar blijkbaar is dit een wedstrijdje eigen speler afzeiken .. en hij heeft nog niet eens iets verkeerd gedaan ..LucaS schreef:Echte liefde, Voets.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Maar daarom is ie nog wel dik.. heeel dik.
Belachelijk dat we geld uitgeven (al is het uiteindelijk €350k) aan een derde keeper inderdaad. Als je dan toch niet het risico wilt nemen van blessures van de eerste en de tweede keeper, pluk dan ergens een gratis ervaren keeper vandaan.Peter schreef:Hebben we serieus 500.000 euro voor deze jongen neergeteld? Zo ja, waarom ga je in vredesnaam geld neertellen voor een dergelijke keeper? Kijk, hij is modaal qua keeperskwaliteiten, maar is daarnaast ook nog eens 29. Ik vind het gek om daar een flinke som voor neer te leggen.
Zoals bijvoorbeeld Sinouh. Daar was vast nauwelijks commentaar op geweest.
De positie van 3e keeper is wel een lastige. In principe speel je nooit maar wil je als club wel iets achter de hand hebben voor noodgevallen. Bij Ajax is het de laatste jaren toch best een paar keer gebeurd dat we met blessures te maken hebben gehad bij de keepers.
Ik zou er zelf toch voor kiezen om een jong talent die positie te laten invullen. Maar misschien is Ajax wat voorzichtiger geweest omdat de kans bestaat dat Vermeer vertrekt?

De positie van 3e keeper is wel een lastige. In principe speel je nooit maar wil je als club wel iets achter de hand hebben voor noodgevallen. Bij Ajax is het de laatste jaren toch best een paar keer gebeurd dat we met blessures te maken hebben gehad bij de keepers.
Ik zou er zelf toch voor kiezen om een jong talent die positie te laten invullen. Maar misschien is Ajax wat voorzichtiger geweest omdat de kans bestaat dat Vermeer vertrekt?
Nil volentibus arduum
En dan wordt Verhoeven zeker tweede keeper?
En dan schuift Padt of Hahn door...
Dus wat is het verschil.
Dus wat is het verschil.
Dat Verhoeven meer ervaring heeft in vergelijking met die jongens.
Als je verwacht dat je huidige 2e keeper misschien vertrekt zou je er voor kunnen kiezen om een 3e keeper te halen die wat meer ervaren is dan de keepers uit je opleiding. Dit om te voorkomen dat je straks achter Stekelenburg 2 onervaren keepers hebt zitten.
Of dit nu op een ideale manier is ingevuld is een ander verhaal. Maar het zou een beweegreden van Ajax kunnen zijn.
Als je verwacht dat je huidige 2e keeper misschien vertrekt zou je er voor kunnen kiezen om een 3e keeper te halen die wat meer ervaren is dan de keepers uit je opleiding. Dit om te voorkomen dat je straks achter Stekelenburg 2 onervaren keepers hebt zitten.
Of dit nu op een ideale manier is ingevuld is een ander verhaal. Maar het zou een beweegreden van Ajax kunnen zijn.
Nil volentibus arduum
Eeeeh, ja. Maar spreek je nu je vorige post niet tegen?
Marillion schreef:Ik ben bang van wel.
Nee hoor. Ik leg uit wat volgens mij de beweegreden van Ajax is geweest. Persoonlijk had ik niet voor Verhoeven gekozen. Vandaar dat ik 'bang' ben dat hij volgens het genoemde scenario in dat geval 2e keeper zou worden.
Ik zie zelf liever dat Ajax keepers haalt die, in ieder geval op termijn, kunnen uitgroeien tot 1e keeper.
Ik zie zelf liever dat Ajax keepers haalt die, in ieder geval op termijn, kunnen uitgroeien tot 1e keeper.
Nil volentibus arduum
Als je verwacht dat Vermeer misschien vertrekt, dan had ik de aankoop van een derde doelman zo lang mogelijk uitgesteld. Verhoeven had je eventueel op 30 augustus nog wel binnen kunnen halen. Als Vermeer echt zou vertrekken, dan had ik denk ik een tweede keeper gehaald die minimaal net zoveel kwaliteiten had als Stekelenburg en ik denk niet dat Verhoeven die heeft.
-
Haha die website is wel geniaal. Je kan hem zelfs benaderen om je eigen site te laten ontwerpen...
Een plaatje op een website plaatsen kan Jeroen al, nu nog ervoor zorgen dat elke link in dezelfde pagina wordt geopend.
Een plaatje op een website plaatsen kan Jeroen al, nu nog ervoor zorgen dat elke link in dezelfde pagina wordt geopend.