Feyenoord 2009-2010
Re: Feyenoord 2009-2010
Wat ik me kan herinneren te hebben gelezen is dat de spelers vorig seizoen een premie per punt kregen. Nu krijgen ze alleen nog een premie voor een eindresultaat (Europees voetbal, de beker winnen, etc.).
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Beantwoord de vraag niet; Welke premie? Waarvoor?

voetbalprimeur.nl'Feyenoord kan Contofalsky niet betalen'
Kamil Contofalsky wordt waarschijnlijk niet de nieuwe doelman van Feyenoord. De Slowaak is al enkele dagen op proef en maakt een prima indruk, maar lijkt in eerste instantie te duur voor de Rotterdammers.
Contofalsky stond de laatste jaren onder contract bij de Russische topclub Zenit Sint-Petersburg en eist dan ook een flink salaris. Mario Been verwacht niet dat Feyenoord er met de sluitpost zal uitkomen, vertelt hij RTV Rijnmond. "Het wordt financieel een moeilijk verhaal."
Nu de komst van de 31-jarige Contofalsky, die vrijdag terugkeert naar Zenit, vrijwel zeker niet doorgaat, zal Rob van Dijk volgend seizoen de eerste doelman worden van Feyenoord. De jonge Erwin Mulder wordt waarschijnlijk verhuurd, terwijl Darley Torres op de bank zal plaatsnemen achter Van Dijk.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Daily Blind
Als die Mulder echt zo'n groot talent is speelt die toch gewoon? Het lijkt me duidelijk dat Been niet helemaal zeker is over de kwaliteiten van Mulder.
Rob van Dijk eerste doelman!!
Een laatbloeier van heb ik jou daar!

Een laatbloeier van heb ik jou daar!
Volgens Voetbalzone wil Feyenoord Didulica en Lens van AZ, ruilen voor Wijnaldum en wat geld.
Goede deal voor AZ, dunkt me.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16
Zou een prima deal zijn voor AZ, kan het me niet voorstellen eigenlijk.
Heeft Voetbalzone dat nog ergens vandaan?De Dominee schreef:Volgens Voetbalzone wil Feyenoord Didulica en Lens van AZ, ruilen voor Wijnaldum en wat geld.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Schijnt onzin te zijn aldus Been. Zo dom zullen ze toch niet zijn daarzo? Dan wordt echt De Kuip afgebroken!!
IK GELOOF!!!!!!
Bij NEC was meneer wat meer realistisch...
voetbalprimeur.nlDani Fernández is FC Barcelona niet vergeten
Trainer Mario Been nam Dani Fernández mee van NEC naar Feyenoord. Voor de Spanjaard is de club uit Rotterdam echter niet zijn eindstation. Over een paar jaar wil hij weer terug naar de Primera División.
In de jeugdopleiding speelde hij al bij FC Barcelona. Terugkeren bij die club is een droom. "Tijdens mijn vakantie kwam ik Andrés Iniesta, die ik uit de jeugdopleiding ken, tegen", zegt de Feyenoorder tegenover Spits. "We hadden het over Barça en hij feliciteerde mij met de overgang naar Feyenoord. Over een paar jaar wil ik weer in de Primera División spelen, maar of dat bij Barcelona is... Het is mijn grote droom, maar ik moet realistisch blijven."
Eerst richt hij zich echter op Feyenoord, waarmee hij echt iets wil bereiken. Plaatsing voor de play-offs is niet voldoende voor de 26-jarige back. "Nee, daar neem ik geen genoegen mee. Ik ben gekomen om te winnen: het landskampioenschap en de beker. Helaas kun je niet altijd winnen, maar ik speel niet in het shirt van Feyenoord om te verliezen."
Hij kan het proberen als terreinknecht op de trainingsvelden van de cantera..
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
VVV-Feyenoord is nu live te zien op Eredivisie Live en de tussenstand is momenteel 1-0 voor VVV (Honda).
Feyenoord speelt kut. Proost.
Feyenoord speelt kut. Proost.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Fer met een schitterende gelijkmaker trouwens, wat een pegel!
EDIT: en alweer de 2-1 voor de kakkies, grote blunder van Gentenaar trouwens, die alles behalve degelijk overkomt...
EDIT: en alweer de 2-1 voor de kakkies, grote blunder van Gentenaar trouwens, die alles behalve degelijk overkomt...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Honda weer met de 2-2
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Honda speelde erg indrukwekkend. Vraag me af hoe serieus de interesse van Ajax in hem is.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Is er die dan ?.De Dominee schreef:Honda speelde erg indrukwekkend. Vraag me af hoe serieus de interesse van Ajax in hem is.
Blij met de punten ...
Die geruchten gingen dat er "interesse" is/was.. Omroep Limburg ofzo of L1 ik weet niet hoe het heet scheen toen zelfs al naar buiten gebracht te hebben dat het al rond was enzo. Klopte natuurlijk weer eens geen hol van, maargoed. Volgens mij klopte het niet eens dat Omroep Limburg dat had genoemd.
Feyenoord krijgt dus helemaal niks van het transferbedrag dat bij een verkoop van Cissé zal worden betaald. En Roda blijkt 5,5 miljoen euro te hebben ontvangen, met dank aan Nol Hendriks, die 'die andere investeerder' bij Feyenoord blijkt te zijn
. Mijn bron is iemand van Roda JC.

FNBeen waarschuwt Makaay
12 juli 2009 K
Mario Been is via uitlatingen in De Telegraaf openlijk de strijd aangegaan met Roy Makaay, die hij te afwachtend vindt spelen. "Je kunt wel in de rondte lopen en half druk geven, maar dan gebeurt er niks. Dan kun je wel zeggen 'Roy heeft het nooit gedaan', maar hij zal het moeten doen als we niet nog eens zo'n jaar als het vorige willen meemaken. Iedereen zal honderd procent moeten geven. Ik hoop dat dat duidelijk is geworden en anders zien we tegen Sporting Lissabon wel hoe de ploeg eruitziet."
Goh, net als Rutten ook al geen gevoel voor people management... 

Foutje...
Lyon telt miljoenen neer voor ex-Feyenoorder Bastos
Michel Bastos verruilt Lille voor Olympique Lyon. De onttroonde kampioen van Frankrijk bericht dat woensdagochtend op het digitale inkomen. Met de transactie is een bedrag van achttien miljoen euro gemoeid.
De bijna 26-jarige Braziliaan, inzetbaar op de gehele linkerflank, stond tussen 2001 en 2003 onder contract bij Feyenoord. Tot de hoofdmacht reikte hij niet. Feyenoord stalde hem bij de beloften en later bij satellietvereniging Excelsior. In 2003 verkaste Bastos naar Atlético Paranaense en via Figueirense belandde hij in 2006 bij Lille.
Bron: Sportweek.nl
Bij de naam Bastos moest ik even terugdenken aan die portugees uit de periode Gullit. Kon me niet voorstellen dat die ineens kon voetballen. Maar dat was Basto.
Lyon telt miljoenen neer voor ex-Feyenoorder Bastos
Michel Bastos verruilt Lille voor Olympique Lyon. De onttroonde kampioen van Frankrijk bericht dat woensdagochtend op het digitale inkomen. Met de transactie is een bedrag van achttien miljoen euro gemoeid.
De bijna 26-jarige Braziliaan, inzetbaar op de gehele linkerflank, stond tussen 2001 en 2003 onder contract bij Feyenoord. Tot de hoofdmacht reikte hij niet. Feyenoord stalde hem bij de beloften en later bij satellietvereniging Excelsior. In 2003 verkaste Bastos naar Atlético Paranaense en via Figueirense belandde hij in 2006 bij Lille.
Bron: Sportweek.nl
Bij de naam Bastos moest ik even terugdenken aan die portugees uit de periode Gullit. Kon me niet voorstellen dat die ineens kon voetballen. Maar dat was Basto.
Nil volentibus arduum