AZ 2009-2010
Re: AZ 2009-2010
Bedenkelijke niveau. Ben het wel met je eens trouwens.Steef schreef:Hoop dat ze allemaal blijven. Je moet zelf beter en sterker worden, niet hopen dat de rest afzakt naar jouw huidige, bedekelijke niveau.
Al wordt AZ met exact dezelfde selectie natuurlijk ook minder dan vorig seizoen.
- Daily Blind
Het grootste verlies is en blijft van Gaal. Ik moet nog maar eens zien hoe Koeman het gaat doen met dit materiaal. Maar Steef heeft helemal gelijk. Het is de taak aan de andere teams om beter te worden.wimpey schreef:Bedenkelijke niveau. Ben het wel met je eens trouwens.Steef schreef:Hoop dat ze allemaal blijven. Je moet zelf beter en sterker worden, niet hopen dat de rest afzakt naar jouw huidige, bedekelijke niveau.
Al wordt AZ met exact dezelfde selectie natuurlijk ook minder dan vorig seizoen.
-
Inderdaad. Van Gaal kan spelers als Van de Velden etc inpassen in het team én nog loopt dat team. Dat zie ik Koeman niet doen.Zlatan Son of God schreef:Het grootste verlies is en blijft van Gaal. Ik moet nog maar eens zien hoe Koeman het gaat doen met dit materiaal. Maar Steef heeft helemal gelijk. Het is de taak aan de andere teams om beter te worden.wimpey schreef:Bedenkelijke niveau. Ben het wel met je eens trouwens.Steef schreef:Hoop dat ze allemaal blijven. Je moet zelf beter en sterker worden, niet hopen dat de rest afzakt naar jouw huidige, bedekelijke niveau.
Whitey on the moon.
Ik ook niet. Hij moet maar hopen dat het spul bij elkaar blijft. Koeman en aankopen / bouwen gaan niet samen.GangstaRiB schreef: Inderdaad. Van Gaal kan spelers als Van de Velden etc inpassen in het team én nog loopt dat team. Dat zie ik Koeman niet doen.
Ik zou als speler van AZ denken: jij hebt van een topclub als Valencia een regelrechte degradatiekandidaat weten te maken.
Mwah, er speelde wel iets meer bij Valencia. Ik zou niet Koe overal de schuld van willen geven.
Het stinkt aan alle kanten!
Wel raar dat alle spelers van vorig seizoen nog niet zijn benaderd door andere clubs , dat zou toch wel verrassend zijn en management technisch goed dat ze de boel dicht bij elkaar houden. Had ik bij Ajax ook graag gezien in de glorie dagen. 

- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Buitenlandse topclubs kijken toch ook eigenlijk alleen bij Ajax (en PSV). Dat fenomeen zie je overal, Duitsland ook bijvoorbeeld. Wolfsburg wordt kampioen, maar niemand is er echt rouwig om. Andere clubs staan niet echt in de rij voor hun spelers. Het spijt me Toppie, Ajax is gewoon nog een topclub 

AZ heeft vanmiddag geoefend tegen Haarlem.
Eindstand 4-0. Pelle, Wernbloom (assist Pelle), Ari en Lens hebben de doelpunten gemaakt.
AZ speelde traag, maar effectief. Kwam er een aantal keer snel uit.
Wernbloom speelde als tweede / valse spits naast Pelle. Speelde een goede partij, voor wat het waard is. Pelle, Wernbloom, Moisander en Ari maakten een goede indruk.
AZ speelde de eerste helft met het beoogde basiselftal, met uitzonder van de spitsen:
Romero; Swerts, Moreno, Moisander, Pocognoli; Mendes, De Zeeuw, Schaars, Martens; Pelle, Wernbloom.
Eindstand 4-0. Pelle, Wernbloom (assist Pelle), Ari en Lens hebben de doelpunten gemaakt.
AZ speelde traag, maar effectief. Kwam er een aantal keer snel uit.
Wernbloom speelde als tweede / valse spits naast Pelle. Speelde een goede partij, voor wat het waard is. Pelle, Wernbloom, Moisander en Ari maakten een goede indruk.
AZ speelde de eerste helft met het beoogde basiselftal, met uitzonder van de spitsen:
Romero; Swerts, Moreno, Moisander, Pocognoli; Mendes, De Zeeuw, Schaars, Martens; Pelle, Wernbloom.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Giacomo Puccini
Een pover AZ verloor vandaag verdiend met 1-0 in Brugge van de plaatselijke trots. Demy de Zeeuw speelde als buitenste middenvelder aan de rechterkant en werd na een helft gewisseld. Speelde net zo matig als zijn teamgenoten. Mendes da Silva ging er in de tweede helft nog af na een terechte tweede gele kaart.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Heb de wedstrijd ook gezien, was idd erg matig wat AZ liet zien.
A3 heeft de zaak gewoon goed voor elkaar!
Je hoort het Brands zeggen: "Hij is te koop, hoor. Kom nu met een bod!"

www.omroepbrabant.nlAZ verliest van Club Brugge
ALKMAAR (ANP) - AZ heeft de eerste serieuze oefenwedstrijd voor het nieuwe seizoen verloren. Club Brugge, de nummer drie van de vorige Belgische competitie, was voor eigen publiek te sterk voor de landskampioen van Nederland (1-0). Wesley Sonck trof al na negen minuten doel. AZ speelde bijna de hele tweede helft met tien man omdat David Mendes da Silva een tweede gele kaart kreeg.
Trainer Ronald Koeman miste in België de geblesseerde Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé. Het duo werd vervangen door Graziano Pellè en Jeremain Lens, die allebei niet konden overtuigen. Demy de Zeeuw, begeerd door Ajax, mocht wel beginnen. De middenvelder moest echter in de rust al plaatsmaken voor Brett Holman. ,,We willen De Zeeuw graag houden'', zei technisch directeur Marcel Brands voor de wedstrijd. ,,Maar alles heeft zijn prijs.''
AZ, dat een zwaar trainingskamp in Zeeland achter de rug heeft, oefent woensdag voor eigen publiek tegen Hamburger SV. Zaterdag staat de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen bekerwinnaar SC Heerenveen op het programma.
Je hoort het Brands zeggen: "Hij is te koop, hoor. Kom nu met een bod!"
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Koeman laat De Zeeuw uit selectie
Uitgegeven: 22 juli 2009 16:10
Laatst gewijzigd: 22 juli 2009 16:10
ALKMAAR - Demy de Zeeuw doet woensdagavond niet mee in de vriendschappelijke wedstrijd van AZ tegen het Duitse HSV. Coach Ronald Koeman heeft de speler uit de selectie gelaten omdat hij niet voldoende gefocust is in verband met transferperikelen.
De Zeeuw wordt al enige tijd in verband gebracht met een overgang naar Ajax.
''Hij doet vanavond in ieder geval niet mee'', aldus een woordvoerder van AZ.
Nu.nl
Die is dus binnen.
Prima aankoop, hopelijk niet meer dan 6 miljoen.
Prima aankoop, hopelijk niet meer dan 6 miljoen.
AZ nu tegen HSV op eredivisie live.
zonder de Zeeuw maar met Wernbloom.
het lijkt me bijna de sterkste opstelling.
zonder de Zeeuw maar met Wernbloom.
het lijkt me bijna de sterkste opstelling.
0-1 Petric... beetje een lucky goal...
-
Het was tegen Brugge ook al slecht.
Je ziet gewoon de middelmatigheid en de onzekerheid vooral.
Je ziet gewoon de middelmatigheid en de onzekerheid vooral.
Whitey on the moon.
Tja het is nog niet echt best... maar toch zie ik af en toe handigheidjes die ik bij Ajax in jaren niet heb gezien...
-
Bijna 2-0 door Petric... was die niet haalbaar toen hij nog bij Dortmund zat.....?
Bijna 1-1 Pelle... wel een leuke wedstrijd!
Bijna 1-1 Pelle... wel een leuke wedstrijd!
Whitey on the moon.
Ik GENIET van dit AZ... Geen passie, geen organisatie, slordig en geen collectief. Spelers verzuipen zonder de specifieke aanwijzingen van LvG, matige spelers als Swerts (doet vandaag niet mee, akkoord), Jaliens, Moisander, Holman, Pelle en Hamdaoui vallen weer ouderwets door de mand.
Schaars die nu moet jagen, veroveren én opbouwen zonder Demy, maar aan het laatste niet meer toekomt. Smullen!!
Nu maar hopen dat LvG niet komende zomer al ontslagen is en terugkeert bij KZ.
Schaars die nu moet jagen, veroveren én opbouwen zonder Demy, maar aan het laatste niet meer toekomt. Smullen!!
Nu maar hopen dat LvG niet komende zomer al ontslagen is en terugkeert bij KZ.
-
Grapje?WP_LeGeNd schreef:0-1 Petric... beetje een lucky goal...