ANN schreef:Transfer Obradovic voorlopig van de baan
7 juli 2009
Afgelopen zondag heeft Ajax laten weten af te zien van de transfer van Ivan Obradovic naar Ajax. Ondanks eerdere berichten lijkt de transfer voorlopig van de baan. Struikelblok was Partizan Belgrado, de club van Obradovic, die hem nog tot en met het kwalificatietoernooi van de Champions League hoopte te kunnen gebruiken. Dat zou betekenen dat hij niet beschikbaar is voor Ajax tijdens de Europese campagne.
Ajax Netwerk
Ajax blijft echter interesse houden in de jonge Servische linksback, in wie ze een interessante speler voor de toekomst zien. Om die reden is Rik van den Boog een gesprek aangegaan met de zaakwaarnemer van Obradovic, Nikola Damjanac, en met een vertegenwoordiger van Partizan Belgrado. Het resultaat van dit gesprek is dat Ajax een eerste optie tot koop op de Serviër heeft verworven, wat tijdens de volgende transferperiode gebruikt kan worden. Dit is onder de voorwaarde dat er geen niet-te-weigeren aanbod komt van een andere club. Dat is dan ook de reden dat deze eerste optie pas geldt vanaf 1 september.
Ajax Netwerk
De voorzitter van Partizan heeft deze afspraak vandaag bevestigd tijdens een bestuursvergadering en hij heeft meteen een transfer naar Ajax geblokkeerd voor de zomer transferperiode.
Ajax Netwerk
Het voorlopig afketsen van deze transfer zou de transfer van Thimothée Atouba in een stroomversnelling hebben gezet.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Het klinkt goed dat die transfer van de baan is? 

Het stinkt aan alle kanten!
We blijven het benadrukken, maar weinigen willen het geloven helaas...InnerHarbour schreef:Als je op zijn Spurs tijd doelt moet je zijn biografie eens lezen, dan weet je hoeveel aankopen uit zijn hoed kwamen.
Dus je hebt een eerste optie die pas geldt vanaf 1 september en die ook niet geldt als er een niet-te-weigeren-bod komt van een andere club voor of na 1 september. Dan vraag ik me af wat je eigenlijk hebt? Ajax gaat nu wachten tot de winterstop terwijl andere clubs tot en met 1 september een niet-te-weigeren-bod kunnen doen. Waarom doet Ajax dat bod zelf niet voor 1 september. Als die jongen zo goed is dat je er tot de winterstop op wilt wachten, dan lijkt hij me erg goed en kan Ajax hem nu wel gebruiken.Giacomo Puccini schreef:Klinkt goed.
Gevalletje ontzettend passief en reactief handelen.
Of het is onderhandelen met maffia... En dat is dus lastig..
IK GELOOF!!!!!!
Daar heeft Ajax toch ook al ervaring mee 

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik lees nu op nusport.nl dat Ajax interesse zou hebben in Vogel. Ik wordt hier niet goed van, da's niet bepaald een jongen die ik graag bij Ajax zou zien.
Op naar de vierde ster!
Pfff, daar heb je écht geen reet aan. Hopelijk is dit niet waar. Je mag best betalen voor wat meer kwaliteit, hoor. We lijken nu alleen geïnteresseerd te zijn in transfervrije spelers.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Ajax=maffia, toch? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wij hebben Lindgren toch al? zelfde type speler..Pride of Amsterdam schreef:Ik lees nu op nusport.nl dat Ajax interesse zou hebben in Vogel. Ik wordt hier niet goed van, da's niet bepaald een jongen die ik graag bij Ajax zou zien.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hier de link'Vogel gelinkt aan Ajax'
Volgens Zwitserse media staat Johann Vogel in de belangstelling van Ajax. De middenvelder is op zoek naar een nieuwe club. Er zouden ook Italiaanse clubs belangstelling hebben getoond voor de 32-jarige middenvelder die eerder onder andere voor PSV en AC Milan uitkwam.
http://www.blick.ch/sport/fussball/inte ... jax-123140
Brr, nog zo'n een..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
2 spelers transfervrij en wat gaat Ajax doen met het geld van Vermaelen dan?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik hoop toch nog een verdediger en een middenvelder maar ja, we kopen Marktplaats spelers , dus we leren niks.mattie schreef:2 spelers transfervrij en wat gaat Ajax doen met het geld van Vermaelen dan?
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Vogel...... ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
(eet die vogel op!!)

- SylvievdVaart
Of gewoon simply het nekje doorbijten. That'll do 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Bijtte gé da nekje van Lucas nou moar un par kirre dur ..SylvievdVaart schreef:Of gewoon simply het nekje doorbijten. That'll do

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Niet zo onaardig doen, meneer Voetje 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik krijg toch echt het idee dat Ajax geen cent te makken heeft.

Wie word de volgende aankoop , Honda 

Das tenminste een middenvelder met een motor. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Jinne
- Site Admin
Maar is het ook een diesel?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Vogel en stevig gaat niet echt samen, lijkt me. Het menneke is 1.63m ofzo.
Lijkt me een hoax. Hoop ik tenminste.
Lijkt me een hoax. Hoop ik tenminste.