http://taal.vrt.be/taaldatabanken_maste ... -103.shtmlDe Dominee schreef:Iemand uit Kameroen is een Kameroenees. Geen Kameroener.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Hoppa en weer 1 die niet komtAC MILAN KLOPT AJAX IN STRIJD OM ONYEWU
AC Milan is zoals zo vaak in geslaagd een transfervrije speler vast te leggen. Oguchi Onyewu is met de Rossoneri eens geworden over een contract tot de zomer van 2012. De Amerikaanse verdediger zat zonder club omdat zijn contract bij Standard Luik afliep.
Naast Milan waren nog tal van clubs in Onyewu geïnteresseerd, waaronder Ajax. De 27-jarige international werd de afgelopen twee seizoenen landskampioen met Standard Luik en maakte een sterke indruk op het Confederations Cup-toernooi, waarin de Amerikanen pas in de finale nipt verloren van Brazilië. Onyewu beschikt ook over een Belgisch paspoort en geldt daardoor niet als speler van buiten de Europese Unie

- InnerHarbour
Tja als dat soort clubs langskomen is Ajax kansloos hoor, zie ik al zo'n 35 jaar gebeuren moet je, je niet druk over maken, was zo is zo en zal altijd zo blijven.
YNWA
Atouba gecontracteerd, zie Ajax.nl .
2 jaar contract, optie voor nog 2 jaar.
2 jaar contract, optie voor nog 2 jaar.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Gezellig! Weer eens een joker in de ploeg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nadat Velibor Vasovic vanmiddag op ANN postte dat de zaakwaarnemers van Obradovic ruzie hebben, heeft hij zojuist gemeld dat de komst van Obradovic niet van de baan is.
Gelukkig maar.
Gelukkig maar.
Waarom post die Velibor Vasovic niet hier?
Bertje for President!
Geen idee. Waarom wel?
Er posten zoveel mensen op ANN en/of AF en niet hier. Keuzes, keuzes.
Er posten zoveel mensen op ANN en/of AF en niet hier. Keuzes, keuzes.
-
- AT Toto winner 15/16
Niet van de baan.. klinkt als kleine kans van wel.. terwijl het eerder volgens die Vasovic min of meer in kannen en kruiken was.De Dominee schreef:Nadat Velibor Vasovic vanmiddag op ANN postte dat de zaakwaarnemers van Obradovic ruzie hebben, heeft hij zojuist gemeld dat de komst van Obradovic niet van de baan is.
Gelukkig maar.
Hij reageert daarmee op vragen van posters of Obradovic van de baan is nu Atouba heeft getekend. Hij reageert daarop met: nee, niet van de baan.
M.a.w. die transfer is nog even waarschijnlijk als vanmorgen. Stemt me positief. Tenzij Jol Atouba als vervanger van Onyewu ziet, als centrale verdediger. Dat lijkt me niet geslaagd.
M.a.w. die transfer is nog even waarschijnlijk als vanmorgen. Stemt me positief. Tenzij Jol Atouba als vervanger van Onyewu ziet, als centrale verdediger. Dat lijkt me niet geslaagd.
- Daily Blind
Hij heeft meerdere wedstrijden centraal gestaan. Ik denk dat het helemaal niet zo verkeerd is.De Dominee schreef:Hij reageert daarmee op vragen van posters of Obradovic van de baan is nu Atouba heeft getekend. Hij reageert daarop met: nee, niet van de baan.
Lijkt me niet bepaald een betrouwbare mandekker. Lees steeds dat het nogal een onrustige speler is met drang naar voren, af en toe fratsen. Opbouwen is ook al niet zijn sterkste punt, dus dan vraag ik me af wat voor centrale verdediger hij zou moeten zijn en naast wie hij zou moeten spelen.
Zo'n Onyewu laat je gewoon alleen met een spits en je weet dat die spits in ieder geval niet scoort vandaag.
Zo'n Onyewu laat je gewoon alleen met een spits en je weet dat die spits in ieder geval niet scoort vandaag.
Volgende bericht:
NIEUWS:
Obradovic komt niet tijdens de zomer periode naar Ajax. Sterker nog, ik verwacht dat hij Partizan uberhaupt niet verlaat.
Zojuist heb ik vanuit binnen zijn club te horen gekregen dat Partizan de transfer toch blokkeert.
Teringzooi. Vanmorgen zag het er prima uit met Onyewu en Obradovic.Partizan wil persé met Obradovic de CL in. Voorzitter van Partizan heeft Tomic overruled. Meer weer ik op dit moment niet. Ik heb jullie al de tijd op de hoogte proberen te houden van de veranderingen en voortgang.
Nu zonder die twee en met Atouba... Mwoah, ik zie weer een seizoen met veel tegendoelpunten.
En wederom:
Nieuws druppelt nu bij mij op kantoor binnen..
Partizan en Damjanac blijven contact houden met Ajax. De Amsterdammers hebben een soort eerste optie bedongen op Obradovic. Van den Boog heeft deze afspraak vanavond bedongen.
Jippie....not.
Wie is die held Velibor? Vroeger scoutte Joey dat soort types nog weleens, tegenwoordig is het matig gesteld met de scouting van AT!
Bertje for President!
Velibor is volgens de titel van dit topic blijkbaar 'betrouwbaar'.
Mag ik daar m'n twijfels bij hebben?
Mag ik daar m'n twijfels bij hebben?
Dat mag, maar dat zou onzinnig zijn.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd nodig zo'n jongen eens uit voor AT, komt sowiezo haast geen nieuwe aanwas.. beetje apart, zoveel AJAX fora zijn er toch niet en dan is dit ook nog de leukste.Kaboem schreef:Wie is die held Velibor? Vroeger scoutte Joey dat soort types nog weleens, tegenwoordig is het matig gesteld met de scouting van AT!
Want?De Dominee schreef:Dat mag, maar dat zou onzinnig zijn.
Hij heeft aangetoond in deze transfer dicht bij het vuur te zitten, met vele nieuwtjes die 'toevallig' 1 of 2 dagen later in de pers verschenen.
Blaast niet hoog van de toren en pretendeert ook geen algehele Ajax-insider te zijn, maar is 'toevallig' goed geinformeerd omtrent een aantal transfers in Servie en omstreken.
Lees de topic op ANN over Obradovic eens door zou ik zeggen, dan weet je meteen dat hij geen onzin praat. Het is geen Melvin Plet oid. Serieuze poster met goede informatie.
Blaast niet hoog van de toren en pretendeert ook geen algehele Ajax-insider te zijn, maar is 'toevallig' goed geinformeerd omtrent een aantal transfers in Servie en omstreken.
Lees de topic op ANN over Obradovic eens door zou ik zeggen, dan weet je meteen dat hij geen onzin praat. Het is geen Melvin Plet oid. Serieuze poster met goede informatie.
wat let je, bz? de mods geven jou je plekkie hier en dat doen ze graag, al jaren.
geschiktheid als poster heeft iedereen, al is ved... eh, IEDEREEN.

geschiktheid als poster heeft iedereen, al is ved... eh, IEDEREEN.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kom AN niet op Doccie, levenslange ban.
Het valt me op dat er zelden nieuwen komen hier.
Het valt me op dat er zelden nieuwen komen hier.