En wat Tevez betreft: Met Tevez in de basis won Man U de CL en met Tevez op de bank verloor het de CL-finale

Moderator: mods
Waar zeg ik dat? Ik lig in een vouw van al die betweters hier die denken het beter te weten dan iemand zoals Jol die zijn sporen in het voetbal verdiend heeft. Nergens zeg ik dat ze dat niet mogen denken of zeggen.Jesse schreef:Dus we mogen hier geen mening over iemand hebben omdat Martin Jol het toch allemaal beter weet?InnerHarbour schreef:Ik doel op dit soort uitspraken, Martin Jol heeft bij Spurs en HSV met hem gewerkt wil hem blijkbaar bij Ajax hebben maar volgens ene Wimpey kan die er geen hout van, ja dan lig ik in een vouw.
Dat ben ik met je eens. Persoonlijk vind ik Tevez dan ook niet geflopt, net zoals ik Huntelaar niet geflopt vind. Ik wilde met mijn post alleen aangeven dat er nogal selectief gekeken wordt door AT.999 schreef:Maar dat zegt toch niks, dat M.U. geen 30 miljoen wil betalen.Oja, en Tevez is behoorlijk belangrijk geweest voor M.U., die heeft toch wat belangrijke punten voor Ferguson binnen gehaald op het moment dat het even niet mee zat ..Jabu schreef:Heeft hij het mis met Tevez? Manchester wil geen 30 miljoen voor hem betalen en hij heeft daar nooit een basisplaats afgedwongen. Zet de naam KJH in de plaats van Tevez en half AT noemt hem een miskoop...
Afijn, probleem blijft dat iemand dat bij club X niet voldoet of een beetje gek in zijn hoofd is, bij club Y zomaar ineens de missing link kan blijken te zijn ..
Van Basten kende Sno ook...Rishi schreef:|Jol heeft dag in dag uit met die gozer gewerkt dus zal hem wel kennen.
Neeee, dat is de verkeerde redenering. Niet persoonlijk bedoeld, maar zo moet je juist niet denken. Omdat Atouba transfervrij is en uit de BuLi komt, zal hij een enorm salaris willen opstrijken. Presteert hij niet, dan raak je hem haast niet meer kwijt. Zelfde situatie als met Luque.Daarnaast is hij gratis dus is er een kleiner risico dan wanneer je 8 miljoen voor een 20-jarige Servier zou betalen..
Okee, ik denk dat we allemaal een beetje kijken door onze voorkeur-of-geen-voorkeurbril ..Jabu schreef:Dat ben ik met je eens. Persoonlijk vind ik Tevez dan ook niet geflopt, net zoals ik Huntelaar niet geflopt vind. Ik wilde met mijn post alleen aangeven dat er nogal selectief gekeken wordt door AT.999 schreef:Maar dat zegt toch niks, dat M.U. geen 30 miljoen wil betalen.Oja, en Tevez is behoorlijk belangrijk geweest voor M.U., die heeft toch wat belangrijke punten voor Ferguson binnen gehaald op het moment dat het even niet mee zat ..Jabu schreef:Heeft hij het mis met Tevez? Manchester wil geen 30 miljoen voor hem betalen en hij heeft daar nooit een basisplaats afgedwongen. Zet de naam KJH in de plaats van Tevez en half AT noemt hem een miskoop...
Afijn, probleem blijft dat iemand dat bij club X niet voldoet of een beetje gek in zijn hoofd is, bij club Y zomaar ineens de missing link kan blijken te zijn ..
Je kon er op wachten....joey schreef: Van Basten kende Sno ook...
Inderdaad, meer dan genoeg voorbeelden.Verder weet ik niet of dat deze jongen ook centraal kan spelen, maar hij en die Amerikaan in het centrum en dan staat er daar toch in ieder geval dat blok waar zo velen het hier altijd maar over hebben.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Inderdaad 999. Remember Forlan.
Vooruit, noem mij is wat klasbakken als derde keepers bij andere clubs.Clubs AJAX gelijkwaardig, waar zo'n keeper er alleen maar bij zit om al te jeugdig talent niet te vroeg voor de leeuwen te moeten gooien ..joey schreef:Drie dagen lijkt me genoeg in het geval van Sno.
Jol heeft ook Sinouh gehaald, terwijl hij uit eigen ervaring zou moeten weten dat die niet kan keepen. Wel een aardige kerel trouwens.
Nog in de tijd van LVG deed Ajax het gewoon met twee keepers. LVG vond een derde keeper helemaal niet nodig. Grim speelde trouwens bijna nooit.999 schreef:Vooruit, noem mij is wat klasbakken als derde keepers bij andere clubs.Clubs AJAX gelijkwaardig, waar zo'n keeper er alleen maar bij zit om al te jeugdig talent niet te vroeg voor de leeuwen te moeten gooien ..joey schreef:Drie dagen lijkt me genoeg in het geval van Sno.
Jol heeft ook Sinouh gehaald, terwijl hij uit eigen ervaring zou moeten weten dat die niet kan keepen. Wel een aardige kerel trouwens.
Talent is geblesseerd, vergeten.Daarbij weten wij veel of dat talent er ook klaar voor is.Staat ie zodadelijk op doel, vliegen de ballen om zijn oren en dan roep jij weer dat ie veel te vlug is gebracht en nu met een trauma zit.Tja .. zo kun je aan de gang blijven Joey ..joey schreef:Nog in de tijd van LVG deed Ajax het gewoon met twee keepers. LVG vond een derde keeper helemaal niet nodig. Grim speelde trouwens bijna nooit.999 schreef:Vooruit, noem mij is wat klasbakken als derde keepers bij andere clubs.Clubs AJAX gelijkwaardig, waar zo'n keeper er alleen maar bij zit om al te jeugdig talent niet te vroeg voor de leeuwen te moeten gooien ..joey schreef:Drie dagen lijkt me genoeg in het geval van Sno.
Mocht de nood aan de man zijn, dan schuif je gewoon een talent door. Waar heb je dat talent anders voor?
Je hebt ook gelijk hoor. Alleen moet Ajax geen bakken met geld gaan uitgeven aan een speler (8miljoen is veel geld) die het nog moet waarmaken. Ik heb die Obradovic nooit zien spelen dus kan hem niet beoordelen. Voor hetzelfde is hij een supertalent en is hij het geld helemaal waard.. maar misschien ook niet. En als je dan toch twijfelt of je zoveel geld moet neerleggen dan moet je het dus NIET doen. Dan maar liever Atouba en je aandacht richten op een andere positie.joey schreef:Van Basten kende Sno ook...Rishi schreef:|Jol heeft dag in dag uit met die gozer gewerkt dus zal hem wel kennen.
Neeee, dat is de verkeerde redenering. Niet persoonlijk bedoeld, maar zo moet je juist niet denken. Omdat Atouba transfervrij is en uit de BuLi komt, zal hij een enorm salaris willen opstrijken. Presteert hij niet, dan raak je hem haast niet meer kwijt. Zelfde situatie als met Luque.Daarnaast is hij gratis dus is er een kleiner risico dan wanneer je 8 miljoen voor een 20-jarige Servier zou betalen..
Wat niet wegneemt dat acht miljoen voor Obradovic ook veel teveel kan zijn. Dat hangt van zijn kwaliteiten af. Misschien moet je het een en het ander niet doen.
De Dominee schreef:Het bod van Ajax op Obradovic is geen 8 miljoen, maar 5 miljoen in 2 termijnen.
13 in een dozijn.joey schreef:Ik vind Toivonen vooralsnog ook niets bijzonders.
Absoluut. Ik hoop dat ik zwaar door het stof moet. Gaat alleen niet gebeuren. Spelers uit de BL ken ik wel. Bij iemand als Kuffour zat ik er evenmin naast.Atouba mag bewijzen dat Wimpey er helemaal naast zit. Graag zelfs.
Ik was erg onder de indruk van Toivonen tijdens het jeugd EK in Zweden. Als hij die lijn doortrekt dan gaat hij een erg belangrijke speler worden voor PSV.joey schreef:Ik vind Toivonen vooralsnog ook niets bijzonders.