Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2008/2009
Als start naar een basis toe is daar dan ook niks op tegen ..
Blij met de punten ...
Rishi schreef:Pfffffff ik voel de grappen nu al aankomen......
Die gast in een Ajax-shirt.....
remember: http://www.meertourradio.nl/content/168 ... _1_640.jpg
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Ik vind het ook geen probleem. Met Wiel en Vertonghen op de vleugels en een speler als Anita/Lindgren of die Argentijn zit er genoeg voetbal in de ploeg.wimpey schreef:Ik denk niet dat dát Jol's eerste prio zal zijn. Wedstrijden van HSV gezien? Reinhardt (Gravgaard) en Mathijsen centraal achterin. Dat betekent dat er elders gevoetbald moet worden. Zou me niet verbazen wanneer ie het bij Ajax ook zo gaat doen.joey schreef: Totaal geen opbouwende kwaliteiten in het centrum. Nee, dat kan niet, hoor.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
En die verhoeven is een juiste aankoop?!?wimpey schreef:Dat vind ik dus ook. Ajax moet juiste aankopen doen. En niet lukraak kopen zoals de voorbije jaren.Neefkens schreef:Laat iedereen maar grappen maken, beter twee keer nagedacht dan te vroeg veel geld uitgeven. Dan moeten wij ons ongeduld nog maar even bedwingen.
Zie net dat die gast lid is van de anti AJAX hyves en helemaal niets in Amsterdam hyves.. laat die frituurpan toch lekker in Volendam blijven.
Pond paling er bij en .. maar eigenlijk geloof ik mijn oren en ogen niet .. valt me toch vies tegen als AJAX en Jol met zoiets aan komt zetten ..Volendam wijst eerste Ajax-bod op Verhoeven af
06/07/2009 15:21
FC Volendam laat Jeroen Verhoeven niet zonder slag of stoot naar Ajax vertrekken. De 29-jarige keeper staat zelf niet onwelwillend tegenover een terugkeer naar de club waar hij zijn jeugdopleiding genoot.
'Het eerste bod van Ajax hebben we afgewezen', zegt Volendam-manager Peter Wijker in het Noordhollands Dagblad. 'Als Ajax Jeroen écht graag wil hebben, dan moeten ze onze prijs voor hem betalen en niets minder.'
Wijker maakt duidelijk dat Verhoeven een belangrijke speler is voor FC Volendam. 'Hij is onze aanvoerder en bovendien een boegbeeld van de club. De komende jaren moet hij een belangrijke rol in ons elftal gaan vervullen. En bovendien: vind een maand voor het begin van de competitie maar eens een goede vervanger.'
Verhoeven ziet een transfer naar Amsterdam wel zitten, hoewel hij in de Arena waarschijnlijk achter Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer als derde doelman moet fungeren. 'Ajax is een topclub, wie dan geen interesse heeft... Eerst moeten de clubs eruit zien te komen, dan is het mijn beurt om met Ajax te praten.'
Blij met de punten ...
Echt waar? Jol haalde nota bene Sinouh naar HSV, is er daardoor bij jou geen bel gaan rinkelen?
Het stinkt aan alle kanten!
Uh, Jol - Verhoeven .. de link ontgaat me ?.joey schreef:Echt waar? Jol haalde nota bene Sinouh naar HSV, is er daardoor bij jou geen bel gaan rinkelen?
Blij met de punten ...
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
joey wist al lang al dat Jol alleen maar miskopen doet.999 schreef:Uh, Jol - Verhoeven .. de link ontgaat me ?.joey schreef:Echt waar? Jol haalde nota bene Sinouh naar HSV, is er daardoor bij jou geen bel gaan rinkelen?
Als je Sinouh haalt, heb je echt geen kijk op keepers, hoor.
Verhoeven zou ik wel een misser vinden. Sta je mooi voor aap.
Verhoeven zou ik wel een misser vinden. Sta je mooi voor aap.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou, wat ik ook doe in Photoshop .. hij blijft op gewicht ..
Maar goed, zelfs voor een derde keeper ( hoogstwaarschijnlijk komt ie nooit aan spelen toen ) vindt ik dit niet kunnen ..
Maar goed, zelfs voor een derde keeper ( hoogstwaarschijnlijk komt ie nooit aan spelen toen ) vindt ik dit niet kunnen ..
Blij met de punten ...
van alle grappen scoor jij weer de leukste. vind ik niet vreemd voor een fucking Coxsucker!!!Steef schreef:http://www.weightwatchers.com/Index.aspx
Verhoeven kost Ajax half miljoen
AMSTERDAM, dinsdag
FC Volendam is niet van plan om Jeroen Verhoeven zonder slag of stoot naar Ajax te laten vertrekken. De Amsterdammers moeten een half miljoen euro betalen om het één jaar doorlopende contract van de 29-jarige keeper af te kopen.
„We zijn al drie weken in voorbereiding en Jeroen vertrekt alleen als Ajax betaalt wat wij willen. Of de transfer doorgaat, ligt dan ook volledig aan Ajax, hoe graag men Jeroen wil”, aldus technisch directeur Peter Wijker, die niet op de transfersom wenst in te gaan. Hoewel Verhoeven staat te trappelen om naar de ArenA te verhuizen, wil Wijker de doelman graag langer aan FC Volendam binden. „Donderdag heb ik hem via de mail een driejarige aanbieding gedaan.” Mocht Volendam voet bij stuk houden, dan komt wellicht de transfervrije Khalid Sinouh in beeld.
Blij met de punten ...
Onyewu neemt tijd
NEW YORK, dinsdag
Ajax is nog steeds in de markt om Oguchi Onyewu in te lijven. „Het is één van de clubs die zich officieel heeft gemeld”, zegt Lyle Yorks, de zaakwaarnemer van de 27-jarige Amerikaan, die benadrukt dat de centrale verdediger de tijd zal nemen om zijn nieuwe club te bepalen. „Eind volgende week zal hij zijn keuze bekendmaken. En Ajax is een serieuze optie.” De Amsterdammers hebben echter stevige concurrentie. Sinds gisteren prijkt ook de naam van het kooplustige Real Madrid op het lijstje geinteresseerden.
Blij met de punten ...
Half miljoen...pfffffffffffffffff999 schreef:Verhoeven kost Ajax half miljoen
AMSTERDAM, dinsdag
FC Volendam is niet van plan om Jeroen Verhoeven zonder slag of stoot naar Ajax te laten vertrekken. De Amsterdammers moeten een half miljoen euro betalen om het één jaar doorlopende contract van de 29-jarige keeper af te kopen.
„We zijn al drie weken in voorbereiding en Jeroen vertrekt alleen als Ajax betaalt wat wij willen. Of de transfer doorgaat, ligt dan ook volledig aan Ajax, hoe graag men Jeroen wil”, aldus technisch directeur Peter Wijker, die niet op de transfersom wenst in te gaan. Hoewel Verhoeven staat te trappelen om naar de ArenA te verhuizen, wil Wijker de doelman graag langer aan FC Volendam binden. „Donderdag heb ik hem via de mail een driejarige aanbieding gedaan.” Mocht Volendam voet bij stuk houden, dan komt wellicht de transfervrije Khalid Sinouh in beeld.
IK GELOOF!!!!!!
.. tja, tis maar goed dat ik niet de onderhandelingen voor AJAX mag doen, behalve dat ik hoogstwaarschijnlijk nooit bij deze speler aan de deur zou kloppen .. was het voor mij meteen einde oefening als men met „We zijn al drie weken in voorbereiding en Jeroen vertrekt alleen als Ajax betaalt wat wij willen.” staat te tetteren ..
Blij met de punten ...
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Tsja, het is blijkbaar heel erg in in Nederland om je te verzetten tegen Ajax als ze zich melden voor een speler. Aan de andere kant heeft Ajax dat volledig aan zichzelf te danken door de afgelopen jaren alles te kopen in de HCE wat los en vast zit. Ik zou het ook proberen.
Het valt me nog mee dat ze niet refereren naar de beker en melden dat het geen positieverbetering is.
Maar zonder gekheid... ik wordt hier treurig van. Tuurlijk, zo slecht is Verhoeven nu ook weer niet. Okay, hij is nogal 'fysiek aanwezig'. Maar hij kan best een balletje keepen. Maar ik vind hem geen Ajax materiaal. Ook al wordt hij derde keeper. Ik zie het al gebeuren dat Vermeer vlak voor de start van het seizoen wordt verhuurd omdat hij bijvoorbeeld 2e keeper wordt en wil spelen, en dat Stekel zijn vinger verrekt. Dan sta je straks in de Europa League play-offs met Verhoeven op doel. Nee, dan liever een jonge gast uit de eigen jeugd op die plek.
Ze zijn zo druk bezig met het signaal af te geven aan de 'jonge jongens' dat het 1e wat tastbaarder wordt. Samen trainen, eerlijke kansen... en dan schuift iedereen een plekje terug voor Verhoeven. Ik zou er zelf niet al te vrolijk van worden. (datzelfde gevoel heb ik trouwens ook bij Sinouh)
Het valt me nog mee dat ze niet refereren naar de beker en melden dat het geen positieverbetering is.

Maar zonder gekheid... ik wordt hier treurig van. Tuurlijk, zo slecht is Verhoeven nu ook weer niet. Okay, hij is nogal 'fysiek aanwezig'. Maar hij kan best een balletje keepen. Maar ik vind hem geen Ajax materiaal. Ook al wordt hij derde keeper. Ik zie het al gebeuren dat Vermeer vlak voor de start van het seizoen wordt verhuurd omdat hij bijvoorbeeld 2e keeper wordt en wil spelen, en dat Stekel zijn vinger verrekt. Dan sta je straks in de Europa League play-offs met Verhoeven op doel. Nee, dan liever een jonge gast uit de eigen jeugd op die plek.
Ze zijn zo druk bezig met het signaal af te geven aan de 'jonge jongens' dat het 1e wat tastbaarder wordt. Samen trainen, eerlijke kansen... en dan schuift iedereen een plekje terug voor Verhoeven. Ik zou er zelf niet al te vrolijk van worden. (datzelfde gevoel heb ik trouwens ook bij Sinouh)
Op naar de vierde ster!
'Ajax richt zich op bekende van Jol voor linksbackpositie'
Niet Ivan Obradovic maar Thimothée Atouba wordt volgens het Algemeen Dagblad de nieuwe linksback van Ajax. De 27-jarige Kameroener werkte eerder onder trainer Martin Jol bij Tottenham Hotspur en Hamburger SV.
Bij die laatste club is het contract van Atouba deze zomer afgelopen. Hij kan daardoor transfervrij de overstap maken naar Ajax. Atouba, die veertig interlands afwerkte namens Kameroen, kwam tijdens het afgelopen seizoen weinig in actie vanwege een achillespeesblessure.
De zaakwaarnemer van Obradovic liet maandag weten dat de Servische linksback nog even afwacht of Ajax een bod op hem uitbrengt en anders kiest hij voor een andere club. De twintigjarige verdediger staat onder contract bij Partizan Belgrado en kost Ajax, in tegenstelling tot Atouba, wel een transfersom.

Zozo, een Kameroener nog wel...
Vi:
Vi:

Face your fears and live your dreams, No Fear
leuk voor emanuelson, een reus achter hem,dat geeft vertrouwen voor de eigen actie.
fysiek: lengte 1.90 en 80 kg, en het is puur vet, joey
fysiek: lengte 1.90 en 80 kg, en het is puur vet, joey

wat is de man dan wel?De Dominee schreef:Zozo, een Kameroener nog wel...
Vi:
Het is gewoon een Kameroener, dus snap de opmerking ook niet geheel.Donkey Shot schreef:wat is de men dan wel?De Dominee schreef:Zozo, een Kameroener nog wel...
Vi:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wel gezellig voor Enoh!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Iemand uit Kameroen is een Kameroenees. Geen Kameroener.
Face your fears and live your dreams, No Fear